Index / [arch] Slap geouwehoer / [Pagina: 1 2 3 4 [5] 6 ] | ||
V.I.P. California dreamin' ![]() |
![]() | ![]() |
poehee, 't is ook wel erg laat ![]() maar ik ga nog ff een boek lezen voor nederlands ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
juan d <respect is everything> |
![]() | ![]() |
ik ga zo naar bed.. nog ff tv checken en slapen Peace | ||
DopeR![]() |
![]() | ![]() |
Slapen. ---------------------------------------- Wii will brainwash you. | ||
Rem Tourist ![]() |
![]() | ![]() |
Ik hoop zo toch echt naar bed te gaan, ik ga nu mn eindrapport uitprinten (eindelijk af) zodat ik die chill morgen kan inleveren. Leuk, een week lang nachtwerk gehad ![]() ---------------------------------------- So don't get any big ideas. They're not going to happen You'll go to hell for what your dirty mind is thinking | ||
Noedels DE GRW IS GAAF ![]() |
![]() | ![]() |
Beetje gamen en bapen.. ---------------------------------------- clonebabybeats baby | ||
DopeR![]() |
![]() | ![]() |
Topic kicken. ---------------------------------------- Wii will brainwash you. | ||
Huussuh | ![]() | ![]() |
Vinden dat de tijd rijp is om hier te gaan posten, hoewel het nog niet zo heel laat is eigelijk. ---------------------------------------- dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52 over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is. | ||
DopeR![]() |
![]() | ![]() |
Zien dat AZ eruit vliegt in de laatste minuut ![]() ---------------------------------------- Wii will brainwash you. | ||
Huussuh | ![]() | ![]() |
Rayacties nog maar ns opzetten. ---------------------------------------- dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52 over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is. | ||
DopeR![]() |
![]() | ![]() |
Maar eens mn bed op gaan zoeken. ---------------------------------------- Wii will brainwash you. | ||
![]() | ![]() |
Net Saw gezien in de Belgische cinema, zus van mn vriendin naar Rotterdam gereden en nu tijd voor bed... ---------------------------------------- clonebabybeats baby | ||
Jean010 | ![]() | ![]() |
laat?![]() ![]() ---------------------------------------- "Ik doe wat ik wil, zeg wat ik wil en FUCK JOU!" | ||
Schaduw | ![]() | ![]() |
ik zit nog ff lekker te lezen | ||
Angelix jeweetwie ![]() |
![]() | ![]() |
kheb net afleveringen van lost gekeken morgen de rest van de serie afkijke , kmoet weten hoe het afloopt *zucht* ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
DopeR![]() |
![]() | ![]() |
Ik doe debattle uploaden. ---------------------------------------- Wii will brainwash you. | ||
Jos de Boss Jops ![]() |
![]() | ![]() |
Doe jij die ook droppen? ![]() ---------------------------------------- Jos de Boss | ||
![]() | ![]() |
spacen als een mafa ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
Jos de Boss Jops ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Angelix schreef op 08-05-2005 @ 00:19:49 spacen als een mafa haha je bent niet de enigste ---------------------------------------- Jos de Boss | ||
BattleCat Je weet toch. ![]() |
![]() | ![]() |
Dope gek. Chillen jullie nou gewoon op de milky way of misschien op mars. Ik chill hem op het web. Ga straks nog wel ff naar beneden tv kijken en wat eten en drinken. | ||
Jean010 | ![]() | ![]() |
ff aan het msn'en, op nlhiphop een reactie droppen.. muziek luisteren. ---------------------------------------- "Ik doe wat ik wil, zeg wat ik wil en FUCK JOU!" | ||
SBU Lieve kale dude - Godcomplex ![]() |
![]() | ![]() |
MSN, NLHH terug komen van feestje, en nu slapen ![]() ---------------------------------------- Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh | ||
Dopemelder T.I.P.B |
![]() | ![]() |
nu is het niet laat.................... ---------------------------------------- www.myspace.com/TIPBheerlen | ||
V.I.P. California dreamin' ![]() |
![]() | ![]() |
vervelen ![]() ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
Esperanto The Storyteller |
![]() | ![]() |
Quote: V.I.P. schreef op 14-05-2005 @ 00:25:05 vervelen ![]() ---------------------------------------- Enigszins verloren, verloren in enig zin, | ||
![]() | ![]() |
een cdtje samenstellen ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
![]() | ![]() |
met hoe wie wat waar erop? ---------------------------------------- Enigszins verloren, verloren in enig zin, | ||
![]() | ![]() |
Compilatie van ''gevoelige'' tracks dus geen brag en boast, meisje vroeg er om en ik ben zo lief om dat voor haar te doen. (Je bent toch niet van brein heh esp?) ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
![]() | ![]() |
ghehe let jij maar op de brievenbus ![]() ---------------------------------------- Enigszins verloren, verloren in enig zin, | ||
Crunx | ![]() | ![]() |
ik ga slapen negers ![]() | ||
![]() | ![]() |
Als de belgen gaan slapen, gaan de angel's de stad nog niet eens in ![]() Kben lekker muziek aant luisteren in me kelder, kome zometeen wat vriende, en met anderhalf uur de stad in net doen alsof we koel zijn, beetje met de kont schudden naar huis en lekker slape als een dikke wolla ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
DopeR![]() |
![]() | ![]() |
Ik ben duidelijk geen angel. Ik duik nu ook mn bed in. ---------------------------------------- Wii will brainwash you. | ||
Crunx | ![]() | ![]() |
Quote: Crunx schreef op 14-05-2005 @ 23:44:50 ik ga slapen negers ![]() kheb er al terug zin in ![]() | ||
![]() | ![]() |
Op zijn enneuh naar mn classics luisteren enzo ---------------------------------------- clonebabybeats baby | ||
![]() | ![]() |
Me de tering drinken aan appelsap, en nu maar eens mn bed in met n plezierige tekenfilm in de dvd speler.. ---------------------------------------- clonebabybeats baby | ||
Vent![]() |
![]() | ![]() |
Welke tekenfilm dan? Ik heb ook dorst als een madderfakker. | ||
Jos de Boss Jops ![]() |
![]() | ![]() |
Gaar zijn.. een gaar topic openen om je nickname te promoten en........ ![]() ---------------------------------------- Jos de Boss | ||
![]() | ![]() |
Quote: Jos de Boss schreef op 18-05-2005 @ 23:18:57 een gaar topic openen om je nickname te promoten en zijn we het daar over eens haha ik ga slapen | ||
Lau | ![]() | ![]() |
welterusten. ---------------------------------------- Geen icoon is koeler! | ||
Vent![]() |
![]() | ![]() |
Het is over 12 minuten pas laat verdomme. | ||
![]() | ![]() |
de was verplaatsen van de wasmachien naar de waslijn... ---------------------------------------- Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh | ||
die Lange HARD ![]() |
![]() | ![]() |
en mij op de vingers tikken ![]() ikzelf doe niet veel en ga zo slapen want ben kk lijp door me stage | ||
![]() | ![]() |
Ik ga nu temptation island afkijken (damn you cheap television !!) en DAN slapen. En euhh @vent: die cartoon was Star wars: clone wars volume 1. Maar ik viel al keisnel in slaap. Net episode III gezien in de bios dus vanavond een 2e kans maar ![]() ---------------------------------------- clonebabybeats baby | ||
Verantwoord | ![]() | ![]() |
Bezig met een beat... | ||
Vent![]() |
![]() | ![]() |
Aha.. Vandaaaaarrrrrr.. Ik heb net beetje fifa street zitten doen, nu alweer dorst (tis wat, met mij) en dan uhm.. drinken halen en slapen. | ||
![]() | ![]() |
Nog 10 minuten en het is alweer zo laat ![]() | ||
![]() | ![]() |
slapen![]() | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
zo ook maar ns slapen, net thuus. | ||
![]() | ![]() |
afsluiten en naar bed gaan, dus zometeen ben ik niet meer op ![]() ---------------------------------------- Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh | ||
MC Notorious noto ![]() |
![]() | ![]() |
Kom net van een zot feest... is nu 2uur ik denk dak maar is in mijn bed kruip.. ---------------------------------------- _ I just wanna chill and twist a lot _ | ||
![]() | ![]() |
slapen doen we als we dood zijn ![]() | ||
Index / [arch] Slap geouwehoer / [Pagina: 1 2 3 4 [5] 6 ] |