Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / [arch] Computers en Techniek /
scrumstah
Huh ? Vaag...
Gepost door scrumstah op zaterdag 24-11-2001 om 01:53:36
Na vrijdag naar de HCC dagen te zijn geweest heb ik me het volgende aangeschaft: een MB van Chaintech, type: CT-7AJA2/AJA2E welke tot de athlon XP processor ondersteunt (tot max 1,5 ghz) en een processor: AMD Thunderbird 1GHZ (260,-). Na deze op het MB geinstalled te hebben etc. alles dus in de kast gepleurd, start ik hem op en geeftie maar 750 mhz aan (op proc staat ook gewoon dattie 1000mhz is). Na met wat dipswitches geklooit te hebben blijft ie gewoon staan op 750mhz of doet ie gewoon NIETS.
Ik vat het niet meer..
Kan iemand me hiermee helpen ? (hopeloos.. geld is me veel waard namelijk
----------------------------------------
Signature
livio
Oldschool
Gepost door livio op zaterdag 24-11-2001 om 11:21:29
/me kijkt in zijn portemonnee: weer flink verdient op die HCC-dagen aan sukkeltjes die mijn 386-moederbord met interessante stickertjes gekocht hebben.
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op dinsdag 27-11-2001 om 16:59:10
Zet dipswitches op jumperless (meestal alles op 0) en zet de kloksnelheid in de bios. Of lees het boekje heel goed wat bij je mobo zat
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
scrumstah
Huh ? Vaag...
Gepost door scrumstah op dinsdag 27-11-2001 om 17:22:53
mjah, intussen opgelost en twas ene beetje dom van mij.. mb stond op 100mhz en dat keer 7,5 was dus 750mhz. maw: zet bussnehlheid op 133mhz * 7,5 is ong 1 ghz hehe, sorry
----------------------------------------
Signature
 Index / [arch] Computers en Techniek /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0097 sec.