Index / Algemene zaken / | |
Verantwoord |
Gepost door Verantwoord op vrijdag 05-11-2004 om 11:30:05 | |
echt klote zooi, ik kan nie naar school. er is 1 trein rond 9 uur in de fik gegaan, blijkt er nog 1 kapot te zijn. het staat nu al sinds 9 uur vast...
terwijl ik projecten in moet leveren vandaag 
hebben andere hier ook last van? |
Verantwoord |
Gepost door Verantwoord op vrijdag 05-11-2004 om 12:48:03 | |
ik hoor net dat ze weer rijden. YEEE!!!! |
L2N twezus |
Gepost door L2N op vrijdag 05-11-2004 om 13:49:38 | |
1mans
---------------------------------------- L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla |
Noedels DE GRW IS GAAF  |
Gepost door Noedels op vrijdag 05-11-2004 om 14:14:56 | |
Trein stond in de fik ofzo hoorde ik. Ik had 2 grappige negers in de trein die tot 2 keer toe aan de noodrem hadden getrokken argl...
---------------------------------------- clonebabybeats baby |
Verantwoord |
Gepost door Verantwoord op vrijdag 05-11-2004 om 23:45:27 | |
WHAHAHA, die noedels |
Safire |
Gepost door Safire op maandag 08-11-2004 om 13:23:04 | |
godverdomme.. ik had om half 12 tentamen. nam om 10.10 de trein van amersfoort naar zwolle, heb ik verdomme een uur stil gestaan net buiten amersfoort en mn tentamen gemist !!!!!!
---------------------------------------- Computer games don't affect kids. If Pacman affected us we'dd all be walking in darkened rooms munching magic pills and listening to repetitive electronic music.... |
Angelix jeweetwie |
Gepost door Angelix op maandag 08-11-2004 om 13:40:07 | |
dat is best klote, ik pak nog ouderwets de fiets om naar school te gaan .
wat doe je voor opleiding in zwolle dan?
---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie
maar omdat ik mezelf geweldig vind. |
Verantwoord |
Gepost door Verantwoord op maandag 08-11-2004 om 14:47:52 | |
jah, twas egt klote. ik wou om half 10 vertrekken, kwas om 2 uur in Utrecht (wat normaal zo'n 20 minuutjes is... ) daarna 4 uur ging ik weg, kwas pas om half 6 thuis (en ik moest werken om 5 uur)
 |
Safire |
Gepost door Safire op maandag 08-11-2004 om 16:24:21 | |
@angelix: journalistiek.
---------------------------------------- Computer games don't affect kids. If Pacman affected us we'dd all be walking in darkened rooms munching magic pills and listening to repetitive electronic music.... |
SBU Lieve kale dude - Godcomplex |
Gepost door SBU op maandag 08-11-2004 om 22:09:54 | |
sorry.... zal voortaan uit amersfoort weg blijven...
---------------------------------------- Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh |
livio Oldschool |
Gepost door livio op maandag 08-11-2004 om 23:42:52 | |
hou het maar bij politieauto's spade. |
SBU Lieve kale dude - Godcomplex |
Gepost door SBU op dinsdag 09-11-2004 om 14:41:12 | |
nah vind ik zo zonde van gemeenschapsgelden... hier pak ik tenminste een particuliere onderneming mee... en een zooitje medeburgers natuurlijk 
---------------------------------------- Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh |
Index / Algemene zaken / | |