Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Radio, televisie en film /
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op zaterdag 17-11-2001 om 16:49:54
Quote:
Rambo vs. Taliban
De Amerikaanse regering heeft Hollywood gevraagd de bevolking in de juiste stemming te brengen voor de oorlog in Afghanistan. Daarom wordt nu Rambo IV gemaakt, waarin de 55 jaar oude Sylvester Stallone tegen de Taliban en Osama bin Laden vecht. Uit veiligheids- overwegingen worden de opnames niet in Afghanistan gemaakt. (ANP)



Wat vind je hier van ? Ik moet zeggen dat ik 't een beetje belachelijk vind. Ik ben niet tegen de oorlog in Afganistan. Maar propeganda maken bij het eigen volk voor een oorlog vind ik niet echt koel en overbodig. De meeste Amerikanen zijn toch wel voor de oorlog. En tegen de tijd dat de film af is, verwacht en hoop ik dat de oorlog in Afganistan al voorbij is.
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
limon
Gepost door limon (Oldschool) op zaterdag 17-11-2001 om 22:35:04
Als dit waar is, vind ik het inderdaad ook belachelijk. Los gezien van het feit dat elke film waarin Stallone speelt of die hij regiseert belachelijk is. De Amerikanen hebben volgens mij aan de aanslagen op 9-11 genoeg doorzettingsvermogen gekregen.
----------------------------------------
Voorzitter van de Typhoon-fanclub
creech
Limited Edition
Gepost door creech op zondag 18-11-2001 om 13:24:44
De term kansloos kwam spontaan in me op toen ik het las. Je zou bijna denken dat het eigenlijk in het onzin forum thuis hoort

shirt
[ Dit bericht is gewijzigd door op 18-11-2001 @ 13:24:58 ]

----------------------------------------
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bull jou kom holnaai.
dap
038
Gepost door dap op zondag 18-11-2001 om 15:41:04
Wisten jullie dat Sylvester Stallone, een groot acteur, in zes films tegelijk kan spelen? Is in een laboratorium bewezen!
[ Dit bericht is gewijzigd door op 18-11-2001 @ 18:48:34 ]
nasibal
DaFungUs!
Gepost door nasibal op zondag 18-11-2001 om 16:14:16
Jah.. dat heb ik gelezen in boeken die er verstand van hebben! Sylvester Stallone.. je weet wel.. al die rocky's
[ Dit bericht is gewijzigd door op 18-11-2001 @ 16:14:50 ]

----------------------------------------
nlhiphopper sinds 2001 :P
zkills
Ken je dat gevoel dat je......
Gepost door zkills op zondag 18-11-2001 om 18:28:22
Ik vraag me af wie de rol van Bin Laden zal gaan vertolken.....
----------------------------------------
A wise man speaks when he has something to say, the not so wise when he has to say something - Plato
creech
Limited Edition
Gepost door creech op maandag 19-11-2001 om 12:59:43
Tom Hanks die heeft in Cast away al bewezen erg goed te zijn in het laten staan van zijn baard.

shirt

----------------------------------------
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bull jou kom holnaai.
araphor Gepost door araphor op maandag 19-11-2001 om 14:07:33
*GELD*
limon
Gepost door limon (Oldschool) op dinsdag 20-11-2001 om 15:40:05
maarre, is het nou serieus of een grap?
----------------------------------------
Voorzitter van de Typhoon-fanclub
dap
038
Gepost door dap op dinsdag 20-11-2001 om 22:09:40
serieus
 Index / Radio, televisie en film /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0093 sec.