Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / [arch] Slap geouwehoer /
L2N
twezus
Gepost door L2N op zondag 21-11-2004 om 00:08:36
www.hiphopinjesmoel.com/forum/viewtopic.php?t=11279

WHuahaha ik d8 dat n8 en lrf elkaar mochten
----------------------------------------
L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla
lums
wille alle hosselhoeren nu vertrekken..
Gepost door lums op zondag 21-11-2004 om 00:23:16
oe dat laatse stukje is een mooie hoor

----------------------------------------
Will eat pussy for food
L2N
twezus
Gepost door L2N op zondag 21-11-2004 om 00:29:18
@ Lurf:

Ik heb jouw vreemd gedrag lang genoeg getolereerd. Toen ik je voor het eerst had ontmoet bij Serife, vond ik het nogal irritant dat je buiten op het bank constant met je hoofd om m'n schouder lag te 'slapen'. Iedere keer dat ik daar wat van zei, zei je zelf niets meer dan een half-zingende "jatoch?". Je had waarschijnlijk niet eens door dat ik je hoofd steeds van me schouder wegduwde. Als iemand dat doet... moet je weten dat het daarbij afgelopen moet wezen. Maar jij weet niet van ophouden lijkt het wel. Op Splash was het nog erger, want iedere keer dat ik een band probeerde te checken, stond jij weer voor m'n neus in m'n ogen staren. Als ik je negeerde bleef je maar staren (en soms zwaaien) totdat je aandacht van me kreeg. En weer toen ik daar wat van zei, kreeg ik weer dat ge-"jatoch?". Ook iedere keer dat er een foto werd gemaakt, hing jij weer om m'n nek met je middelvinger in m'n gezicht. Een paar keer is dat grappig, maar na 15 keer begin ik daar behoorlijk van te balen. Ik geloof dat Bob het ook niet echt fijn vond dat jij hem steeds bolle noemde. En tijdens Raekwon had je nog een foto gemaakt van Daniels lul. Das op zich niet zo vreemd... maar je zei later dat je het gewist had, maar de week daarop stond die PLUS nog een uitvergrootte versie in jouw zip-file van Splash-pics. Na Splash heb je niets meer dan bullshit geschreven op MSN... en ook nog eens iedere keer hetzelfde bullshit keer op keer (vandaar dit topic). Een paar maanden later in Tivoli liep je constant achter me aan. Het leek wel alsof ik honing aan m'n reet had... en iedere keer dat ik me omdraaide stond je daar weer. Ik heb je toen een aantal keer weggeduwd en gezegt dat je moest oprotten. En dat werkte gelukkig. Wees blij dat ik je toen niet geslagen had, want ik was bijna zo ver.

Het is niet dat ik je niet mag, maar je moet weten wanneer te stoppen. Ik geloof dat er toch iets ernstigs met jou aan de hand is. Het lijkt me een goed idee dat je hulp gaat zoeken bij een psychiater. Ik wens je verder veel succes met je leven.

Damn als iemand dat zou zeggen zou ik het wel ff voelen
----------------------------------------
L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla
dap
038
Gepost door dap op zondag 21-11-2004 om 00:30:54
allemaal gespeeld.
DopeR
Gepost door DopeR op zondag 21-11-2004 om 00:31:46
Haha
----------------------------------------
Wii will brainwash you.
L2N
twezus
Gepost door L2N op zondag 21-11-2004 om 00:35:27
Quote:
dap schreef op 21-11-2004 @ 00:30:54
allemaal gespeeld.

Gespeeld? Ziet er toch sirieus uit.
----------------------------------------
L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla
DopeR
Gepost door DopeR op zondag 21-11-2004 om 00:35:52
Hoezo gespeeld dan ?
----------------------------------------
Wii will brainwash you.
BattleCat
Je weet toch.
Gepost door BattleCat op zondag 21-11-2004 om 00:39:30
Op mij komt het een beetje over als 2 belgische homo's die warmte bij elkaar zoeken.
En tuurlijk is het gespeeld dat zie je toch wel aan die voorgaande gesprekken.
dap
038
Gepost door dap op zondag 21-11-2004 om 00:40:47
'het ziet er serieus uit.. '

op internet... speelkwartier op het speelplein.
L2N
twezus
Gepost door L2N op zondag 21-11-2004 om 00:45:16
nathan is niet belgisch toch
maar fuck dat ze kunnen dan madd goed acteren
----------------------------------------
L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla
dap
038
Gepost door dap op zondag 21-11-2004 om 00:50:38
n8 is uit de UK en jij kent hem blijkbaar niet ...
L2N
twezus
Gepost door L2N op zondag 21-11-2004 om 00:52:13
wel maar toen ik UK zei, zei ook al iedereen dat ie acteerde.
Maar ik ken n8 wel beetje, zat ook in de usher clip zogenaamd, was zogenaamd een neger, en heeft roy uitgevonden.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 21-11-2004 @ 00:55:00 ]

----------------------------------------
L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla
dap
038
Gepost door dap op zondag 21-11-2004 om 00:59:29
je hebt leugens en waarheid... nee hij is geen neger... ja hij zat in een usher clip, en hij zou in meer komen als ie geen ruzie had gehad.
L2N
twezus
Gepost door L2N op zondag 21-11-2004 om 01:01:41
damn thnx dap voor de verheldering enzo
whuahaha nooit wat van hem begrepen
----------------------------------------
L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla
BattleCat
Je weet toch.
Gepost door BattleCat op zondag 21-11-2004 om 01:34:14
Maar hoezo kunnen ze goed acteren???
Ik weet niet waar jij kijkt maar ik zie gewoon een lap tekst.
Beetje raar als je er moeite mee zou hebben om een verzinsel uit te tikken.
L2N
twezus
Gepost door L2N op zondag 21-11-2004 om 02:29:42
T lijkt mij dat ze ruzie hebben, en ik denk wel meer mensen.

----------------------------------------
L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla
BattleCat
Je weet toch.
Gepost door BattleCat op zondag 21-11-2004 om 02:46:20
Ja joh kan niet wachten op die disstracks
Angel-eyez
Kanye West is the best!
Gepost door Angel-eyez op zondag 21-11-2004 om 10:29:50
Quote:
L2N schreef op 21-11-2004 @ 02:29:42
T lijkt mij dat ze ruzie hebben, en ik denk wel meer mensen.


ZE HEBBEN GEEN RUZIE!!!!
is gewoon allemaal een grap!
DUH!!!!!!!!!!!!
L2N
twezus
Gepost door L2N op zondag 21-11-2004 om 10:33:57
Quote:
BattleCat schreef op 21-11-2004 @ 02:46:20
Ja joh kan niet wachten op die disstracks


Jonge vat het niet teserieus op

Edit:
serieus dus scherp dap
[ Dit bericht is gewijzigd door op 21-11-2004 @ 11:31:26 ]

----------------------------------------
L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla
dap
038
Gepost door dap op zondag 21-11-2004 om 11:17:52
Quote:
Jonge vat het niet tesirieus op


SErieus
LRF
Antwaarpe!
Gepost door LRF op zondag 21-11-2004 om 14:19:24
het was idd geen grap... gelukkig is nathan ff overgevlogen om het uit te praten bij me thuis en ik kan zeggen dat alle dingen platgestreken zijn! N8 vond het hier zo gezellig dat hij even wilt blijven logeren in m'n kelder
als er mensen zijn die verder willen gaan met dit soapgedoe, nathan vind het een beetje eenzaam in z'n kelder en zou gaarne nog wat mensen op bezoek krijgen!
L2N
twezus
Gepost door L2N op zondag 21-11-2004 om 14:37:38
Ha! Dus toch
[ Dit bericht is gewijzigd door op 21-11-2004 @ 14:37:55 ]

----------------------------------------
L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla
Mizou
OWJAHJOH??!
Gepost door Mizou op zondag 21-11-2004 om 15:57:24
iedereen geloofd het whuahahah
----------------------------------------
www.serife.nl
L2N
twezus
Gepost door L2N op zondag 21-11-2004 om 16:17:28

----------------------------------------
L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla
Mizou
OWJAHJOH??!
Gepost door Mizou op zondag 21-11-2004 om 16:19:18
ik ga helemaal stuk hier!
----------------------------------------
www.serife.nl
DopeR
Gepost door DopeR op zondag 21-11-2004 om 16:40:27
Ik snap dr geen reet meer van
Edit:
Niet dat het me wat boeit of zo
[ Dit bericht is gewijzigd door op 21-11-2004 @ 16:40:54 ]

----------------------------------------
Wii will brainwash you.
LRF
Antwaarpe!
Gepost door LRF op zondag 21-11-2004 om 16:41:16
ken ik eigelijk iemand van jullie? wat moeien jullie je dan?
get a life ofzo...
 Index / [arch] Slap geouwehoer /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0096 sec.