Index / Muziek / | ||
Mip![]() |
![]() | ![]() |
![]() 1. Get Up 2. Nazareth Savage 3. Play On Playa 4. Just A Moment 5. Serious 6. Rest Of My Life 7. You Know My Style 8. Titalating 9. Reason 10. American Way 11. Sekou Story 12. Suicide Bounce 13. Street's Disciple PT. 1 14. Rakim Bio 15. Remember The Times 16. Perfect Bitch 17. Getting Married 18. Bridging The Gap 19. War 20. Me & You 21. No One Else In The Room 22. Live Now BONUS TRACKS: 23. Disciple 24. Thief's Theme 25. Thief's Theme UK Remix feat. Rising Son SOON ![]() | ||
limon![]() |
![]() | ![]() |
ben benieuwd, ik hoop op wat rauwe hiphop ---------------------------------------- Voorzitter van de Typhoon-fanclub | ||
chester www.leonchester.nl ![]() |
![]() | ![]() |
Vind de cover lelijk man... ---------------------------------------- onderschrift | ||
Lau | ![]() | ![]() |
Ben inderdaad heel erg benieuwd. Zal wel weer R&B hiphop zijn. Hij moet weer eens een album a la "It was written" of "illmatic" maken. Alle andere albums vind ik wack. ---------------------------------------- Geen icoon is koeler! | ||
Verantwoord | ![]() | ![]() |
ook wel een dope clip, was gister nacht op mtv... | ||
Vent![]() |
![]() | ![]() |
hier heb ik zin in. ![]() edit; Yo welke clip dan? [ Dit bericht is gewijzigd door op 20-10-2004 @ 18:36:40 ] | ||
pffff, weet nie hoe die hete. maar was samen met een ouwe (blues of jazz??) zanger. clip had ook beetje jazzy sfeer. had um gezien bij mtv new. | ||
MrGuide | ![]() | ![]() |
Waarschijnlijk was 'die ouwe' z'n vader..... ![]() peaz ---------------------------------------- Als een meisje mij niet digt, digt ze ckr vrouwen.... | ||
Mip![]() |
![]() | ![]() |
de clip en ik verwacht zeker niet dat het een album ala nastradamus wordt | ||
limon![]() |
![]() | ![]() |
wat een kut nummer ---------------------------------------- Voorzitter van de Typhoon-fanclub | ||
Angelix jeweetwie ![]() |
![]() | ![]() |
kvind em wel relaxed orgineel met de beat ensow ik dig nas zowieso [ Dit bericht is gewijzigd door op 21-10-2004 @ 00:38:03 ] ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
Quote: MrGuide schreef op 20-10-2004 @ 19:37:12 Waarschijnlijk was 'die ouwe' z'n vader..... ![]() peaz jah, nou zat niet heel goed te luisteren kwas moe. niet zo bijdehand hé ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 21-10-2004 @ 00:33:39 ] | ||
BattleCat Je weet toch. ![]() |
![]() | ![]() |
Ja ik dig bridging the gap zeker. Hij mixt echt allerlei muziekstijlen doorelkaar. En zijn vader erbij is ook dope. Ik vond het laatste album god's son ook zeer goed. Ik hoop dat dit album die kwaliteit kan vasthouden. Ik denk het wel want thief's theme is een beetje straat en bridging the gap beetje cultuur. Dus het is divers. | ||
Noedels DE GRW IS GAAF ![]() |
![]() | ![]() |
Ik vind bridging the gap niet zo....Ik verwacht ook niet meer zoveel van de man. Hij maakt geinige ceedeetjes met hier en daar een uitschieter erop. Hij haalt de genialiteit van illmatic zelden nog, illmatic is dan ook wel zijn demoon denk ik. Ik ben wel benieuwd naar dit album na al die terug naar zn roots verhalen enzo... ---------------------------------------- clonebabybeats baby | ||
Danny_Blanco Dutch Touch ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Ben inderdaad heel erg benieuwd. Zal wel weer R&B hiphop zijn. Hij moet weer eens een album a la "It was written" of "illmatic" maken. Alle andere albums vind ik wack. De Lauwe kerol. Ken je Stillmatic, God's Son en Lost Tapes wel??? Dit slaat echt een lul op op een drumstel R&B pff kom op zeg, als je die albums draadwerkelijk kon zou je dat woord niet gebruikt hebben. Smaken verschillen, maar R&B gaat erg ver ---------------------------------------- Dure Cassis...het kost wel een beetje maar dan heb je ook wat | ||
Vent![]() |
![]() | ![]() |
Joh hij is er al hè? ff downen dan | ||
![]() | ![]() |
Nee hij komt 30 november uit! ---------------------------------------- Dure Cassis...het kost wel een beetje maar dan heb je ook wat | ||
DopeR![]() |
![]() | ![]() |
Quote: chester schreef op 20-10-2004 @ 11:49:38 Vind de cover lelijk man... ik vind em juist dope ![]() ---------------------------------------- Wii will brainwash you. | ||
![]() | ![]() |
Check hier nieuwe joint van Streets Disciple... Serious feat AZ. DJ Clue z'n stem effe wegdenken en dan hoor je die classic ish! ---------------------------------------- Dure Cassis...het kost wel een beetje maar dan heb je ook wat | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
doet t niet meer. | ||
![]() | ![]() |
doel opslaan als shizzle niet dan?? ---------------------------------------- Dure Cassis...het kost wel een beetje maar dan heb je ook wat | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
nope , alles al gecheckt | ||
Mip![]() |
![]() | ![]() |
hier no problemo | ||
Vent![]() |
![]() | ![]() |
kan hem wel downen, niet luisteren ![]() | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
precies omdat t geen mp3 is wat je download ![]() | ||
??? wat ontgaat mij hier dap? ik had dit nummer al, maar het is gewoon mp3 hoor. ik had um via link van ml75 gedownload (waarschijnelijk zelfde link)... | ||
G.T.G als je weet |
![]() | ![]() |
owk g1 problemen.. wel vette track.. vind de beat oWk vet ![]() ---------------------------------------- ..maak je haar los en maak me gek.. | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
jaaa maar hij doet het niet meer, wat is daar moeilijk aan zeg ![]() hoe duidelijk kan het zijn | ||
kwee nie waarom ie het bij jou niet doet, maar als ik um nu via deze link doe, download ie gewoon de mp3 file hoor... | ||
Mip![]() |
![]() | ![]() |
ja dap, wat is daar moeilijk aan? C:\Mp3\05-nas_feat_az-serious-whoa.mp3 probleem ligt bij jou dapmans erg dikke track! | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
Error 404 - File not found We are sorry, your page could not be found. You may search below to find what you are looking for: hij doet het NU niet meer | ||
Mip![]() |
![]() | ![]() |
![]() wake up dap | ||
preccies, hij doet het NU gewoon hoor... | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
dan blockt ie firefox, linux of gewoon mij ![]() | ||
Vent![]() |
![]() | ![]() |
Bij IE heb ik het zelfde probleem ![]() | ||
ahhh, wat zielig ![]() | ||
![]() | ![]() |
Hij doet het nu nog steeds gewoon hoor. Jullie zijn gewoon n00bs ![]() | ||
Xflipit Listen To Me |
![]() | ![]() |
BEN EEN NOOB Kan iemand uitleggen hoe ik die open met firefox, gewoon klikken gaat niet, save link as gaat niet ---------------------------------------- Sean is a rapper but rapping is lame. | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
ZIE! told ya , met firefox werkt t gewoon niet. | ||
![]() | ![]() |
Zie je firefox is ook niet 100 procent. | ||
DopeR![]() |
![]() | ![]() |
word @ battlecat , downloaden doe ik altijd met ie , veel relaxter ---------------------------------------- Wii will brainwash you. | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
ja hoor, anders praten jullie ff poep man. heeft geen fuck met downloaden te maken, gewoon omdat de makers waar die mp3 staat blijkbaar firefox bannen. | ||
Xflipit Listen To Me |
![]() | ![]() |
Word @ dap, firefox rockt Maar nu heb ik die shizzle nog niet gehoord... Kan iemand die me passen op msn? [ Dit bericht is gewijzigd door op 02-11-2004 @ 19:30:12 ] ---------------------------------------- Sean is a rapper but rapping is lame. | ||
DopeR![]() |
![]() | ![]() |
Quote: dap schreef op 02-11-2004 @ 19:25:19 ja hoor, anders praten jullie ff poep man. heeft geen fuck met downloaden te maken, gewoon omdat de makers waar die mp3 staat blijkbaar firefox bannen. daarom is voor download ie wel fijn of niet dan? ---------------------------------------- Wii will brainwash you. | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
nee, denk nou eens na. Een site weert iets ... wat is er dan fout , dat iets of de site. [ Dit bericht is gewijzigd door op 02-11-2004 @ 19:43:30 ] | ||
DopeR![]() |
![]() | ![]() |
Quote: dap schreef op 02-11-2004 @ 19:33:39 nee, denk nou eens na. Een site weer iets ... wat is er dan fout , dat iets of de site. site, maar toch vind ik het wel fijn om dan nog ie achter de hand te hebben om zoiets toch nog te kunnen downloaden. ---------------------------------------- Wii will brainwash you. | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
ja hoor, omdat 1 site wazig doet. Ik heb niet eens IE omdat ik Linux draai | ||
Mip![]() |
![]() | ![]() |
Nas.....? | ||
Index / Muziek / |