Index / Muziek / [Pagina: [1] 2 ] | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
10 weken lang elke dingsdag op the box om 21:00: Typhoon... wat kiekjes van die special shoots kan je in onze party pics sectie vinden | ||
MowiE Konnect Zuiver! |
![]() | ![]() |
dat is t0g net zo iets als vorige keer maar dan was dat met De La Soul ---------------------------------------- Jij = Poep | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
nee dit is van Generation Now .. een 10 delige special, 10 tracks van Typhoon met elke keer een thema. | ||
MowiE Konnect Zuiver! |
![]() | ![]() |
ahaa aii ik zal checken ---------------------------------------- Jij = Poep | ||
ROK | ![]() | ![]() |
ah mooizo, dat gaan we kijken ! ---------------------------------------- WHAT !!! | ||
Verantwoord | ![]() | ![]() |
ckerz checke, ik zet de recorder aan | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
kick snare base vanavond dus. | ||
oe oe oe... dap, tis bijna 9 uur.... ![]() | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
volgens mij moet the box een nieuwe betamax video afspeler kopen.. butt kwaliteit. | ||
Quote: dap schreef op 26-10-2004 @ 20:30:51 volgens mij moet the box een nieuwe betamax video afspeler kopen.. butt kwaliteit. ??? | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
dat the box altijd van die shit kwaliteit uitzend .. lijkt wel op ze van een betamax video recorder in mono hun dingen uitzenden | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
check dann | ||
_Osiris_ Das Eisern Händschen ![]() |
![]() | ![]() |
nee ! ---------------------------------------- did you call me the N word? you did not just call me the N word, im no noob! | ||
MowiE Konnect Zuiver! |
![]() | ![]() |
en dat was het dan? ![]() ---------------------------------------- Jij = Poep | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
geen idee.. dr moet natuurlijk wel geld worden verdient ... | ||
DopeR![]() |
![]() | ![]() |
fok het , heb de tv al weer uitgezet. ---------------------------------------- Wii will brainwash you. | ||
Mip![]() |
![]() | ![]() |
ik vind typhoon mad overrated wat hij tot nu heeft gedropt heeft echt geen indruk op mij gemaakt | ||
_Osiris_ Das Eisern Händschen ![]() |
![]() | ![]() |
mjah jij maakt ook geeen indruk op mij moppersmurf maar ty is echt wel dope, al vind ik em meer iemand voor rnb ipv hiphop kwa stem ---------------------------------------- did you call me the N word? you did not just call me the N word, im no noob! | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
zoveel heeft ie nog niet gedropt, behalve track op Scarfaced is het al uit begin 2003 ofzo... daarom doet ie ook mee met grote prijs he ... voor opkomende artiesten. Ik denk dat het beste nog gaat komen. | ||
DopeR![]() |
![]() | ![]() |
jammer dat het zowat niet over typhoon ging, alleen in het begin. nog niks van em gehoord alleen net dus, staat dr ergens een track online van hem? ---------------------------------------- Wii will brainwash you. | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
de specials gaan ook over onderwerpen zoals 'beroemd worden' en 'geloof' etc ... typhoon doet daar de muziek en intro's en beats voor etc etc.. niet dat het over typhoon gaat, ZO beroemd issie nog niet. | ||
DopeR![]() |
![]() | ![]() |
ah zo , dat wist ik niet , had begrepen dat het helemaal in het teken van hem stond ---------------------------------------- Wii will brainwash you. | ||
Mip![]() |
![]() | ![]() |
@osi > 1.op jou wil/hoef ik geen indruk te maken 2.ik geef mijn mening --------------------------------------------------------------------------------------------------------- sja..gast moet minder optreden en met een album komen dan he..geldt voor meer zwolsche boys | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
@doper: https://www.nlhiphop.nl/news.php?id=843 Mip, ja het is mooi als er allemaal albums snel uitkomen. Maar als er teveel bagger te snel uitkomt loopt iedereen te zeuren dat men (in het algemeen) meer aandacht aan moet besteden. En zoveel treedt ie ook weer niet op hoor, het gaat nu gewoon lekker omdat het balletje nu pas begint te rolllen. | ||
ey maar, ik zag alleen r&b zangeresjes, waar is ty? | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
?? zowiezo in t begin al ![]() | ||
begon pas te kijken om 21.10 maar het gaat toch zo verder? | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
ik heb geen idee hoeveel ze in 1 aflevering uitzenden. | ||
MowiE Konnect Zuiver! |
![]() | ![]() |
die klompendans is droog ---------------------------------------- Jij = Poep | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
Check https://www.nlhiphop.nl/download.php?page=audio , onderaan staat de track van die uitzending. | ||
DopeR![]() |
![]() | ![]() |
best fijn ---------------------------------------- Wii will brainwash you. | ||
Rem Tourist ![]() |
![]() | ![]() |
iets te zacht uitgedrukt, vind t gewoon dope ![]() ---------------------------------------- So don't get any big ideas. They're not going to happen You'll go to hell for what your dirty mind is thinking | ||
Quote: dap schreef op 26-10-2004 @ 21:26:44 de specials gaan ook over onderwerpen zoals 'beroemd worden' en 'geloof' etc ... typhoon doet daar de muziek en intro's en beats voor etc etc.. niet dat het over typhoon gaat, ZO beroemd issie nog niet. preccies: Quote: Typhoon is gevraagd elke aflevering in te leiden met een minuut durende rap over het onderwerp, waarin hij ook zijn gezicht zal laten zien! | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
Typhoon - Scarabee (stream). Op een Delic beat. | ||
Quote: dap schreef op 31-10-2004 @ 16:33:36 Typhoon - Scarabee (stream). Op een Delic beat. jah, je kan um ook gewoon downloaden daaro... dus hoezo stream? | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
ja klopt, maar aangezien dat niet altijd even goed gaat ... | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
De mp3 van afgelopen dinsdag staat nu online... Typhoon - Criminaliteit. | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
als het goed is weer The Box 21:00 zo ... met iets daarna de track online om te downloaden. | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
Typhoon - Geloof staat online | ||
ik vind criminaliteit tot nu nog wel het beste, die is té grof. | ||
die Lange HARD ![]() |
![]() | ![]() |
www. ??? . nl/com ? | ||
wat dacht je van downloads hier bij nlhiphop? ![]() | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
grof?? | ||
dope , ook goed ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 17-11-2004 @ 00:20:08 ] | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
21:00 ... 21:15 .. iets rond die tijd vanavond weer en paar minuten daarna de mp3 online! | ||
ik wacht vol spanning... | ||
edit. [ Dit bericht is gewijzigd door op 23-11-2004 @ 21:50:01 ] | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
hehe beter kijken dan hoor. 5 minuten dr na stond ie al bij de downloads. boeiend programma dit keer ook. | ||
hahaha, oeps. ik ging net al maar ff kijken. zag um eral tussen staan dus ik wou het hier ff snel gaan editten ![]() goed onderwerp jah. het zang in de refrein voel ik bij deze niet zo, moet ik zeggen... | ||
Quote: De afleveringen zijn: 1. Ik wil beroemd worden 2. Op het slechte pad... 3. Wat geloof jij? 4. Vluchten 5. The gay issue 6. Geld maakt gelukkig 7. Ik wil winnen! 8. Boys versus girls 9. Idealen, bestaan die? 10. Alles draait om liefde | ||
Index / Muziek / [Pagina: [1] 2 ] |