Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / [arch] OIP, #Osdorp & Meetings /
scrumstah
Huh ? Vaag...
Gepost door scrumstah op donderdag 08-11-2001 om 16:48:31
Volgens een aantal mensen zou de OIP dood zijn... is dat zo ? Moet ik me begrafenis regelen ?
----------------------------------------
Signature
Deathlock
FreeBSD Powered
Gepost door Deathlock op donderdag 08-11-2001 om 20:49:27
Ik heb geen idee. ben geloof ik officieel geen lid van de OIP meer dus euh......enlighten me
----------------------------------------
"I have often regretted my speech, never my silence."
- Xenocrates (396-314 B.C.)
scrumstah
Huh ? Vaag...
Gepost door scrumstah op donderdag 08-11-2001 om 22:05:51
mwah, deathlock.. je zit op internet, vind osdorp cool.. en zit af en toe nog op het dwaze #osdorp toch ?
genoeg oip voor mij denk ik
----------------------------------------
Signature
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op vrijdag 09-11-2001 om 00:18:51
Sja ik wil niet zeiken hoor, maar 'de OIP' houdt echt niet zo maar op te bestaan. er zal altijd een groep mensen zijn welke zich 'verbonden' zal voelen met elkaar door dat ze gezamelijk op internet kanalen zitten en toevallig allemaal de Osdorp Posse 'leuk' vinden.

Natuurlijk kan het ook zijn dat je een forummende, OP/OIP-pagina bekijkende Osdorp Posse fan bent. Mag je je ook wel OIP'er noemen van mij

En dat er weer is een paar gezeik met elkaar hebben, elkaar in de rug steken of gaan roepen na 15 december bestaat de OIP niet meer. Wil niet zeggen dat dat ook zo is.

De OIP zal altijd heersen. Dat weet je nu toch wel dacht ik. Er zullen alleen misschien enkele veranderingen komen. Boeie
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
Deathlock
FreeBSD Powered
Gepost door Deathlock op vrijdag 09-11-2001 om 09:41:16
15december????

wat is er 15 december?
----------------------------------------
"I have often regretted my speech, never my silence."
- Xenocrates (396-314 B.C.)
scrumstah
Huh ? Vaag...
Gepost door scrumstah op zaterdag 10-11-2001 om 00:45:47
spade, precies.. maar ik hoorde zo links en rechts precies het tegenovergestelde van wat jij zegt.. maar ik ben het met je eens hoor

Goede tijden.. Slechte tijden.. NEE de OIP spaart je niet.. goede tijden.. slechte tijden.. soms geluk en soms verdriehiehiehiet *huil* *juich*

----------------------------------------
Signature
dap
038
Gepost door dap op zaterdag 10-11-2001 om 10:21:56
ratatatataaaa...

http://www.osdorpinternetposse.nl/forum/view.php3?bn=oipforum_meeting&key=1005384090&replies=0
Deathlock
FreeBSD Powered
Gepost door Deathlock op zaterdag 10-11-2001 om 15:34:32
Quote:

ratatatataaaa...

http://www.osdorpinternetposse.nl/forum/view.php3?bn=oipforum_meeting&key=1005384090&replies=0



ff on-topic blijven plz
[ Dit bericht is gewijzigd door op 10-11-2001 @ 15:35:09 ]

----------------------------------------
"I have often regretted my speech, never my silence."
- Xenocrates (396-314 B.C.)
dap
038
Gepost door dap op zaterdag 10-11-2001 om 19:47:54
Is ontopic. Geeft het antwoord op 'bestaan we nog' en 'bestaan we nog na 15 dec'
Deathlock
FreeBSD Powered
Gepost door Deathlock op zaterdag 10-11-2001 om 20:01:47
dat topic heet "(ex) OIP lasergamen" en dat is dus niet een antwoord op mijn vraag, nog is het antwoord ervanaf te lijden.

m.a.w. on topic blijven.
----------------------------------------
"I have often regretted my speech, never my silence."
- Xenocrates (396-314 B.C.)
dap
038
Gepost door dap op zaterdag 10-11-2001 om 21:05:41
Ik kwootkloot scrum:

Quote:
Volgens een aantal mensen zou de OIP dood zijn... is dat zo ? Moet ik me begrafenis regelen ?



Het topic waar ik naar verwees geeft daar heel duidelijk een antwoord op. Misschien moet je de inhoud van dat topic eerst lezen voordat je gaat antwoorden. Dit is niet _jouw_ topic , het gaat om iets wat scrum zei.
nasibal
DaFungUs!
Gepost door nasibal op zaterdag 10-11-2001 om 21:23:35
De OiP is niet dood.. Zal ook niet doodgaan.. Het gaat er om of je je OIP voelt of niet. Als ik OIP-er zou zijn door net als al die andere typetjes altijd maar te doen wat de "baas" zou regelen zou ik er heel snel uitstappen. In het verleden was het nog erger.. Het ging niet om het feit of het gezellig was of niet, neej, het moest alleen maar drukker.. Het ging niet om de sfeer, maar om de hoeveelheid.. Toen ben ik gestopt met meetings.
Naarmate de tijd vorderde, kwam er steeds meer irritatie en kregen we kleine "groepjes" binnen de OIP: mensen die zich OIP voelen en mensen die het leuk vinden om OIP te zijn door elke week naar Rotterdam te gaan voor een sneak-preview, terwijl die in ELKE stad gehouden wordt, hier zelfs 2 keer per week verschillende films..
Zolang die fronten gescheiden blijven, zal de OIP nooit doodgaan.. denk ik..

Let op:
Dit zet ik niet weg om een flame-war te beginnen, alleen om mijn mening te geven.
----------------------------------------
nlhiphopper sinds 2001 :P
dap
038
Gepost door dap op zaterdag 10-11-2001 om 23:51:32
inderdaad, snap ook niet dat er zo serieus op wordt ingegaan. Zolang er #osdorp is, dit forum, mensen die ergens afspreken is er OIP. Zo is er een 'OIP meeting' 25 november bij Grote Prijs NL in paradiso. Heeft geen fuck met osdorp te maken maar er komen zat mensen.
limon
Gepost door limon (Oldschool) op zondag 11-11-2001 om 14:42:05
Helemaal mee eens, OIP is gewoon een begrip. Aan de andere kant werd ook nooit gezegd dat je 'minder' OIP zou zijn als je niet op meetings zou komen en dus bijv. niet elke week gaat sneaken. Die mensen zijn OOK OiP-`ers die naar de Sneak gaan in Rotterdam. Als je je verplicht gaat voelen om iets te doen om ergens bij te horen ben je denk ik fout bezig.

Dat Kirsten zoveel organiseert is toch juist leuk, vooral voor de mensen die ook telkens meegaan en plezier hebben. Maar je moet gewoon niet denken dat je dat moet doen, je hebt toch je eigen vrienden/kennisenkring op irc waarmee je dingen afspreekt? Net zoals dapozza en spade net hebben voorgesteld (on-topic dus) om te gaan lasergamen. En omdat dat voorstel komt van de makers van de OIP website zou ik zeggen: OIP meeting, laat dat (ex) maar weg
----------------------------------------
Voorzitter van de Typhoon-fanclub
Deathlock
FreeBSD Powered
Gepost door Deathlock op maandag 12-11-2001 om 23:14:40
Quote:

Het topic waar ik naar verwees geeft daar heel duidelijk een antwoord op. Misschien moet je de inhoud van dat topic eerst lezen voordat je gaat antwoorden. Dit is niet _jouw_ topic , het gaat om iets wat scrum zei.



misschien moet je je eigen advies eens ter harte nemen.

A. ik weet dat dit niet mijn topic is, ik vul alleen de vraag van scrum aan.

B. je heb in deze topic al 4 keer (ff snel gekeken) gepost en nog maar 1x antwoord kunnen geven op de vraag.......rest mij de vraag of je de vraag van scum, aangevuld door mij, eigenlijk wel begreep?

(even ter informatie : ik heb met deze post inbegrepen 5x gepost. hiervan zijn er :

2 ter aanvulling van scrum zijn vraag.
3 om jou ter correctie te roepen.

m.a.w. ik begrijp de vraag wel, en het antwoord op de vraag (inc. de aanvulling) is nu deels gegeven.)

Rest mij de vraag : wat is er op 15 december dat zo ingrijpend is voor de huidige OIP?
----------------------------------------
"I have often regretted my speech, never my silence."
- Xenocrates (396-314 B.C.)
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op maandag 12-11-2001 om 23:41:31
Laten we de discussie on/off topic van dapozza z'n bericht buiten het publieke gedeelte houden als iemand er iets over wil zeggen aub.

------

Wat er de 15de zo voor iets ingrijpends gebeurd? Het tot nog toe laatste uitje organized by Loc is dan. Het belgie feestje. Dat schijnt het einde te zijn ofzo.

Maar 'Het Einde' erken ik niet. Dus het gebeurd toch niet. Overigens gaat op 15december 0.00 uur of 16 december 0.01 ergens de OIP site over naar het nieuwe script. Ook wel een ingrijpende verandering voor de OIP Dit 'ter gelegenheid' van het 1 jaar op deze server zitten.
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
limon
Gepost door limon (Oldschool) op maandag 12-11-2001 om 23:59:05
Het laatste wat loc organiseert. Je zegt het precies goed. Draait het dan allemaal om haar???? Nee dus. Maar ze regelt ook alweer uitje naar Parijs, dus ze stopt er niet echt mee. OIP leeft door
----------------------------------------
Voorzitter van de Typhoon-fanclub
McBouncer Gepost door McBouncer op dinsdag 13-11-2001 om 01:59:02
De OIP is een groep, een groep wordt niet bepaald door 1 persoon, want dan zou het een individu zijn in plaats van een groep. En als er 15 december 1 persoon stopt deel van een groep te zijn en daarmee de hele groep dood verklaart dan is dat heel leuk voor die persoon maar geen reden voor anderen om die mening over te nemen. Zelfs al zouden er maar 2 mensen zijn die zich nog OIP voelen dan is dat mijns inziens genoeg om nog van een OIP te kunnen spreken ...
met of zonder kubus
----------------------------------------
Is it coz I is black?
araphor Gepost door araphor op dinsdag 13-11-2001 om 08:17:03
Ik ben een OIP
Jij bent een OIP
Wij zijn een OIP
creech
Limited Edition
Gepost door creech op woensdag 14-11-2001 om 02:11:48
araphor schreef:
> Ik ben een OIP
Nee
> Jij bent een OIP
Nee
> Wij zijn een OIP
Ja

Je kan in je eentje toch geen posse vormen gekke Araphor

shirt

----------------------------------------
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bull jou kom holnaai.
zkills
Ken je dat gevoel dat je......
Gepost door zkills op woensdag 14-11-2001 om 21:16:47
lol
----------------------------------------
A wise man speaks when he has something to say, the not so wise when he has to say something - Plato
scrumstah
Huh ? Vaag...
Gepost door scrumstah op woensdag 21-11-2001 om 22:40:41
of:

Ik OiP
Jij OiPeet
Wij OiPen
Ik heb geOiPeet
Wij hebben geOiPeet
----------------------------------------
Signature
lordv
iedereen zijn camoflage
Gepost door lordv op woensdag 28-11-2001 om 14:50:26
oip is een te ver doorgevoerd begrip

oip is osdorp internet posse
nu zit ik op internet en op #osdorp maar dat maakt me niet gelijk een oip-er

je bent pas oip als je dat zelf denkt

ofzo
----------------------------------------
wat is image als jij jezelf voor doet als een ander?
 Index / [arch] OIP, #Osdorp & Meetings /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0089 sec.