Index / [arch] Slap geouwehoer / | ||
Kasper V alle aapjes in de zaal gooi je hande in de lucht |
![]() | ![]() |
hoi ---------------------------------------- alle aapjes in de zaal gooi je hande in de lucht gods inc | ||
DopeR![]() |
![]() | ![]() |
Welkom. ---------------------------------------- Wii will brainwash you. | ||
V.I.P. California dreamin' ![]() |
![]() | ![]() |
hoi ![]() ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
SpooK!![]() |
![]() | ![]() |
heeeee, een (bijna) naamgenoot | ||
DopeR![]() |
![]() | ![]() |
Kasper en Casper ![]() ---------------------------------------- Wii will brainwash you. | ||
Angelix jeweetwie ![]() |
![]() | ![]() |
hoi kasper V ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
hallo | ||
Safire![]() |
![]() | ![]() |
hello kasper v van hiphopnet ![]() ---------------------------------------- Computer games don't affect kids. If Pacman affected us we'dd all be walking in darkened rooms munching magic pills and listening to repetitive electronic music.... | ||
![]() | ![]() |
je hebt btw wel een goeie stem, khad net wat van je gehoord ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
die Lange HARD ![]() |
![]() | ![]() |
Welkommm.. waar kan je luisteren ?? ![]() | ||
![]() | ![]() |
kijk in de battle hoek bij de battle van hx en doper, daar staat een link, klik dan op media. en als je op 1 van de nummers klikt kom je op soundclick![]() ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
die Lange HARD ![]() |
![]() | ![]() |
Ik kwam er net achter toen ik ff ging kijken in de battle corner ![]() ![]() | ||
die Lange HARD ![]() |
![]() | ![]() |
Moet bij die track van em een beetje aan Rocks van thc denken ![]() | ||
![]() | ![]() |
kheb thc nog nooit gehoord dus ja kzou het nie weten ![]() ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
die Lange HARD ![]() |
![]() | ![]() |
Hehehe .. 'Liefde was ons lot' vind k ook wel dope ![]() | ||
die Lange HARD ![]() |
![]() | ![]() |
Eigluk allemaal wel ![]() | ||
chester www.leonchester.nl ![]() |
![]() | ![]() |
YoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoW ---------------------------------------- onderschrift | ||
![]() | ![]() |
THC iizZz d0pe mangZzZs ![]() ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
V.I.P. California dreamin' ![]() |
![]() | ![]() |
angelix de breezerslet ![]() ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
uh ja laten we nu weer over 'ik ben nieuw' hebben he. | ||
![]() | ![]() |
whaha thanks voor alle reacties, die ding op de soundclick is alweer tijdje oud als ik wat tijd heb zal ik eens wat nieuws tape, heb alleen beetje probleempjes met me mic maar ben te lui om goed te kijke want alles ljkt offbeat te gaan terwijl dat neit hoort ---------------------------------------- alle aapjes in de zaal gooi je hande in de lucht gods inc | ||
DopeR![]() |
![]() | ![]() |
Quote: V.I.P. schreef op 01-12-2004 @ 19:31:22 angelix de breezerslet ![]() Ni�t FoKKeN MaN V.i.P, ¥eAh aNgElIx jE HeBt gEl¥k jE WeEt tOg , tH© hEeFt dIe eGtE GeKkE AaPjEz zT¥Lo ---------------------------------------- Wii will brainwash you. | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
zullen we nu WEER DOORGAAN OP 'HOI IK BEN NIEUW HIER'? ! maak je eigen breezer topic in SLP | ||
![]() | ![]() |
wel actief hier trouwens had ik niet verwacht kan iemand me mischien kort introducen naar de diepere betekenis en oorsprong van deze site?? had er nog nooit van gehoord tewrijl ik wel op 3 forums actief ben ofzo ---------------------------------------- alle aapjes in de zaal gooi je hande in de lucht gods inc | ||
![]() | ![]() |
stond niets over de geschiedenis en historische gebeurtenissen van deze site op de site namelijk ---------------------------------------- alle aapjes in de zaal gooi je hande in de lucht gods inc | ||
DopeR![]() |
![]() | ![]() |
Site bestaat sinds 2000 toch?? ---------------------------------------- Wii will brainwash you. | ||
![]() | ![]() |
das al kanker lang man ---------------------------------------- alle aapjes in de zaal gooi je hande in de lucht gods inc | ||
DopeR![]() |
![]() | ![]() |
Ja. ---------------------------------------- Wii will brainwash you. | ||
Xflipit Listen To Me |
![]() | ![]() |
Yuuw de Kasper V .... Je hebt dope stem! ---------------------------------------- Sean is a rapper but rapping is lame. | ||
![]() | ![]() |
thanks, hoezo trouwens "de" kasper v? zijn er meerdere of zijn er al kopien en wannebees? zoja ik voel me gevleit ![]() ![]() ---------------------------------------- alle aapjes in de zaal gooi je hande in de lucht gods inc | ||
Noedels DE GRW IS GAAF ![]() |
![]() | ![]() |
ze zijn mischien in de war met mohammed B ---------------------------------------- clonebabybeats baby | ||
![]() | ![]() |
whahahah ![]() ---------------------------------------- alle aapjes in de zaal gooi je hande in de lucht gods inc | ||
H-X Born Or Decended |
![]() | ![]() |
Kasper ![]() ---------------------------------------- Gods Inc | ||
H-X Born Or Decended |
![]() | ![]() |
gods komt tot leven huh alleen die forum kasp binnenkort php ![]() en dan is die voor u track af dan hebben we manco ik goddes jij pat tara godess ![]() ---------------------------------------- Gods Inc | ||
Mip![]() |
![]() | ![]() |
en nu in het nederlands? | ||
H-X Born Or Decended |
![]() | ![]() |
gewoon onze site heb binnenkort php foorum asl het af is en voor u is een track ja zo had ik mixdown file genoemd en de mensen die erop spitten zijn manco ik godess kasp patje tara en godess ---------------------------------------- Gods Inc | ||
oZ De vocabulaire marteling. |
![]() | ![]() |
Hoj, ik ben ook nieuw, zullen we vriendjes worden? ![]() ![]() ---------------------------------------- Je bent pas een ille MC in het land van de doven. / Ik ben hier als een epidemie, jij bent simpel bijgeschoven. / | ||
Index / [arch] Slap geouwehoer / |