Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Muziek /
errorpiet Gepost door errorpiet op dinsdag 21-12-2004 om 17:37:25
De formatie rsf uit Leeuwarden gooit hun eerste promo online


De 17 jarige debiteur en de 16 jarige royal rico samen de formatie rsf hebben besloten in januari hun eerste cd online te gooien.
`Na 1,5 jaar werken is hij dan af`op de cd zijn beats te horen van tunedbeats,dhilx,dasevil,el holandes,fysicapo,shay en debiteur zelf.

Waar staat rsf voor? rsf is een crew die veel bezig is met live dingen en veel experimenteert met stijlen
Dat kan je dan ook terug horen in de tracks die stuk voor stuk hun eigen sfeer bevatten.
`Van hedendaagse shit tot brag&boasting!!`
Dat is dus ook op deze cd te horen vandaar de samen werking tussen veel beat creators en mc`s.

`Iedereen heeft zijn eigen creatieve tijd en dat konden we op zo'n manier goed uiten.!!!`

De titel van de cd is gek genoeg!!

Hij is te bestellen en te downloaden vanaf eind januari de definitieve datum ken helaas niet geven worden want het hangt van de mastering af

Wat moet je schijf kosten dan?

Zoals ik al eerder aangaf is hij te downloaden maar ook te koop voor de heads,hij komt in enkele winkels te liggen en is eventueel ook te bestellen op i-net
maar deze gegevens komen later wel aanbod.

cooligan,dazz,eckstatische,eleeshay,raidy,suus,debby,bees80,solid,Zijn peeps die op deze disc zijn te horen
En de cuts zijn verzorgt door dj blaze(tunedbeats) en dj dasedevil blazinhot record die tevens ook de mastering doen.

(niet alle tracks zijn in de snipit te horen)




http://rudieh.sohosted.com/audio/RSF-GEK-GENOEG!!(promo%20snipits).mp3
SchizoMania Gepost door SchizoMania op dinsdag 21-12-2004 om 17:41:42
rudieh.sohosted.com/audio/RSF-GEK-GENOEG!!(promo%20snipits).mp3
----------------------------------------
chicks willen me maar doortrekken omdat ik de shit ben//
dap
038
Gepost door dap op dinsdag 21-12-2004 om 17:53:19
snel zappend: begin is dope, daarna zakt het af. Beats erg varierend (ook logisch natuurlijk), raps kan je van horen dat jullie nog niet lang bezig zijn.. de flow is niet altijd helemaal aanwezig.

maar overall volgens mij goed begin. Nogmaals dit is zapconclusie.
SchizoMania Gepost door SchizoMania op dinsdag 21-12-2004 om 17:54:18
vind et wel dope

het klinkt lekker, er is met alle aspecten rekening gehouden
vind alleen geen lijns in de snippet zitten waar m'n bek van open valt ofzo, beetje cliche wordplay en verbanden enzo

maar vloeit goed en stemgebruik ook chill, zoals ik alleen al zei doet het me inhoudelijk weinig
----------------------------------------
chicks willen me maar doortrekken omdat ik de shit ben//
TimSProet
"Schiedamse Funk"
Gepost door TimSProet op vrijdag 31-12-2004 om 18:04:30
hey R.S.F. gasten ik heb hem gecheck best dope... die andere nummers had ik al gehad van debiteur
TimSProet
"Schiedamse Funk"
Gepost door TimSProet op zaterdag 05-02-2005 om 23:22:48
waar kan ik de volledige cd downloaden dan?
 Index / Muziek /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0091 sec.