Index / Algemene zaken / | ||
juan d <respect is everything> |
![]() | ![]() |
bron: www.tmf.nl 06 december 2004 - Rapper 50 cent is afgelopen zaterdagavond in Afrika betrokken geraakt bij een ruzie met een Nigeriaanse rapper. De ruzie begon in een vliegtuig, waar de beide heren in zaten voor een laatste optreden als deel van de Star Mega Jam tour. De Nigeriaan Abdulkareem zat op de stoel die gereserveerd was voor 50 cent en weigerde hem op te geven. Dit leidde tot een vechtpartij, die duurde tot op het vliegveld. Door de ruzie verliet 50 cent uiteindelijk de show zonder zijn optreden af te maken. | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
![]() | ||
![]() | ![]() |
Quote: juan d schreef op 06-12-2004 @ 22:11:21 Door de ruzie verliet 50 cent uiteindelijk de show zonder zijn optreden af te maken. Wangster | ||
ROK | ![]() | ![]() |
bron tmf.nl ik zeg niks verder ---------------------------------------- WHAT !!! | ||
die Lange HARD ![]() |
![]() | ![]() |
![]() | ||
Mip![]() |
![]() | ![]() |
50 cent heeft een scheet gelaten op het podium! Oh wacht, ik maak wel een topic aan, het gaat hier om een zeer invloedrijke en goede rapper! Ik bedoel, dit is toch wereldnieuws of niet?! | ||
![]() | ![]() |
er mag toch wel iets gepost worden op t topic he... anders is t ook maar zo still.. ![]() | ||
die Lange HARD ![]() |
![]() | ![]() |
Ja vind k toch ook wel.. anders zou je de helft van de topic wel weg kunnen halen fzo.. | ||
ROK | ![]() | ![]() |
via de zoek functie alle topics over 50 ... hij is al 3 keer dood! 50 Cent ruzie met Nigeriaan in vliegtuig 50 cent is dood! 50 Cent zegt onschuldig te zijn aan vechtpartij 50 cent + g unit 50 cent doet duet met Bart Simpson eeej 50 Cent & g-UNIT Goed nieuws voor alle 50 cent fans 50 CENT DOOOOOOOOOOOD 50 Cent en vriendin uit elkaar om Katja Schuurman 50 cent Dis for this Eastside wannebe 50 Cent.. 50 Cent doodgeschoten!!! wat een onzin.. [ Dit bericht is gewijzigd door op 06-12-2004 @ 22:58:20 ] ---------------------------------------- WHAT !!! | ||
DopeR![]() |
![]() | ![]() |
Kortom , 50 cent is onzin. ---------------------------------------- Wii will brainwash you. | ||
BattleCat Je weet toch. ![]() |
![]() | ![]() |
Als dat jou mening is mag dat. Maar iemand anders vindt dat misschien niet. | ||
Prism![]() |
![]() | ![]() |
50 IS DA MAN. AIGHT? AIGHT. | ||
R-Gino Buitengewoon. ![]() |
![]() | ![]() |
Disco Inferno vind ik wel lekker nummer van 50.. | ||
FreakyFreek Teringhond & Co. ![]() |
![]() | ![]() |
verlaat ie weer eerder het podium :p whaha oprotten. Net als toen waarschijnlijk in Shaolin. ![]() ---------------------------------------- http://www.wijzenuithetoosten.nl | ||
creative Fresh |
![]() | ![]() |
Ik hou van 50 cent, eminem.. ga maar door, Maar ik schaam me er niet voor Maar ik hoef niet te weten dat hij gister avond om bla bla uur, aan ze reet heeft gekrabt, en daarna is gaan scheiten.. ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 07-12-2004 @ 21:13:25 ] | ||
V.I.P. California dreamin' ![]() |
![]() | ![]() |
nee idd ik wil best naar zijn muziek luisteren, maar ik wil niet elk klein stukje kutnieuws over die rotkop van hem horen ![]() ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
![]() | ![]() |
![]() | ||
V.I.P. California dreamin' ![]() |
![]() | ![]() |
no offence naar jou hoor juan d ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
die Lange HARD ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: R-Gino schreef op 07-12-2004 @ 14:31:23 Disco Inferno vind ik wel lekker nummer van 50.. WORD | ||
Verantwoord | ![]() | ![]() |
nee man, disco huppelepup is weer zo typisch, klinkt allemaal zo hetzelfde... | ||
Index / Algemene zaken / |