Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Feedback /
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op maandag 12-11-2001 om 19:05:44
FF een vraag in het algemeen Zoals te zien is, is er nog geen moderator voor uitgaans forum. Iemand met zin ? Mail mij, met motivatie waarom.

Verder is dinges als Moderator van OIP, #Osdorp en Meeting forum helaas nooit tot zelden aanwezig. Heb jij zin om daar moderator te worden. Wederom mail mij met motivatie

Bvd.
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
Bliss Gepost door Bliss op dinsdag 13-11-2001 om 12:47:51
motivatie ghehehe goeie Spade. BTW geef mijn onderdeel ook maar weg.
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op zaterdag 17-11-2001 om 12:54:54
Overigens is sinds deze week de global mod, en groep mod status komen te vervallen vanwege 'overbodigheid' en technische redenen. 4 mods met overal rechten was een beetje overdone op zo'n klein forum.

De Groep Moderators en Global Moderator hebben nu een gewone moderator status.

Verder is Bliss geen ForumCrew meer. Zij heeft er geen zin meer in. Ook is Dinges geen ForumCrew meer. oa. omdat zij er geen tijd voor heeft en al meer dan 4 maand niet ingelogt is geweest.
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
limon
Gepost door limon (Oldschool) op zaterdag 17-11-2001 om 22:37:05
Ik wil wel moderater worden op Kunst, filosofie, geschiedenis en meer of OIP, #osdorp en meetings. Kies maar Spade
----------------------------------------
Voorzitter van de Typhoon-fanclub
 Index / Feedback /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0074 sec.