Index / Muziek / | ||
berrybleck | ![]() | ![]() |
Wie vinden jullie doper : DHC (domme hoere connection) OF!!!!! THC OF HEBBEN WIE LIEVER GEEN VAN BIJDE??? =PEACE= LATERSS ---------------------------------------- www.berrybleck.nl www.berrybleck.com | ||
juan d <respect is everything> |
![]() | ![]() |
meeste zijn haterz hier dus denk dat het meest voorkomende antwoord wat je krijgt is, geen van beide voor mij dan toch Thc hatersssssssssss hahaha | ||
Dopemelder T.I.P.B |
![]() | ![]() |
THC doper alleen vind ik het zielig dat ze denken dat ze gangster zijn en ik vind ze doper omdat k DCH helemaal kanker vind ![]() THC....... ![]() ---------------------------------------- www.myspace.com/TIPBheerlen | ||
QaaZ Le Rustique ![]() |
![]() | ![]() |
THC is doper dan DHC, maar ik luister geen van beide.. ---------------------------------------- Hey rasta ! Heb je marlboro? | ||
Angelix jeweetwie ![]() |
![]() | ![]() |
allebij te nep ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
![]() | ![]() |
Quote: Angelix schreef op 20-12-2004 @ 17:10:43 allebij te nep daar komen de haterss ![]() | ||
oZ De vocabulaire marteling. |
![]() | ![]() |
THC is toch het meest vet, niet dat ik daar graag naar luister, maar DHC word ik helemaal gek van. ---------------------------------------- Je bent pas een ille MC in het land van de doven. / Ik ben hier als een epidemie, jij bent simpel bijgeschoven. / | ||
![]() | ![]() |
Quote: juan d schreef op 20-12-2004 @ 17:11:35 [...] daar komen de haterss ![]() kben geen hater maar ze zijn nep. als nep hun stijl is. check dan die liedjes vanneh je bent mooi en die troep. en dan heb je precies 10 keer het tegenovergestelde waar ze al hun beweringen in die lieve nummertjes afkraken in je bakt er niks van bv. is gewoon nep. maar ok ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
BattleCat Je weet toch. ![]() |
![]() | ![]() |
Thc is zoiezo beter want dhc maakt niet eens muziek. | ||
Mip![]() |
![]() | ![]() |
GEEN VAN BEIDE wat een nerds/wiggers zijn het allebei zeg.. ongelooflijk wack, maar als ik MOEST kiezen zou ik THC zeggen | ||
![]() | ![]() |
Quote: Mip schreef op 20-12-2004 @ 17:22:22 GEEN VAN BEIDE wat een nerds/wiggers zijn het allebei zeg.. ongelooflijk wack, maar als ik MOEST kiezen zou ik THC zeggen DHC OF!!!!! THC OF HEBBEN WIE LIEVER GEEN VAN BIJDE??? je hoefde niet te kiezen Mip ![]() | ||
L2N twezus ![]() |
![]() | ![]() |
doper is toch gewoon Rutger? ---------------------------------------- L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla | ||
![]() | ![]() |
jah maar hij is ook nep ![]() ![]() ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
geen van beide natuurlijk, kom nou. | ||
die Lange HARD ![]() |
![]() | ![]() |
DHC gaat helemaaaaal nergens over, alleen wat die groep 2 kleuter dissjes.. thc maakt wel tracks die iets dieper gaan.. die wat oudere zijn ook kinderspel, maar vind een aantal (wat nieuwere) wel gaan op zich dus ga voor thc dan maar DHC zuigt | ||
V.I.P. California dreamin' ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Mip schreef op 20-12-2004 @ 17:22:22 GEEN VAN BEIDE wat een nerds/wiggers zijn het allebei zeg.. ongelooflijk wack, maar als ik MOEST kiezen zou ik THC zeggen Word Vreemd topic eigelijk ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
JF project blurr ![]() |
![]() | ![]() |
Dhc is nep en niet volwassen in echt elk nummer ze schelden de boel kapot hun vink zoiezo niks al wil ik daarmee niet zeggen dat ze niet kunnen rappen want dat kunnen sommige weldegelijk Thc heeft over het algemeen meer volwassen mc's die tijd steken in hun teksten op uitzonderingen na dan dus mijn vote THC ---------------------------------------- www.boomr.nl/ferry | ||
die Lange HARD ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: JF project schreef op 20-12-2004 @ 19:15:53 Dhc is nep en niet volwassen in echt elk nummer ze schelden de boel kapot hun vink zoiezo niks al wil ik daarmee niet zeggen dat ze niet kunnen rappen want dat kunnen sommige weldegelijk Thc heeft over het algemeen meer volwassen mc's die tijd steken in hun teksten op uitzonderingen na dan dus mijn vote THC Gozer geeft de goede omschrijving | ||
Schaduw | ![]() | ![]() |
Quote: Mip schreef op 20-12-2004 @ 17:22:22 GEEN VAN BEIDE wat een nerds/wiggers zijn het allebei zeg.. ongelooflijk wack, maar als ik MOEST kiezen zou ik THC zeggen | ||
berrybleck | ![]() | ![]() |
wat gaan de mensen er lekker op in he![]() ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 22-12-2004 @ 17:06:58 ] ---------------------------------------- www.berrybleck.nl www.berrybleck.com | ||
![]() | ![]() |
wat had je dan verwacht? Dat niemand naar je luisterde? ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
die Lange HARD ![]() |
![]() | ![]() |
Tja, er is btw geen clip meer uitgekomen na Wil je weten.. toch ? ![]() ![]() | ||
![]() | ![]() |
niet dat ik weet nee ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
Index / Muziek / |