Index / [arch] Slap geouwehoer / [Pagina: 1 2 3 [4] 5 6 ] | ||
DopeR![]() |
![]() | ![]() |
Zo slapen. ---------------------------------------- Wii will brainwash you. | ||
V.I.P. California dreamin' ![]() |
![]() | ![]() |
trusten ![]() ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
DopeR![]() |
![]() | ![]() |
Thnx, jij ook![]() Maar eigenlijk heb ik helemaal geen zin om te slapen ![]() ---------------------------------------- Wii will brainwash you. | ||
juan d <respect is everything> |
![]() | ![]() |
wakker worden ![]() | ||
![]() | ![]() |
ik ook ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
DopeR![]() |
![]() | ![]() |
Quote: juan d schreef op 30-12-2004 @ 09:05:24 wakker worden ![]() ---------------------------------------- Wii will brainwash you. | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
nt4 naar ad migratie doen ![]() | ||
Angelix jeweetwie ![]() |
![]() | ![]() |
wakker zijn... stomen, antibiotica troep in nemen en shit tegen asthma ofsow. alles om maar van die ontsteking troep af te kome ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
![]() | ![]() |
naar beneden gaan om me dagelijkse portie PES 3 te spelen ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
chester www.leonchester.nl ![]() |
![]() | ![]() |
Ff zitten na nogal veel gecourmet te hebben ![]() ---------------------------------------- onderschrift | ||
![]() | ![]() |
me verschrikkelijk vervelen ![]() ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
DopeR![]() |
![]() | ![]() |
Zin hebben in morgen ![]() ---------------------------------------- Wii will brainwash you. | ||
![]() | ![]() |
mezelf afvragen of ik ziek aan het worden ben, ik voel me niet zo goed namelijk zou wel verschrikkelijk klote zijn om juist nu ziek te worden ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
![]() | ![]() |
me verschrikkelijk kut voelen ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 31-12-2004 @ 16:03:48 ] ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
![]() | ![]() |
zuipen, zuipen en nogeens......... zuipen ![]() | ||
![]() | ![]() |
kheb nog niks gedronken. ik ga nu ff tv kijken daarna een een feest bij iemad thuis. daarna weer naar huis en om 1 uur naar een buurthuis feesteh ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
![]() | ![]() |
heerlijk relaxt Extince luisteren op de nieuwe cd speler![]() ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
![]() | ![]() |
kga nu in bad ![]() ![]() ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
![]() | ![]() |
net mn boxen uit mn auto gehaald, moet ze dinsdag in mn nieuwe plaatsen ![]() | ||
![]() | ![]() |
Werken aan een werkstuk over De amerikaanse verkiezingen... ![]() ---------------------------------------- onderschrift | ||
![]() | ![]() |
TMF kijken ![]() ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
die Lange HARD ![]() |
![]() | ![]() |
vervelen | ||
![]() | ![]() |
Frostie's eten ![]() ---------------------------------------- onderschrift | ||
![]() | ![]() |
frosti's zijn lekker ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
![]() | ![]() |
Met melk ![]() ---------------------------------------- onderschrift | ||
![]() | ![]() |
gaan slapen ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
![]() | ![]() |
en nu echt ![]() ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
![]() | ![]() |
net terug van een spannende date met een meisje, volgende week weer mis word het wat ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
Rem Tourist ![]() |
![]() | ![]() |
GO ANGELIX! PLAYERRRRR ![]() kom net met de trein terug uit hoorn, was vergeten om mn nieuwe ov op te halen... en ook nog dat je tegenwoordig ID of paspoort bij je moet hebben damn! maar werd gematst door die aardige mevrouw dus hoefde nix te betalen, maar cker dat ik morgen mn nieuwe ov ophaal ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 05-01-2005 @ 01:08:15 ] ---------------------------------------- So don't get any big ideas. They're not going to happen You'll go to hell for what your dirty mind is thinking | ||
![]() | ![]() |
jah kwerd er net ook op aangehouden + geen licht op me fiets. maar voor me id wertik gematst, omdat ik zown liefe jonge was ofsow ![]() en sown player bennik niet ![]() ![]() ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
Rem Tourist ![]() |
![]() | ![]() |
oow dan mag et ![]() ---------------------------------------- So don't get any big ideas. They're not going to happen You'll go to hell for what your dirty mind is thinking | ||
![]() | ![]() |
ag boeie, wat je nu doet is wat je nu doet, maakt niet uit of het laat of vroeg is ![]() kga ook slapen, morge vroeg me kelder af verfen, me pa maakt een muurschildering, nieuwe bank, thai's scherm kratjes bier, tv, dvd/ps2 , alles der op en der aan. en feesteh maar ![]() ![]() ![]() ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
![]() | ![]() |
Aan't bedenke wak vandaag met me vriendin kan gaan doen... Iemand idee? ![]() ---------------------------------------- onderschrift | ||
DopeR![]() |
![]() | ![]() |
Net terugkomen van de kapper en zeuren om votes![]() ---------------------------------------- Wii will brainwash you. | ||
![]() | ![]() |
Quote: chester schreef op 05-01-2005 @ 10:43:17 Aan't bedenke wak vandaag met me vriendin kan gaan doen... Iemand idee? ![]() frosti's eten ![]() ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
oZ De vocabulaire marteling. |
![]() | ![]() |
DJ Vlad ft. 2pac & Akon - Street Life [prod by Hi-Tek] luisteren... ---------------------------------------- Je bent pas een ille MC in het land van de doven. / Ik ben hier als een epidemie, jij bent simpel bijgeschoven. / | ||
Mip![]() |
![]() | ![]() |
exames leren | ||
![]() | ![]() |
Heb net een cake gebakken met me vriendin![]() ![]() ---------------------------------------- onderschrift | ||
Darnold Official COD Junkie ![]() |
![]() | ![]() |
net weer van uit eten en heerlijk genieten van bier uit mn kerstpakket![]() ---------------------------------------- Toen de partysquad nog geen bazen maar werknemers waren - Gele Haas | ||
![]() | ![]() |
tentamens is doornemen, en me nieuwe medicijnen proberen ja toch ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
Verantwoord | ![]() | ![]() |
in mn nieuwe kamer/'studiotje' zitten ![]() | ||
die Lange HARD ![]() |
![]() | ![]() |
en ik zit voor mn computer | ||
die Lange HARD ![]() |
![]() | ![]() |
zom mn comp uitzetten en nog ff wat gamen op xbox ![]() | ||
die Lange HARD ![]() |
![]() | ![]() |
mensen... welterusten.. k ga nu al naar bed | ||
DopeR![]() |
![]() | ![]() |
Ik ook. ---------------------------------------- Wii will brainwash you. | ||
Rem Tourist ![]() |
![]() | ![]() |
ga ook zo, was met huiswerk bezig maar k krijg nu echt geen normale dingen meer op papier.. weltrust iig ---------------------------------------- So don't get any big ideas. They're not going to happen You'll go to hell for what your dirty mind is thinking | ||
![]() | ![]() |
me aankleden ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
rana | ![]() | ![]() |
tabaka roken terwijl ik op brian wacht ---------------------------------------- Kijk moppie geen rozengeur of wodka lime geen trots maar pijn dit is what the fuck ze willen zijn | ||
die Lange HARD ![]() |
![]() | ![]() |
beetje chillen voordat ik naar 'milleniumparty' ga.. (waarom noemen ze het zo, als het geen millenium is![]() | ||
Darnold Official COD Junkie ![]() |
![]() | ![]() |
Leren voor mn tentamens van morgen:'( ---------------------------------------- Toen de partysquad nog geen bazen maar werknemers waren - Gele Haas | ||
Index / [arch] Slap geouwehoer / [Pagina: 1 2 3 [4] 5 6 ] |