Index / Algemene zaken / [Pagina: 1 2 3 4 [5] 6 ] | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: k vind michelle Rodriguez toch een beetje te intimiderend. haha lekker toch! *growl* , ze is echt fijn! ![]() ![]() | ||
Angelix jeweetwie ![]() |
![]() | ![]() |
![]() ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
Huussuh | ![]() | ![]() |
![]() Salma Hayek.. ![]() ![]() ![]() ![]() ---------------------------------------- dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52 over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is. | ||
R. Anthony | ![]() | ![]() |
of niet dap![]() ![]() | ||
Capone US = Nazi ![]() |
![]() | ![]() |
![]() ![]() MMMMMMmmm [ Dit bericht is gewijzigd door op 25-03-2005 @ 22:10:22 ] ---------------------------------------- doe een stap naar achter en geniet hoe jullie je belachelijk maken | ||
Juggy | ![]() | ![]() |
![]() Niet veel discussie over mogelijk: Eva Mendes! ![]() ---------------------------------------- Autobiografisch: het verleden beschreven met denkbeeldige illustraties | ||
TiM-Ow uhuh.. |
![]() | ![]() |
zonder make-up dit? wat een hoofd.. in 2fast 2 furious was ze wel knap ---------------------------------------- fuck yu | ||
Juggy | ![]() | ![]() |
meer haar dan hoofd volgens mij... maar je moet haar es checken in Hitch (klik)... doet haar meer eer dan bovenstaande foto imo... [ Dit bericht is gewijzigd door op 28-03-2005 @ 17:25:11 ] ---------------------------------------- Autobiografisch: het verleden beschreven met denkbeeldige illustraties | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: TiM-Ow schreef op 28-03-2005 @ 17:16:46 zonder make-up dit? wat een hoofd.. ga je mond spoelen gek. | ||
TiM-Ow uhuh.. |
![]() | ![]() |
bwaah![]() tis meer een body met een oke hoofd niet jou vriendin livio? ![]() ---------------------------------------- fuck yu | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
een oké hoofd.... dude, waar kom jij vandaan gek ! donkere vrouwen zijn het mooiste wat er is gek ! | ||
Gaucho bijna niet human ![]() |
![]() | ![]() |
Valerie Zwikker![]() ![]() ---------------------------------------- beng! | ||
Quote: livio schreef op 28-03-2005 @ 22:11:57 een oké hoofd.... dude, waar kom jij vandaan gek ! donkere vrouwen zijn het mooiste wat er is gek ! Ahhw man, daar ben ik het echt ZO mee eens ![]() ---------------------------------------- dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52 over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is. | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
![]() | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
![]() | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
![]() | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 29-03-2005 @ 18:17:08 ] | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
lief![]() | ||
juan d <respect is everything> |
![]() | ![]() |
Eva Mendes ![]() | ||
Noedels DE GRW IS GAAF ![]() |
![]() | ![]() |
oe oe ja ja! Tourya en Bridget doen! Niet allemaal even schoon...maar toch ---------------------------------------- clonebabybeats baby | ||
TiM-Ow uhuh.. |
![]() | ![]() |
jonge me smaakpapillen beginnen wel te prikkelen, maar zoals ik zeg tis maar kwestie van smaak vin het hoofd niet zo zoals ik al zei.. en ja ik hou wel van getinte vrouwen maar deze vinnik persoonlijk gewoon niet zo.. ---------------------------------------- fuck yu | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
![]() is you putting from the rough ? | ||
_Osiris_ Das Eisern Händschen ![]() |
![]() | ![]() |
getinte vrouwen zijn bah ---------------------------------------- did you call me the N word? you did not just call me the N word, im no noob! | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
eh nee zit je kip naast je ofzo? | ||
![]() | ![]() |
ik zit op school, zo eu recht maar dan nog, dr zijn maar weinig getinte vrouwen die ik zal ballen. heb dr ook al veel afgeslagen ondanks de lekkere ghetto booty ---------------------------------------- did you call me the N word? you did not just call me the N word, im no noob! | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
met getint bedoel ik zoals bovenstaand. Donker haar, latina's... WAT PRAAT JE MET JE HOOFD!! | ||
![]() | ![]() |
eva menendez zou ik me bed nog uittrappen kid dat praat ik met me koninklijke hoofd ---------------------------------------- did you call me the N word? you did not just call me the N word, im no noob! | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
blond-digger | ||
![]() | ![]() |
je weet, ik hou meer van goud en platina dan olie ---------------------------------------- did you call me the N word? you did not just call me the N word, im no noob! | ||
Rem Tourist ![]() |
![]() | ![]() |
ok, nextdoornikki .. ![]() ![]() ![]() ![]() ---------------------------------------- So don't get any big ideas. They're not going to happen You'll go to hell for what your dirty mind is thinking | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
rot op gek | ||
SBU Lieve kale dude - Godcomplex ![]() |
![]() | ![]() |
alleen maar om dat ze een beetje uittrekt zeker? Ik zou 'r niet me bed uit trappen... maar noem 't zeker niet hot... ---------------------------------------- Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
juist. misschien moet er een apart "wat livio nou vrouwelijk schoon vind" topic komen. kwaliteit verzekerd. | ||
Juggy | ![]() | ![]() |
Quote: livio schreef op 30-03-2005 @ 14:32:29 juist. misschien moet er een apart "wat livio nou vrouwelijk schoon vind" topic komen. kwaliteit verzekerd. *voor stemt* nextdoornikki is btw nie slecht maar komt niet eens maar een heel klein beetje in de buurt van Eva ![]() ---------------------------------------- Autobiografisch: het verleden beschreven met denkbeeldige illustraties | ||
V.I.P. California dreamin' ![]() |
![]() | ![]() |
ik ben ook wel voor een livio topic te vinden ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
Juh! dan moeten wij foto's droppen en dan gaat Livio ze beoordelen maar dan moet ie geen foto's van zichzelf verkleed als vrouw gaan posten. ---------------------------------------- dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52 over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is. | ||
Rem Tourist ![]() |
![]() | ![]() |
yeah laat maar es zien dan, nikki-afkraker ![]() ---------------------------------------- So don't get any big ideas. They're not going to happen You'll go to hell for what your dirty mind is thinking | ||
AsbezT check die bal gaan ![]() |
![]() | ![]() |
![]() ![]() tyra valt ook goed mee ---------------------------------------- Practice like hell and play like heaven | ||
Verantwoord | ![]() | ![]() |
Asbezt weet! Getinte vrouwen zijn vind ik juist mooier. Vooral mooie halfbloedjes (moluks getint zegmaar). Maar een donkere vrouw is ook heel knap. Hierbij geef ik gelijk even een woord naar Dutchman (''ode aan de negerin'') Het is maar net wat je smaak is hé. ![]() | ||
![]() | ![]() |
ik vind negerinnen het mooist met slijk haar inplaats van zo'n negerhaar edit:trouwens die hebben ook meestal van die ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 30-03-2005 @ 23:19:38 ] ---------------------------------------- Practice like hell and play like heaven | ||
Oef, die billen ja... ![]() Haar maakt me niet uit, als ze er goed uitziet, ziet ze er goed uit. Maar begrijp me niet verkeerd, ik vind blanke chicks ook lekker hoor, ligt er maar net aan wie. | ||
![]() | ![]() |
heb wel ook soms blanken met ![]() zoals de mijne ![]() ---------------------------------------- Practice like hell and play like heaven | ||
FOTO! WE WILLEN BEWIJS!!!! ![]() | ||
![]() | ![]() |
maja,dan moet het nog opt internet hé ![]() zal eens proberen ![]() ---------------------------------------- Practice like hell and play like heaven | ||
Noedels DE GRW IS GAAF ![]() |
![]() | ![]() |
KLIK MAAR En niet alleen omdat ze zo weinig aangekleed is van boven... [ Dit bericht is gewijzigd door op 31-03-2005 @ 12:58:46 ] ---------------------------------------- clonebabybeats baby | ||
![]() | ![]() |
pic werkt nie noedels ---------------------------------------- Practice like hell and play like heaven | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
eva mendes nu bij oprah.... prrr ![]() zal vanmiddag eens even aanstalten maken met een "wat livio mooie vrouwen vind" topic | ||
DOEN! ---------------------------------------- dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52 over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is. | ||
BattleCat Je weet toch. ![]() |
![]() | ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() | ||
Offensief Mokum!!! |
![]() | ![]() |
gvd strafbaar spul allemaal. ![]() ---------------------------------------- Voor die rappers is het als Big Diet één grote afvalrace. | ||
Index / Algemene zaken / [Pagina: 1 2 3 4 [5] 6 ] |