Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Algemene zaken /
chester
www.leonchester.nl
Gepost door chester op woensdag 10-11-2004 om 19:31:28
Quote:

FOK.NL
De bestorming van het pand in Den Haag is voorbij. Sinds vanochtend 03.00 uur was de hele buurt rondom het pand afgesloten en kwam er vanuit alle hoeken van het land materieel uitgerukt, waaronder de Bijzondere Bijstands Eenheid (BBE) en vele ME-busjes. De politie was het pand vanochtend binnengevallen, waarna een granaat afging. Drie leden van het arrestatieteam raakten daarbij gewond, van wie één ernstig.

Er zijn twee personen aangehouden, waarvan er eentje gewond zou zijn afgevoerd. Ook in Utrecht is een man aangehouden, die naar de gevangenis van Scheveningen is gebracht. Wat deze man precies met de zaak in Den Haag te maken heeft is nog onduidelijk. Later vanavond vindt een persconferentie plaats.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 10-11-2004 @ 19:31:56 ]

----------------------------------------
onderschrift
V.I.P.
California dreamin'
Gepost door V.I.P. op woensdag 10-11-2004 om 19:33:32
2 personen?!

en daarvoor was de hele ME van nederland aanwezig?

dat wordt nog wat met die 'oorlog tegen terrorisme'
----------------------------------------
I've tried Shakespeare, respect due dere
But did is de stuff I like
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op woensdag 10-11-2004 om 19:43:54
sjee hier ook al van die domme opmerkingen als op fok, "daarvoor heel de ME van NL"

Zal het ff uitleggen:
je hebt politie, je hebt arrestatie teams en je hebt BBE. Politie zegt te riskant voor gewone agenten (alleen handvuurwapens en lichte kogelvrijevesten), dus arrestatie team. Dat krijgt drie uur 's nachts een handgranaat in z'n schoot geworpen, 3 AT'ers gewond. Ze hebben geen idee hoeveel verdachten er binnen zitten en weten alleen dat ze minstends een zooitje handgranaten hebben of hadden. AT schakeld dus volkomen terecht het BBE in. Als het BBE ingeschakeld word kan hetr er dus erg hard aan toe gaan, dus moet er een wijk ontruimt worden. Dat zal nooit makelijk gaan en kan altijd tot relletjes leiden. Dus extra ME inzet.

Men wil niet een tweede madrid / spanje waarbij een heel flatgebouw opgeblazen word en ook burgers gewond raakten omdat het afzet gebied niet groot genoeg was.

Uit eindelijk loopt het gelukkig met een sisser af. 4 arrestaties totaal, meer dan een enkele schotenwissellingen waarbij in totaal meer dan tientallen schoten zijn gelost. Er is overgegooid met granaten. Half nederlandse ME inzetten overdreven? Ik denk het niet nee.

Hoor je je zelf al janken als er niet voldoende politie aanwezigf was en er enkele doden waren gevallen onder burgers en politie. Denk is ff een keer goed verder voor je domme dingen zegt.
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
V.I.P.
California dreamin'
Gepost door V.I.P. op woensdag 10-11-2004 om 19:50:21
he rustig, ik wil er niemand mee kwetsen hoor. Dat van 'heel de ME van nl' is natuurlijk overdreven, en ik snap ook best dat ze 'madrid' niet willen herhalen, maar je begrijpt mijn punt toch? Het zag letterlijk zwart van de ME busjes daar, dus ik vroeg me af hoeveel 'terroristen' het wel niet zouden zijn, en dan hoor ik dat het er 2 zijn!

Quote:
Hoor je je zelf al janken als er niet voldoende politie aanwezigf was en er enkele doden waren gevallen onder burgers en politie. Denk is ff een keer goed verder voor je domme dingen zegt.


Doe jij dat dan ook. Ik beledig niemand, geef alleen m'n mening, en jij begint er meteen over dat ik ga janken als 't verkeerd gaat enzo. Fok op, je kent me helemaal niet. En als ze zichzelf willen opblazen kun je dat nog niet voorkomen met het hele leger van de VS

----------------------------------------
I've tried Shakespeare, respect due dere
But did is de stuff I like
BattleCat
Je weet toch.
Gepost door BattleCat op woensdag 10-11-2004 om 20:05:10
Quote:
V.I.P. schreef op 10-11-2004 @ 19:50:21
Het zag letterlijk zwart van de ME busjes daar


Ze zijn toch echt donker blauw
V.I.P.
California dreamin'
Gepost door V.I.P. op woensdag 10-11-2004 om 20:07:32
Het zag letterlijk donker blauw van de ME busjes dan
----------------------------------------
I've tried Shakespeare, respect due dere
But did is de stuff I like
SchizoMania Gepost door SchizoMania op donderdag 11-11-2004 om 10:17:30
beter teveel dan te weinig in zulke situaties

ben iig blij dat het voorbij is

en hoe triest het ook klinkt en hoe zwaar ik er ook tegen ben, er hangt een sfeer in DH tussen moslims en nederlanders, word je naaaaar van...

vraag me af hoe dit allemaal gaat aflopen, denk niet dat het dit keer gewoon zal overwaaien en er over een maandje niks meer aan de hand is ..
----------------------------------------
chicks willen me maar doortrekken omdat ik de shit ben//
dap
038
Gepost door dap op donderdag 11-11-2004 om 10:32:05
was dus niet alleen in DH he ... ook in adam en amersfoort zijn mensen opgepakt.
_Osiris_
Das Eisern Händschen
Gepost door _Osiris_ op donderdag 11-11-2004 om 14:42:35
true dap

maar in den haag hangt sinds theo spanning
die gevolgd zijn door rellen enz

plus die terroristen zaten er niet voor niks in den haag, zeker niet nu de eu top hier ook is

ik vertrouw die moslim 5 huizen verderop ook niet, hoe kan zo dude in mijn wijk wonen
----------------------------------------
did you call me the N word? you did not just call me the N word, im no noob!
livio
Oldschool
Gepost door livio op donderdag 11-11-2004 om 18:23:07
ey, paulus, ik ga trouwens verhuizen van het weekeind, paar straatjes verderop. Reinkenstraat (andere kant van laan van meerdervoort)
 Index / Algemene zaken /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0122 sec.