Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Algemene zaken /
dap
038
Gepost door dap op dinsdag 21-12-2004 om 15:47:26
Uitgegeven: 21 december 2004 14:34
AMSTERDAM - Antivirusbedrijf Trend Micro waarschuwt gebruikers van mobiele telefoons voor virussen. Symbos_skulls.A is een trojan voor Series 60-telefoons met het Symbian-besturingssysteem. De B-variant van Skull richt zich op toestellen met Bluetooth-mogelijkheden.

Deze code komt voor in verschillende freeware-programma's en op file-share-websites. Gebruikers halen de schadelijke code binnen als ze iconen, screensavers of ringtones op hun toestel downloaden. Dit gebeurt veelvuldig rondom de kerstdagen. Klik hier !

De trojan vervangt de iconen echter door een doodshoofd of puzzelstukjes en zorgt ervoor dat kerst-ringtones totaal anders klinken. Daarnaast maakt de schadelijke code toestellen vrijwel onbruikbaar. Applicaties werken niet meer, zodat met besmette toestellen alleen nog gebeld kan worden.
Mip
Gepost door Mip op dinsdag 21-12-2004 om 19:28:28
gelukkig is mijn mobiel uit 2001
oZ
De vocabulaire marteling.
Gepost door oZ op dinsdag 21-12-2004 om 19:48:10
Quote:
dap schreef op 21-12-2004 @ 15:47:26 De B-variant van Skull richt zich op toestellen met Bluetooth-mogelijkheden.


Uh oh, nou ja, ik krijg toch al m'n ringtones van maten
----------------------------------------
Je bent pas een ille MC in het land van de doven. /
Ik ben hier als een epidemie, jij bent simpel bijgeschoven. /
DopeR
Gepost door DopeR op dinsdag 21-12-2004 om 19:49:42
Bluetooth is toch dat je shit van je mobiel naar je pc kan sturen?
Of was dat infrarood Maja fok dat , heb beiden niet
----------------------------------------
Wii will brainwash you.
oZ
De vocabulaire marteling.
Gepost door oZ op dinsdag 21-12-2004 om 19:59:42
Ja, is een soort draadloze data-overdracht shit, net zoiets als IR maar dan pakt ie alle toestellen in 10 meter op... jaja, dat weet oz wel
----------------------------------------
Je bent pas een ille MC in het land van de doven. /
Ik ben hier als een epidemie, jij bent simpel bijgeschoven. /
 Index / Algemene zaken /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0079 sec.