Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
- - -  
Index / Algemene zaken / | |
dap 038 |
Gepost door dap op dinsdag 21-12-2004 om 15:47:26 | |
Uitgegeven: 21 december 2004 14:34
AMSTERDAM - Antivirusbedrijf Trend Micro waarschuwt gebruikers van mobiele telefoons voor virussen. Symbos_skulls.A is een trojan voor Series 60-telefoons met het Symbian-besturingssysteem. De B-variant van Skull richt zich op toestellen met Bluetooth-mogelijkheden.
Deze code komt voor in verschillende freeware-programma's en op file-share-websites. Gebruikers halen de schadelijke code binnen als ze iconen, screensavers of ringtones op hun toestel downloaden. Dit gebeurt veelvuldig rondom de kerstdagen. Klik hier !
De trojan vervangt de iconen echter door een doodshoofd of puzzelstukjes en zorgt ervoor dat kerst-ringtones totaal anders klinken. Daarnaast maakt de schadelijke code toestellen vrijwel onbruikbaar. Applicaties werken niet meer, zodat met besmette toestellen alleen nog gebeld kan worden. |
Mip |
Gepost door Mip op dinsdag 21-12-2004 om 19:28:28 | |
gelukkig is mijn mobiel uit 2001 |
oZ De vocabulaire marteling. |
Gepost door oZ op dinsdag 21-12-2004 om 19:48:10 | |
Quote: dap schreef op 21-12-2004 @ 15:47:26 De B-variant van Skull richt zich op toestellen met Bluetooth-mogelijkheden.
Uh oh, nou ja, ik krijg toch al m'n ringtones van maten
---------------------------------------- Je bent pas een ille MC in het land van de doven. /
Ik ben hier als een epidemie, jij bent simpel bijgeschoven. / |
DopeR |
Gepost door DopeR op dinsdag 21-12-2004 om 19:49:42 | |
Bluetooth is toch dat je shit van je mobiel naar je pc kan sturen?
Of was dat infrarood Maja fok dat , heb beiden niet
---------------------------------------- Wii will brainwash you. |
oZ De vocabulaire marteling. |
Gepost door oZ op dinsdag 21-12-2004 om 19:59:42 | |
Ja, is een soort draadloze data-overdracht shit, net zoiets als IR maar dan pakt ie alle toestellen in 10 meter op... jaja, dat weet oz wel
---------------------------------------- Je bent pas een ille MC in het land van de doven. /
Ik ben hier als een epidemie, jij bent simpel bijgeschoven. / |
Index / Algemene zaken / | |
© 1998 - 2025 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0086 sec.