Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / [arch] Slap geouwehoer /
dap
038
Gepost door dap op dinsdag 16-11-2004 om 19:24:44
Quote:
Whattaya lookin' at? You're all a bunch of focking assholes. You know why? Cause you don't have the guts to be what you wanna be. You need people like us. You need people like us so you can point your fucking fingers, and say "those are the bad guy’s." So, what dat make you? Good? You're not good…you just know how to hide…Howda lie. We, we don't have that problem. We, we always tell the truth…even when we lie. So say goodnight to the bad guy’s. Come on…the last time you gonna see bad guy’s like this, let us tell ya. Come on, make way for the bad guy’s. There bad guy’s comin' through…you better get outta our way!"


mc eminem .. hehe damm

Kom hier niet om ons voor de gek te houwe…want we zullen cker jou smoel verbouwe! Voor we beginne met deze shit wille we eerst helen onze mattie bedanke voor et maken van deze site! Thnx he meis… Oke…Let’s get this shit started…

Dit is een click van egte matties…niet gewoon vriende…deze mensen zijn door en door met elkaar verbonde! Daar komt niemand tussen! You Fock With Us Youre Focking With The Best! Dus fock met 1 get smacked by the rest! Capice??

En In de click is et altijd feest…maar ondertussen moeje blijven onthoude dawe worde gevreesd! Met Coco en zijn broertje Montana zijn altijd helemaal parra, Crimina stylo deze manne hebben gewoon tha mothafocking FLOW…en ook tag team van barthezz en al-coholic is geen gezeik…deze manne zaaie paniek ik heel de wijk…En face men is altijd ijdel mar da wil nie zegge dat je kunt focken want hij zalje et zwijgen oplegge! Ook MC-eminem en die jonko die nie af kunne blijve van die wierie zijn totally loco ga met hun nie lope battelen want dat zal je berouwe mogt je et tog wille reken er op dat ze met hun rhymes je imago zwaar verbouwe! Visser en Wally P nee die gaste faken nie deze manne hebbe stijl geen praatjes geen gefock mar bij probleme wel rouw en hard geknok! En dan is er nog die lange man die alles kan beter bekent als lange tak bij elkaar kom je met jou shit cker niet bij ons aan de bak!


http://joffer.parelnet.nl/ohc/frame.html
Verantwoord Gepost door Verantwoord op dinsdag 16-11-2004 om 20:30:24
ohw my god!!!

THC 2!

Verantwoord Gepost door Verantwoord op dinsdag 16-11-2004 om 20:33:31
hahaha, tis nog zo ook!

THC=Tuindorpse Hustler Click

en dit is

OHC=Oiserwijk Hustler Click

ghehehe, fake als de pest
die Lange
HARD
Gepost door die Lange op dinsdag 16-11-2004 om 21:08:30
Ckrrrr fake.. alleen die naampies al .. Mc-Eminem
En volges mij was de helft eerst een gabber .. stelletje mafkezen a.k.a. de tuindorp wannaB'z
L2N
twezus
Gepost door L2N op dinsdag 16-11-2004 om 21:13:42
whuahahahaha
Cu2: www.cu2.nl/D-12-Boy
----------------------------------------
L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla
die Lange
HARD
Gepost door die Lange op dinsdag 16-11-2004 om 21:15:02
Ik lache me werkelijk de haren van me kop
Mip
Gepost door Mip op dinsdag 16-11-2004 om 21:18:33
mag ik even lachen?

gast kent waarschijnlijk niet meer dan eminem, dre, d12, snoop dog etc

L2N
twezus
Gepost door L2N op dinsdag 16-11-2004 om 21:18:39
dit zijn foking mannelijke breezasletjes die rappen
----------------------------------------
L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla
die Lange
HARD
Gepost door die Lange op dinsdag 16-11-2004 om 21:21:39
Ofniet hahahaha .. Aaaaaahhh.. egt dit is 1 van de grappigste sites die ik ooit gezien heb :p.. en een aantal van de lachwekkenste gasten
Rem
Tourist
Gepost door Rem op dinsdag 16-11-2004 om 22:12:40
wtf dit is te grappig! als ze audio op die site plaatsen móet ik wel buikpijn van t lachen krijgen :p
----------------------------------------
So don't get any big ideas. They're not going to happen
You'll go to hell for what your dirty mind is thinking
Verantwoord Gepost door Verantwoord op dinsdag 16-11-2004 om 22:22:33
OHC
Rem
Tourist
Gepost door Rem op dinsdag 16-11-2004 om 22:28:24

----------------------------------------
So don't get any big ideas. They're not going to happen
You'll go to hell for what your dirty mind is thinking
L2N
twezus
Gepost door L2N op dinsdag 16-11-2004 om 22:31:08
Whuahahahaha
----------------------------------------
L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla
Verantwoord Gepost door Verantwoord op dinsdag 16-11-2004 om 23:57:55
hebben ze de site nou offline gegooit???
die Lange
HARD
Gepost door die Lange op dinsdag 16-11-2004 om 23:59:28
Hehehehheh .. werden een beetje gek van het gastenboek denk ik, egt veeeeeeeeeel peepz hebben ff een prachtig berichtje achtergelaten.. zo ook ik.. stuk of 5 .. PRACHTIGH
_Osiris_
Das Eisern Händschen
Gepost door _Osiris_ op woensdag 17-11-2004 om 00:11:42
Quote:

You need people like us. You need people like us so you can point your fucking fingers, and say "those are the bad guy’s." So, what dat make you? Good? You're not good…you just know how to hide…Howda lie. We, we don't have that problem. We, we always tell the truth…even when we lie


das mooi scareface duvelduvel
----------------------------------------
did you call me the N word? you did not just call me the N word, im no noob!
Angelix
jeweetwie
Gepost door Angelix op woensdag 17-11-2004 om 20:21:43
*zucht*
[ Dit bericht is gewijzigd door op 17-11-2004 @ 20:42:06 ]

----------------------------------------
Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie
maar omdat ik mezelf geweldig vind.
dap
038
Gepost door dap op woensdag 17-11-2004 om 20:47:54
je mag wel zeggen wat je wil

bron is geenstijl.nl TJAP.
Verantwoord Gepost door Verantwoord op donderdag 18-11-2004 om 09:42:33
volgens mij mis ik hier iets...
Rem
Tourist
Gepost door Rem op donderdag 18-11-2004 om 11:24:08
site doet t niet meer, toch jammer
----------------------------------------
So don't get any big ideas. They're not going to happen
You'll go to hell for what your dirty mind is thinking
Angelix
jeweetwie
Gepost door Angelix op donderdag 25-11-2004 om 09:24:05
@DAP

laat maar, was ff iets tege doper, niks bijzonders
----------------------------------------
Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie
maar omdat ik mezelf geweldig vind.
 Index / [arch] Slap geouwehoer /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0115 sec.