Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Muziek /
D-Swiss
D-Style
Gepost door D-Swiss op zondag 28-11-2004 om 16:56:02
De plaat komt morgen uit in de winkels, en ik ga 'm zeker halen! Heeft iemand een link waar je 'm kan downloaden? Dan kan ik even luisteren wat het ongeveer wordt...?!

Ik zoek niet de link van de AVRO. Ik zoek een link waar ik de tracks kan DOWNLOADEN
dap
038
Gepost door dap op zondag 28-11-2004 om 17:03:13
welkom bij 2 weken terug... vpro luisterpaal ! Dus niet avro maar vpro. En als je hem daar al hoort, waarom wil je dan nog downloads als je hem toch morgen gaat halen?
D-Swiss
D-Style
Gepost door D-Swiss op zondag 28-11-2004 om 17:04:44
Gewoon, lekker handig toch? Heb liever tracks op mijn pc dan op een cd.

De cd is voor de verzameling...
dap
038
Gepost door dap op zondag 28-11-2004 om 17:06:49
dan koop je toch morgen de cd en dan rip je die tracks? gewoon met programma's zoals CDEX voor Windows en Sound-juicer voor linux rippen naar mp3 of ogg.

allemaal gratis.
D-Swiss
D-Style
Gepost door D-Swiss op zondag 28-11-2004 om 17:08:07
Dat is zo'n gedoe. Heeft niemand een link?
Mip
Gepost door Mip op zondag 28-11-2004 om 17:10:53
nee... jij?

wat een gedoe zeg! je ozu er bijna moe van worden, wat zeg ik, alleen dit lezen is al érg vermoeiend
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op zondag 28-11-2004 om 17:17:01
Wat ik dan niet snap, er loopt al een topic. HIER. Ga daar lekker verder.

Deze gaat iig op slot. Beetje overbodig twee topics van gelijke strekking. Als je het album op MP3/OGG wilt hebben en je haalt 'm zelf dan kan je hem mooi voor iedereen omzetten. Hoeven wij niet al dat gedoe te doen... Doe ff niet zo lui zeg...
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
 Index / Muziek /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0072 sec.