Index / Muziek / | ||
berrybleck | ![]() | ![]() |
afgelope zaterdag wasik bij blacksoil in rotterdam daar zag je films en zo en de shit en op het grote scherm lieten ze een clip van extince zien (holland is the best) of zo nou heb ik ook bij 3 voor 12xl gecheckt dat er ook een milkshakerap is of zo als je links hebt paas me alvast bedankt........... ![]() ---------------------------------------- www.berrybleck.nl www.berrybleck.com | ||
DopeR![]() |
![]() | ![]() |
Milkshake rap is uit zn Engelse periode , dat is rond 1988 geloof ik. Maar doe dit in het vervolg bij het Mp3 links topic. ---------------------------------------- Wii will brainwash you. | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
1987, gebruik de zoek functie maar ik heb um al eens gedropt | ||
Noedels DE GRW IS GAAF ![]() |
![]() | ![]() |
You don't have permission to access /pics/Extince_Milkshakerap.mp3 on this server![]() ---------------------------------------- clonebabybeats baby | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
oh hehe dan issie al weer weg of je doet rechtermuisknop ipv links | ||
Vent![]() |
![]() | ![]() |
Ik ga hem wel ff uploaden. | ||
Vent![]() |
![]() | ![]() |
Klik. | ||
dus welke track van hem is dit????![]() =PEACE= ---------------------------------------- www.berrybleck.nl www.berrybleck.com | ||
DopeR![]() |
![]() | ![]() |
Milkshake rap , die vroeg je toch?? ---------------------------------------- Wii will brainwash you. | ||
Vent![]() |
![]() | ![]() |
Inderdaad. | ||
Verantwoord | ![]() | ![]() |
what'sup met die stem van hem in dit nummer? ![]() lijkt wel alsof er een hogere pitch in gebruikt is | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
die ene mp3 is bullcrap... dit is um | ||
nou dap, doet ut (nog) niet hoor | ||
DopeR![]() |
![]() | ![]() |
Hier wel, maar stem klinkt nog steeds helemaal niet ''extince''. [ Dit bericht is gewijzigd door op 05-12-2004 @ 20:48:04 ] ---------------------------------------- Wii will brainwash you. | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
hallo heb je het jaartal gezien ... 1987. Weet je wel hoe lang dat geleden is en hoe oud ie toen was ... | ||
DopeR![]() |
![]() | ![]() |
ja das waar , dikke verandering ingekomen dan. ---------------------------------------- Wii will brainwash you. | ||
Vent![]() |
![]() | ![]() |
Die ene mp3 zat bij HIJS classic mixtape, en daar heette die track zo, zelf was ik toen nog niet eens geboren dus ik weet niet. ![]() | ||
Mizou OWJAHJOH??! ![]() |
![]() | ![]() |
die clip van "holland is the best"...zie je dan toevallig een stukje van ex met koeien en veel wijland? << zoiets.. ik kan me namelijk nog vaag een stukje herinneren dat ik jaren geleden op tv heb gezien van extince.. ik denk zo n 6 a 7 jaar geleden al weer ---------------------------------------- www.serife.nl | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
hehe koeien en weiland heeft def p ook ns een clipje van gemaakt ![]() | ||
Mizou OWJAHJOH??! ![]() |
![]() | ![]() |
uhm dat was denk ik ook t zelfde programma livio.. t ging toen over def p en extince..en misschien haal ik t idd wel door elkaar.. ---------------------------------------- www.serife.nl | ||
BattleCat Je weet toch. ![]() |
![]() | ![]() |
Hun hebben toch ook samen minstens 1 track gemaakt. Maar wat zijn eigenlijk de diss tracks? Van def p weet ik braakwater. Waren die van extince meer b kantjes van singles ofzo? | ||
Noedels DE GRW IS GAAF ![]() |
![]() | ![]() |
kaal of kammen toch...en er zit ook zon stukje in vitamine E. ---------------------------------------- clonebabybeats baby | ||
Rem Tourist ![]() |
![]() | ![]() |
En over die clip met een weiland en koeien.. Het zou kunnen dat je Def P & Beatbusters - Stad en Land bedoeld! Maar t kan ook een andere clip zijn die ik niet ken ofzo hoor ---------------------------------------- So don't get any big ideas. They're not going to happen You'll go to hell for what your dirty mind is thinking | ||
haha jah dat van extince en dat weiland klopt wel jah en ff denke def p en extince hebbe een nummer samen dat heet turbotaal en die holland is de best is egt grofff man hahah ik ep em pas gezien bij dat blacksoil gedoe in rotterdm maar dat hebk alles verteld,,,........ ![]() ![]() ---------------------------------------- www.berrybleck.nl www.berrybleck.com | ||
Quote: Noedels schreef op 06-12-2004 @ 18:13:50 kaal of kammen toch...en er zit ook zon stukje in vitamine E. jup, that's it. | ||
blah blah blah er is niets aan de hand beter dat hij het zegt dan iemand met zijn volle verstand blah blah hij kent me turbotaal je weet wel ![]() ---------------------------------------- www.berrybleck.nl www.berrybleck.com | ||
Huussuh | ![]() | ![]() |
In Funky Nassau rapt Ex ook nog iets over de Arbeidersklasse ofzo.. maar ik weet niet of dat op dat nummer van Def P slaat: "Mond open van verbazing tot je kauwgom in mn thee valt Wie wil je nou wijsmaken dat mn populariteit meevalt? De lage stand? De arbeidersklasse? Yo, de middenstand is leuk geweest, en verder is er bar weinig klasse.." Je zou t zo kunnen opvatten, maar volgens mij is de vete al een tijdje afgelopen. ---------------------------------------- dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52 over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is. | ||
BattleCat Je weet toch. ![]() |
![]() | ![]() |
Er zit wel een verwijzing naar def p op 2e jeugd iig. Ik geloof op doorgaan. Dan zegt hij: "wie staat er naast die moederneuker in de rij en wie flopte nou eerder die kakelende kip of dat ei." Die moederneuker is dan def p. Want schijnbaar zei def p dat nogal vaak ofzoiets ik weet niet precies. | ||
Rem Tourist ![]() |
![]() | ![]() |
Maar doorgaan was juist een diss naar brain ofwat? ---------------------------------------- So don't get any big ideas. They're not going to happen You'll go to hell for what your dirty mind is thinking | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
welke rots heb jij onder geleeft hee .... anders ga je ff iets van jaar terug doen wat zowat overal heeft gestaan en bijna iedereen naar ons nieuws ding linkte ![]() https://www.nlhiphop.nl/news.php?id=599 https://www.nlhiphop.nl/news.php?id=618 https://www.nlhiphop.nl/news.php?id=621 etcetera! | ||
DopeR![]() |
![]() | ![]() |
Gepraat over die Brainpower-Extince(-Def P) beef is al zo achterhaalt. Niet weer die kutdiscussie over wie wie nou het hardst disst aub. ---------------------------------------- Wii will brainwash you. | ||
Index / Muziek / |