Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Algemene zaken /
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op dinsdag 06-11-2001 om 23:56:05
Usericon:
Gewoon koel plaatje, zit geen gedachte achter. (behalve dan dat er een euhmz ... goed uitziend vrouwelijk persoon op staat.

Ondertitel:
"Hard aan het werk met versie 2"

Omdat ik op het moment bezig ben met een nieuwe, verbeterde versie van de frontpage.

Signature:
"Ooit zal ik rusten, maar voorlopig blijf ik nog nieuwe meuk voor jullie maken."

Precies zoals het zegt. Ooit ga ik stil zitten en niks doen. Maar voorlopig ben ik nog veelste lekker bezig met deze pagina en blijven er continue veranderingen plaats vinden.
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
McBouncer Gepost door McBouncer op woensdag 07-11-2001 om 00:50:09
Usericon:
Towelie, 1 van de koelste figuren die in een South Park aflevering voorkwam en een waardig opvolger van Terrance & Philip die ik daarvoor als usericon had.
Over South Park gesproken, morgen gaat gelukkig eindelijk seizoen 5 verder na een maandenlange pauze. Titel van deze aflevering (509) wordt: Osama Bin Laden has farty Pants.

Ondertitel:
Heb ik niet, dus dan ben je snel klaar met verklaren

Signature:
Is it coz I is black?
Ali G rules! Check donderdag de MTV Europe Awards, okee, je zult een hoop kutmuziek te horen krijgen, maar de presentatie is dit jaar in hele goede handen!
----------------------------------------
Is it coz I is black?
teigetje Gepost door teigetje op woensdag 07-11-2001 om 08:57:05
Ik moest eerst een post maken voordat ik wist wat mn icon, ondertitel en sig waren. Doh.

Icoon:
Wisselende plaatjes, want zeldzaam. teigetje vanwege mijn nick (duh?). ASP/PHP/Delphi/C omdat ik zo'n 60 uur per week aan het programmeren ben, is het niet voor werk dan wel hobbyen *uche*. Google/Gracenote/wget/Kazaa omdat dit mijn favoriete zoek-en-downloadtools zijn (damn, inmiddels Kazaa vervangen door Morpheus, en Audiogalaxy Satellite toegevoegd). Sweet met een plaatje van Alyson Hannigan omdat ik fan van haar ben en ze nogal lief overkomt in die foto (zijn er maar weinig waar ze NIET lief overkomt . Plaatje van The Tick (bekende stripheld) omdat ik daar ook al fan van ben (veel droge humor). Icoon van Debian/GNU omdat ik al een tijdje de trotse eigenaar van een notebook-als-server met daarop een uitermate stabiele Debian install
8:45am up 27 days, 1:45, 1 user, load average: 1.00, 1.00, 1.00
en verder een plaatje van de cover van een album van Operation Ivy omdat ik die nogal graag een keertje live zou willen aanschouwen

Ondertitel - 'paco aspirientje'
Ik had tot een paar maanden geleden elke maandag om een of andere bizarre reden hoofdpijn. Vermoedelijk van te lang beeldschermwerken. Momenteel over dus eigenlijk zou ik m moeten wijzigen. De oorspronkelijke kreet komt overigens van Heinz, de stripkat.

Sig - 'and the light blinds my eyes. and i feel...so...shaken in my faith.'
Dit is een stuk tekst uit een plaat van Underworld, Dirty Epic. Elke dag kom je wel iets tegen waarvan je zegt 'wauw, dat wist ik niet, even onthouden', maar de laatste tijd ben ik een aantal keren hard wakker geschopt door de realiteit doordat 'het leven' iets anders verloopt dan ik verwacht had...
----------------------------------------
Code #404: User not found
Deathlock
FreeBSD Powered
Gepost door Deathlock op woensdag 07-11-2001 om 09:30:47
usericon :

hmm, moeilijke, zou te maken kunnen hebben dat ik tegenwoordig allemaal cisco zooi thuis heb draaien

ondertitel :

backstage rulez, lijkt me duidelijk

signature :

Keyboard failure...press F1 to continue, de mooiste programmeer blunder ooit
[ Dit bericht is gewijzigd door op 07-11-2001 @ 09:31:19 ]

----------------------------------------
"I have often regretted my speech, never my silence."
- Xenocrates (396-314 B.C.)
limon
Gepost door limon (Oldschool) op woensdag 07-11-2001 om 10:05:59
usericon

Cryptokilostijl cd van Def P. Voor mij nog altijd de beste en veelzijdigste cd van hem (incl. OP cd`s). Verder heeft Def P dezelfde ideeen als ik over het ontstaan van intelligent leven op aarde etc. Daar rapt hij ook over in een aantal nummers op deze cd.

ondertitel

Afstammeling van Nibiru. Nibiru is de planeet die vroeger tot ons zonnestelsel behoorde. Het is niet duidelijk of deze planeet nu geexplodeerd is, of dat deze al tienduizenden jaren in een baan draait waarbij hij enkele jaren in een cylcus van 3600 jaar in ons zonnestelsel is. Het mensenleven is op aarde ontstaan door de 'mensen' van Nibiru.

signature

"Oneliner" van Def P op de cd cryptokilostijl. Hij bedoelt hiermee dat wij dus eigenlijk zelf 'buitenaards' zijn. Reden: zie ondertitel. Ik ben het dan ook helemaal met deze stelling eens!
----------------------------------------
Voorzitter van de Typhoon-fanclub
Bliss Gepost door Bliss op donderdag 08-11-2001 om 14:29:19
De usericon zijn chinese tekentjes voor "Bliss" die SpadeAce ooit een keer gevonden heeft voor me. Ik wil al maaaanden een andere, maar 1. Ik vind niks moois 2. Ik zou niet weten hoe ik et zo klein maak enzo

Ondertitel : Zendmast ! Een van Dapozza`s scheldwoordjes voor mij, maar ik kan niet geheel ontkennen dat het niet bij me past. Ik praat veel vaker dan me lief is mijn mond voorbij.

Signature : Always on te run , quote van Lenny Kravitz en yup....zo is mijn leven, zo ben ik.
[]InTeR[]
wie?
Gepost door []InTeR[] op vrijdag 09-11-2001 om 13:14:35
Usericon:
Wisselen nogal maar BIER!

Ondertitel:
Wat?

Signature:
Shit happens.
----------------------------------------
shit doesn't happen by it self, it's made by a asshole.
Bliss Gepost door Bliss op vrijdag 09-11-2001 om 14:08:15
Hee Spade lieverd... er zit een typo in de titel van dit topic
Het is jouW usericon en blabla, niet jou
araphor Gepost door araphor op vrijdag 09-11-2001 om 15:17:08
Usericon


Beelden uit de eerste aflevering van 'Enterprise', de runen boven het pentagram betekenen 'araphor' in een elfse taal uit 'The Silmarilion' van J.R.R. Tolkien. Het pentakel staat voor mijn 'geloof', dat is wicca/paganisme.


Dit nieuwe user icon begint met een plaatje waarop een hand te zien is die een pentakel vasthoudt, zoals deze te zien is op 'Ace of Pentacles', een tarotkaart uit het Rider-Waite dek. Het tweede plaatje is een foto van mijn oog, gemaakt op CP2001. Na het oog ziet u een prachtige vliegende draak, een van de meest bekende en gevreesde wezens uit de fantasy wereld. Hierna volgt een tekening van de maan, gemaakt door de kunstenaar Danny Flynn, bekend door zijn sfeervolle natuurtekeningen. De engelen op het plaatje hierna zijn getekend door van Carl Lungrin, en ten slotte is een tekening uit 1997 te zien waarop 1 van de torens van het WTC in brand staat.

Ondertitel
"Level up"

Deze verwijst naar vooruitgang in het leven, zoals dit gezien wordt in RPG's (Role Playing Games), waar ik erg van houdt, met name, omdat ik *erg* fantasy fan ben.

Signature
"A soul in tension that's learning to fly, condition grounded but determined to try,
Can't keep my eyes from the circling skies, tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I"

Dit is een stuk uit het nummer 'Learning to fly' van Pink Floyd. Ik herken mijzelf in dit nummer, omdat ik in de afgelopen 10-15 jaar in mijn dromen langzaam maar zeker heb leren vliegen. Dit is echter niet soepel gegaan.
Ook in het echte leven voel ik mij vaak 'gevangen' op deze aarde. Ik voel me hier niet altijd thuis als ik om me heen kijk en zie dat mensen constant bezig zijn elkaar te haten en te vermoorden.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 13-11-2001 @ 08:14:13 ]
nasibal
DaFungUs!
Gepost door nasibal op zaterdag 10-11-2001 om 20:56:58
Usericon
Niks... voorlopig.. tot ik een ECHT goeie vin..

Ondertitel
Wacko Jacko is Backo.. duidelijk toch?

Signature,
Tekst uit 2 bad, van Wacko Jacko, slaat op 1 iemand...
----------------------------------------
nlhiphopper sinds 2001 :P
lordv
iedereen zijn camoflage
Gepost door lordv op dinsdag 13-11-2001 om 12:10:06
usericon: jah die is er niet naja snel verklaart of moet ik zeggen dat er een plaatje van de top van het wtc stond en jah die zie je nu niet meer.

underline: duidelijk genoeg op moet ik ff een link maken naar www.woordenboek.nl

ding onderaan : jah lijkt me duidelijk genoeg ik irriteer me aan mensen die opeens anders doen als er iemand bij is bij wie ze willen horen enz fok that be true to yourself
----------------------------------------
wat is image als jij jezelf voor doet als een ander?
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op zaterdag 17-11-2001 om 17:42:01
Bliss schreef:
> De usericon zijn chinese tekentjes voor "Bliss" die SpadeAce ooit een keer gevonden heeft voor me. Ik wil al maaaanden een andere, maar 1. Ik vind niks moois 2. Ik zou niet weten hoe ik et zo klein maak enzo

Als je nou iets vind wat je mooi vind, zeg het dan ff. Maak ik het wel in het juiste formaat. Das het probleem niet zo.
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
GrieP Gepost door GrieP op donderdag 22-11-2001 om 12:49:55
Usericon:
Ik doe drie dingen in mijn leven:
1. Studeren,
2. Roeien,
3. Muziek maken.

Deze drie zijn hier samengebracht. Ik sta te presenteren met een mic in m'n hand (muziek) op een wedstrijd (roeien) die is georganiseerd door 4 studentenverenigingen (studeren) uit nederland.

Ondertitel:

Geen idee eigenlijk

Signature:

KiTTie Rulez
Loki
Dope Dingo
Gepost door Loki op zondag 25-11-2001 om 22:14:21
usericon:
Het logo van mijn eerste nederhopcrew, die momenteel helaas wat uhm.... "slapende" is.

ondertitel:
Op irc heet ik nou eenmaal zo, omdat daar Loki al bezet was en ik geen zin had om allemaal extra tekens aan mijn nick toe te voegen of letters door cijfers te vervangen.

signature:
Die "ballonvermomming" is in een melige bui ontstaan toen ik niet bij een meeting aanwezig kon zijn, maar nog wel het verzamelen mee kon maken. Van tevoren was ik Mizou namelijk tegen gekomen en zijn we Spam, Veter en Deventer op wezen halen in Utrecht, alwaar een hapje genuttigd werd in de McDonald's. Daar kon je voor nop een ballon meenemen. Dus wij namen een ballon mee.
In de trein opweg naar Rotterdam heb ik er een voor mij typerende smiley rechtop opgetekend, zodat de ballon een gezicht kreeg. In Rotterdam aangekomen heb ik die ballon in de kubus achtergelaten en ben naar huis gegaan.
De volgende dag ging ik naar een OP-treden in Helmond en daar kwam ik die ballon weer tegen. Dus zo is het verhaal dat ik de meeting vermomd als ballon TOCH heb meegemaakt ontstaan.
Verder weet ik van mijzelf dat ik nogal vaak van mening verander. Ik waai dus met alle winden mee.
Dit heb ik in 1 zin gepropt en dus was deze signature het resultaat.

Dussss.....
----------------------------------------
En daar waai ik in mijn ballonvermomming met alle winden mee
Flappie
One cable to rule them all...
Gepost door Flappie op zaterdag 01-12-2001 om 14:08:07
USERICON
Welk usericon?

ONDERTITEL
"Waarom staat dit er naast"
Waarom staat de ondertitel naast m'n berichten ipv eronder?

SIGNATURE
Ik bedacht eens een rapzinnetje, en daar kwamen deze drie woorden uit (miscommunicatie, interpretatie en articulatie) uit. Maar ik snap ze zelf niet; klinkt gewoon koel :p
----------------------------------------
Ik wil miscommunicatie door verkeerde interpretatie van mijn articulatie voorkomen!
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op zaterdag 01-12-2001 om 16:58:28
Flappie schreef:
> ONDERTITEL
> "Waarom staat dit er naast"
> Waarom staat de ondertitel naast m'n berichten ipv eronder?

Hij staat toch onder je userid, dus is het een ondertitel
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
scrumstah
Huh ? Vaag...
Gepost door scrumstah op woensdag 05-12-2001 om 01:53:47
plaatje: mjah, that's me!
ondertitel: euhm.. ik heb eigenlijk gewoon geen idee wat ik hier doe (as in dit forum maar ook in life)
signature: HELP!.. tjah, je kan altijd om hulp schreeuwen, en net als het zo vaak is, niemand geeft gehoor!
----------------------------------------
Signature
SpoPo
Nederlands Ondertiteld
Gepost door SpoPo op woensdag 05-12-2001 om 11:54:26
icoon... doh SpoPo roels (nee heb nix met me ego te maken)
ondertilel.... doh nederlands ondertiteld
signature... tja ik ben en blijf een rotterdammer (uit zuid)
----------------------------------------
you don´t smell funny...
you ain´t shit!
QyRoZ
Zwart.
Gepost door QyRoZ op maandag 10-12-2001 om 19:10:34
icoon: Lampje van Willie Wortel (komt uit een slowchat-topic van Fok! waarbij het over Willie Wortel ging). Nu met kerstmuts!
ondertitel: even snel verzonnen geen reden
signature: geen
----------------------------------------
De mate van kinderachtigheid van dit soort posts is te sneu voor woorden.
araphor Gepost door araphor op dinsdag 11-12-2001 om 10:48:27
    Quote
    komt uit een slowchat-topic van Fok!

slowchat....
vind je het gek dat jij in no-time 2000 posts haalt..
QyRoZ
Zwart.
Gepost door QyRoZ op dinsdag 11-12-2001 om 11:14:42
araphor schreef:
>
    Quote
    komt uit een slowchat-topic van Fok!

> slowchat....
> vind je het gek dat jij in no-time 2000 posts haalt..

Aantal posts 2480
Gem. aantal posts/dag 6

Bijna 2500
----------------------------------------
De mate van kinderachtigheid van dit soort posts is te sneu voor woorden.
 Index / Algemene zaken /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0086 sec.