Index / [arch] Slap geouwehoer / | ||
Saizen Duku |
![]() | ![]() |
Alle chikies houden van cocken! Het is echt waar. Wat vinden jullie? | ||
Verantwoord | ![]() | ![]() |
Alle gasten houden van poesjes! Het is echt waar. Wat vinden jullie? ![]() ![]() | ||
Danny_Blanco Dutch Touch ![]() |
![]() | ![]() |
laten we het hopen ![]() ---------------------------------------- Dure Cassis...het kost wel een beetje maar dan heb je ook wat | ||
Saizen Duku |
![]() | ![]() |
Sorry, ik ben niet zon dierenliefhebber. | ||
G.T.G als je weet |
![]() | ![]() |
uhm ![]() ---------------------------------------- ..maak je haar los en maak me gek.. | ||
R-Gino Buitengewoon. ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: G.T.G schreef op 28-10-2004 @ 19:38:20 uhm ![]() Zuigen, pijpen, orale seks... ![]() | ||
G.T.G als je weet |
![]() | ![]() |
hehe oke tnx bn ik owk weer bij ![]() ---------------------------------------- ..maak je haar los en maak me gek.. | ||
Saizen Duku |
![]() | ![]() |
Quote: R-Gino schreef op 28-10-2004 @ 19:39:10 [...] Zuigen, pijpen, orale seks... ![]() Is dat zo? dan.. Maja waarschijnlijk is het iets waar je je bezig mee houdt. | ||
Angelix jeweetwie ![]() |
![]() | ![]() |
bij mij alleen als ze ongesteld zijn [ Dit bericht is gewijzigd door op 28-10-2004 @ 19:47:05 ] ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
![]() | ![]() |
Maar Saizen kan het ook gewoon op z'n Engels als pik bedoelen.. | ||
Saizen Duku |
![]() | ![]() |
Quote: Angelix schreef op 28-10-2004 @ 19:43:18 bij mij alleen als ze ongesteld zijn ? is cocken niet het meervoud van haan in het engels of is dat cocks? Hey even ontopic, wat heeft ongesteld zijn er nou mee te maken. | ||
![]() | ![]() |
geen id, maar Quote: Quote: R-Gino schreef op 28-10-2004 @ 19:39:10 [...] Zuigen, pijpen, orale seks... Is dat zo? dan.. Maja waarschijnlijk is het iets waar je je bezig mee houdt. dan snap ik niet meer waar het over gaat ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
![]() | ![]() |
Ik ook niet.. | ||
Saizen Duku |
![]() | ![]() |
Alle kippen houden van hanen | ||
![]() | ![]() |
Quote: Angelix schreef toen hij er zin in had op : donderdag? is cocken niet het meervoud voor haan in het engels? toen dacht ik dat [ Dit bericht is gewijzigd door op 28-10-2004 @ 19:54:44 ] ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
Noedels DE GRW IS GAAF ![]() |
![]() | ![]() |
Dit is wel slap geouwehoer effe moven dus.... ---------------------------------------- clonebabybeats baby | ||
dit is een onzin topic...![]() | ||
Quote: Saizen schreef op 28-10-2004 @ 19:37:56 Sorry, ik ben niet zon dierenliefhebber. nee; homo. hehe, nee geintje. no spang. | ||
Noedels DE GRW IS GAAF ![]() |
![]() | ![]() |
je hebt ook homoseksuele hanen, die worden pijnlijk gepikt door de andere hanen en kippen....(wreed hoor) ---------------------------------------- clonebabybeats baby | ||
MowiE Konnect Zuiver! |
![]() | ![]() |
de een vind het lekker en vreet heel die pik op en de andere niet ey ---------------------------------------- Jij = Poep | ||
L2N twezus ![]() |
![]() | ![]() |
wat een niveau ![]() ---------------------------------------- L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla | ||
Kipman Tilberuchtst ![]() |
![]() | ![]() |
ik val op vrouwen en heb een hekel aan hanen![]() ---------------------------------------- Kiphop baby! | ||
L2N twezus ![]() |
![]() | ![]() |
zei kipman ---------------------------------------- L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
ha ha ha | ||
Index / [arch] Slap geouwehoer / |