Index / [arch] Battle corner / | ||
Angelix jeweetwie ![]() |
![]() | ![]() |
onse 3de battle ![]() maar boeieh. regels: 12 tot 16 lines Best out of 5 votes Deadline: Geen Allebij 1 keer blind droppen succes [ Dit bericht is gewijzigd door op 13-11-2004 @ 09:26:09 ] ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
![]() | ![]() |
Stuur je weg op een 'schip, maar geef je geen recht' Want dit is onse '3de' battle, en ik stel je terecht Dus je kwam er net achter dat je voor moest komen En over winnen kun je altijd over door blijfen dromen In een hoger beroep word je nog naar beneden gehaald En jij en je hele groep hebben in het verleden altijd gefaald Nooit vote's behaald, van jouw word elke zin hier vertaald Je spit onduidelijk, ookal kom je heel hard, word je altijd ingehaald Hij No-Showed toch, want ik eet de 'toetsen van ze bord' Voor wordplay en punchlines sta je nogal laag op je rapport En dan kom je met dope 'woorden, neem je ze uit me mond' Gepakt net als toen je in je nakie voor een homo stond Keystyle... gedaan voor zover ik het wordplay vond ![]() En succes R-Gino [ Dit bericht is gewijzigd door op 30-11-2004 @ 21:34:47 ] ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
die Lange HARD ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: [b] Moetik de wordplay nog aangeven? Doe maar ![]() ![]() | ||
R-Gino Buitengewoon. ![]() |
![]() | ![]() |
Was 'n tijdje weg, ben weer terug op dit forum Maar 'punch' mijn 'lines' keihard in je porem Ik moet weer ff wennen, je bent m'n 1e slachtoffer Dissen past niet bij jou, je bent als een blik zonder stoffer Dit is onze 3e battle, maar je bent niet echt ontwikkeld Om te snappen dat je nu weer niet wint is wat ingewikkeld Je kan beter rapskills aan de Kerstman vragen Of hier niet meer opdagen, anders moet ik weer m'n niveau verlagen Je krijgt de Grote Troostprijs als ik de nummer 1 plek opeis Na mijn drop word je nog banger dan Rob de Nijs* En duik je onder net zoals Geert Wilders en Hirsi Ali Diss je me? Of snap ik de taal niet, want je raakt me verbaal niet Dat jij en je click de zaal als de winnaars verlieten Is nog vreemder dan een stel blanke Zwarte Pieten * je weet wel dat ene liedje, banger hart ofzo [ Dit bericht is gewijzigd door op 07-12-2004 @ 17:49:18 ] | ||
![]() | ![]() |
Sorry dat het een beetje wack is, maar Angelix vroeg of ik nog dropte... Want ik was het vergeten, dus heb ff snel wat gedropt... | ||
![]() | ![]() |
Voten maar mensen....![]() | ||
JF project blurr ![]() |
![]() | ![]() |
Ik vond jullie allebei een beetje te kort schieten eigenlijk alsof jullie het in 10 minuten maken bij angelix snapte ik soms de wordplay helemaal niet en ik miste de punches een beetje bij r-gino ook niet altijd even veel punches maar toch denk ik net iets beter als angelix dus vote : R-GINO @ angelix jij kan veeeeeeeeeeeeeeeel beter!!! ---------------------------------------- www.boomr.nl/ferry | ||
![]() | ![]() |
jah kheb het ook in 10 minuten gemaakt. schip , recht 3de. 3 maal scheeps recht. een beetje vergezocht dan had ik nog: dan heb je dope woorden, neem je ze uit me mond de woorden uit iemand mond nemen maar thanks voor de vote ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
![]() | ![]() |
Thnx voor de vote, ja het was ook minder dan 10 minuten werk... | ||
![]() | ![]() |
1-0..... mensen, voten...!!![]() | ||
JFproject 2 | ![]() | ![]() |
Vind ze alletwee niet echt sterk eerlijk gezegd. Zou toch wat langer aan de teksten zitten zodat je wat minder filler en wat orgineler kan komen. Vote r-gino, zat wat meer puch in. | ||
![]() | ![]() |
wokee 2-1 voor r-gino... ik vote ook r-gino ![]() ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
![]() | ![]() |
Haha mafkees ![]() 2-0, nog 1..... ![]() | ||
Index / [arch] Battle corner / |