Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Algemene zaken /
Verantwoord Gepost door Verantwoord op vrijdag 05-11-2004 om 11:30:05
echt klote zooi, ik kan nie naar school. er is 1 trein rond 9 uur in de fik gegaan, blijkt er nog 1 kapot te zijn. het staat nu al sinds 9 uur vast...

terwijl ik projecten in moet leveren vandaag

hebben andere hier ook last van?
Verantwoord Gepost door Verantwoord op vrijdag 05-11-2004 om 12:48:03
ik hoor net dat ze weer rijden. YEEE!!!!
L2N
twezus
Gepost door L2N op vrijdag 05-11-2004 om 13:49:38
1mans
----------------------------------------
L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla
Noedels
DE GRW IS GAAF
Gepost door Noedels op vrijdag 05-11-2004 om 14:14:56
Trein stond in de fik ofzo hoorde ik. Ik had 2 grappige negers in de trein die tot 2 keer toe aan de noodrem hadden getrokken argl...
----------------------------------------
clonebabybeats baby
Verantwoord Gepost door Verantwoord op vrijdag 05-11-2004 om 23:45:27
WHAHAHA, die noedels
Safire
Gepost door Safire op maandag 08-11-2004 om 13:23:04
godverdomme.. ik had om half 12 tentamen. nam om 10.10 de trein van amersfoort naar zwolle, heb ik verdomme een uur stil gestaan net buiten amersfoort en mn tentamen gemist !!!!!!
----------------------------------------
Computer games don't affect kids. If Pacman affected us we'dd all be walking in darkened rooms munching magic pills and listening to repetitive electronic music....
Angelix
jeweetwie
Gepost door Angelix op maandag 08-11-2004 om 13:40:07
dat is best klote, ik pak nog ouderwets de fiets om naar school te gaan .
wat doe je voor opleiding in zwolle dan?
----------------------------------------
Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie
maar omdat ik mezelf geweldig vind.
Verantwoord Gepost door Verantwoord op maandag 08-11-2004 om 14:47:52
jah, twas egt klote. ik wou om half 10 vertrekken, kwas om 2 uur in Utrecht (wat normaal zo'n 20 minuutjes is... ) daarna 4 uur ging ik weg, kwas pas om half 6 thuis (en ik moest werken om 5 uur)

Safire
Gepost door Safire op maandag 08-11-2004 om 16:24:21
@angelix: journalistiek.
----------------------------------------
Computer games don't affect kids. If Pacman affected us we'dd all be walking in darkened rooms munching magic pills and listening to repetitive electronic music....
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op maandag 08-11-2004 om 22:09:54
sorry.... zal voortaan uit amersfoort weg blijven...
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
livio
Oldschool
Gepost door livio op maandag 08-11-2004 om 23:42:52
hou het maar bij politieauto's spade.
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op dinsdag 09-11-2004 om 14:41:12
nah vind ik zo zonde van gemeenschapsgelden... hier pak ik tenminste een particuliere onderneming mee... en een zooitje medeburgers natuurlijk
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
 Index / Algemene zaken /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0137 sec.