Index / Algemene zaken / [Pagina: 1 [2] 3 4 5 6 ] | ||
Capone US = Nazi ![]() |
![]() | ![]() |
kindertjes..![]() ---------------------------------------- doe een stap naar achter en geniet hoe jullie je belachelijk maken | ||
die Lange HARD ![]() |
![]() | ![]() |
jepp, i asked it @ capone.. niet iedereen is 37 [ Dit bericht is gewijzigd door op 28-02-2005 @ 16:51:43 ] | ||
Angelix jeweetwie ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Capone schreef op 28-02-2005 @ 16:35:28 kindertjes.. ![]() niks mis mee tog ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
Huussuh | ![]() | ![]() |
Nee man, niets mis mee. Ik wil later zelf ook kinderen. ---------------------------------------- dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52 over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is. | ||
die Lange HARD ![]() |
![]() | ![]() |
capone adopteert liever een kansloze bejaarde uit oezibikudu | ||
hehehe maar die foto's zijn idd errug lauw![]() ---------------------------------------- dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52 over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is. | ||
die Lange HARD ![]() |
![]() | ![]() |
vooruit": ja toch [ Dit bericht is gewijzigd door op 28-02-2005 @ 22:40:29 ] | ||
Mc_sKiTtLeS De Topfokker - 0416 ![]() |
![]() | ![]() |
kan nog iemand ff een linkie droppen van een uploader b.v.d. ---------------------------------------- www.soundclick.com/praatjesmakers | ||
die Lange HARD ![]() |
![]() | ![]() |
http://upl.silentwhisper.net | ||
Capone US = Nazi ![]() |
![]() | ![]() |
ney niks mee met kindertjes, maar ik ben 18 en iedereen lijkt hier 16 of jonger te zijn ![]() ---------------------------------------- doe een stap naar achter en geniet hoe jullie je belachelijk maken | ||
Vent![]() |
![]() | ![]() |
Op HIJS zitten meer opa's. | ||
Capone US = Nazi ![]() |
![]() | ![]() |
daar was ik eerst ook te vinden, maar ik zit van 8 tot 1700 ben ik op m`n stage te vinden en hier is hijs geblokkeerd door de hoofd sysbeheerder![]() ---------------------------------------- doe een stap naar achter en geniet hoe jullie je belachelijk maken | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
de meeste wat oudere mensen hier doen wat nuttigers dan de hele tijd pics te plaatsen ![]() | ||
Capone US = Nazi ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: dap schreef op 01-03-2005 @ 13:17:19 de meeste wat oudere mensen hier doen wat nuttigers dan de hele tijd pics te plaatsen ![]() woord!! ik wou net een foto van men L*L maken maar..puhh dap heeft net jullie gered gaste ![]() ---------------------------------------- doe een stap naar achter en geniet hoe jullie je belachelijk maken | ||
heb jij ZO veel lol dat je er een foto van wil maken? ---------------------------------------- dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52 over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is. | ||
Capone US = Nazi ![]() |
![]() | ![]() |
ik wil jullie jaloers maken. ![]() ![]() ---------------------------------------- doe een stap naar achter en geniet hoe jullie je belachelijk maken | ||
![]() | ![]() |
ik word echt jaloers als ik een lul zie![]() ik word pas jaloers als doe lul in me vriendin zit ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
Capone US = Nazi ![]() |
![]() | ![]() |
ow die foto heb ik nog wel ergens op m`n comp. w8 ik zet die er strax wel drop![]() ---------------------------------------- doe een stap naar achter en geniet hoe jullie je belachelijk maken | ||
![]() | ![]() |
neeeeeeeeh, dat kan ik mentaal niet aan ![]() ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
Noedels DE GRW IS GAAF ![]() |
![]() | ![]() |
Van mij hoeft t ook niet zo eigenlijk.... ![]() ---------------------------------------- clonebabybeats baby | ||
Darnold Official COD Junkie ![]() |
![]() | ![]() |
nee idd laat dat maar zitten. ---------------------------------------- Toen de partysquad nog geen bazen maar werknemers waren - Gele Haas | ||
Iemand anders hierzo die er wel behoefte aan heeft? ---------------------------------------- dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52 over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is. | ||
Capone US = Nazi ![]() |
![]() | ![]() |
ney vandaag laat ik `t maar ff. het is nogal koud hier..... ---------------------------------------- doe een stap naar achter en geniet hoe jullie je belachelijk maken | ||
Noedels DE GRW IS GAAF ![]() |
![]() | ![]() |
u-hu.... ---------------------------------------- clonebabybeats baby | ||
BattleCat Je weet toch. ![]() |
![]() | ![]() |
Wake up call. Waar gaat dit nou weer over. Je moet hier foto's posten en niet slap ouwehoeren. Dus doe eens ontopic ofzo ![]() | ||
Darnold Official COD Junkie ![]() |
![]() | ![]() |
![]() mijn om de bocht kijk look ![]() ---------------------------------------- Toen de partysquad nog geen bazen maar werknemers waren - Gele Haas | ||
MC Dushi Space |
![]() | ![]() |
Die Lange... jij hebt spange matties man ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ---------------------------------------- Drie Keer Draaien | ||
MC Dushi Space |
![]() | ![]() |
whahahahahahahahaha MC de beul die avater van jou DOET!!!!!!! zeker lachkick acties hier ![]() ![]() ![]() ---------------------------------------- Drie Keer Draaien | ||
R-Gino Buitengewoon. ![]() |
![]() | ![]() |
de mijne doet (het) niet meer | ||
Mc_sKiTtLeS De Topfokker - 0416 ![]() |
![]() | ![]() |
anders doet die link het niet... [ Dit bericht is gewijzigd door op 01-03-2005 @ 19:11:05 ] ---------------------------------------- www.soundclick.com/praatjesmakers | ||
die Lange HARD ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: MC Dushi schreef op 01-03-2005 @ 18:58:03 Die Lange... jij hebt spange matties man ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() in zw-nl zijn wij dope ![]() | ||
De Gevallen Engel | ![]() | ![]() |
Quote: MC Dushi schreef op 01-03-2005 @ 19:01:43 whahahahahahahahaha MC de beul die avater van jou DOET!!!!!!! zeker lachkick acties hier ![]() ![]() ![]() Hij heeft het geript van mij ![]() ![]() ---------------------------------------- aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22 waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel | ||
En dit ben ik:![]() Yeah niggah ![]() It's me saying Hi ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 02-03-2005 @ 19:30:52 ] ---------------------------------------- aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22 waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel | ||
(eventjes link werkend gemaakt) ---------------------------------------- aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22 waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel | ||
Verantwoord | ![]() | ![]() |
Quote: MC Dushi schreef op 01-03-2005 @ 18:58:03 SPANG Ik vraag me nou toch echt af hé, wat betekenen al die def rhymez/ dj chuckie woorden nou??? | ||
![]() | ![]() |
we zijn schijnbaar niet neger genoeg voor de hiphop wereld![]() ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
Verantwoord | ![]() | ![]() |
Hiphop wereld? ''Urrrrrban/bubbeling'' wereld zul je bedoelen. ![]() edit: Ey angelix, die stuffi is tantu spang, 'weet toch. urban pokoes pompen met dushi's/sma's. weet toch, tu sabe. [ Dit bericht is gewijzigd door op 02-03-2005 @ 20:11:48 ] | ||
![]() | ![]() |
Jah mang, idd tantoe spang, dit iis echt die urban pikka'z ![]() ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
G.T.G als je weet |
![]() | ![]() |
Quote: Verantwoord schreef op 02-03-2005 @ 19:55:24 [...] Ik vraag me nou toch echt af hé, wat betekenen al die def rhymez/ dj chuckie woorden nou??? het komt erop neer. Dat zij gewoon ff een beschuitje met hem zou willen eten ![]() ---------------------------------------- ..maak je haar los en maak me gek.. | ||
BattleCat Je weet toch. ![]() |
![]() | ![]() |
Het komt erop neer dat dat zoiezo niet relevant is in dit topic. Zoals ik gisteren al zei hier moet je pics posten. Dus ontopic aub. | ||
Godsson | ![]() | ![]() |
![]() ![]() | ||
die Lange HARD ![]() |
![]() | ![]() |
wat een haat mensen | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
lange dude, ik weet zeker dat ik je ergens van ken... die hakan-knakker is dat trouwens niet een broertje van semra? | ||
die Lange HARD ![]() |
![]() | ![]() |
ja man ! | ||
SBU Lieve kale dude - Godcomplex ![]() |
![]() | ![]() |
zooi OT berichten gewist nu weer on-topic mensen ---------------------------------------- Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh | ||
MC Dushi Space |
![]() | ![]() |
hmmm had ik al een link neergezet??? nja fuck it doe het gewoon nog een keer ![]() ---------------------------------------- Drie Keer Draaien | ||
Sjah Wel En je weet het |
![]() | ![]() |
had je al een keer gezegt. was je daar ook stoned? ---------------------------------------- toch? | ||
MC Dushi Space |
![]() | ![]() |
nee daar niet, alleen sochtend maar die foto's waren in de avond gemaakt. Ik haat stoned zijn en op de foto gaan, dan heb ik zo'n gare kop. ![]() ---------------------------------------- Drie Keer Draaien | ||
![]() | ![]() |
Jammer dat je zo breezer typt, knap ik altijd erg op af ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
je zou inderdaad best lief kunnen zijn... | ||
Index / Algemene zaken / [Pagina: 1 [2] 3 4 5 6 ] |