Index / Optredens, festivals en parties / | ||
die Lange HARD ![]() |
![]() | ![]() |
Gister trad onze marokaanse vriend ali op in Danceclub Q hier. Iedereen rete enthousiast over hem en hij heeft er gelijk 1000 fans bij geloof ik.. ze hebben geloof ik bijna allemaal geen hiphop hart.. heb eigenwijs gedaan en ben niet gegaan![]() | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
Danceclub duh | ||
die Lange HARD ![]() |
![]() | ![]() |
Wordt wel altijd 'urban' gedraaid | ||
Angelix jeweetwie ![]() |
![]() | ![]() |
urban woeeee ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
die Lange HARD ![]() |
![]() | ![]() |
je weet toch.. niet van die stamp muziek, dan is de term 'urban' beter vind k.. rnb hiphop dancehall | ||
MowiE Konnect Zuiver! |
![]() | ![]() |
Quote: Angelix schreef op 25-12-2004 @ 19:04:43 urban woeeee ik ga t0g liever naar een party waar dan maar wat urban word gedraait dan de hele dag maar stampen ---------------------------------------- Jij = Poep | ||
die Lange HARD ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: MowiE Konnect schreef op 25-12-2004 @ 23:49:11 [...] ik ga t0g liever naar een party waar dan maar wat urban word gedraait dan de hele dag maar stampen that's what i'm saying.. word ![]() | ||
matiz sja |
![]() | ![]() |
iiiiiih, dat over die ali gay een topic gemaakt word | ||
Mizou OWJAHJOH??! ![]() |
![]() | ![]() |
nou ik ga dan toch echt liever voor t stampen dan voor de r&b t ligt eraan wat er onder stampen verstasan word trouwens.. ik hou best wel van drum n bass, electro, techno, tekno,house andere vage shizzle ik hou alleen niet van die echt standaard trance.. en tja ik luister toch nog altijd t meeste naar hiphop (geen Ali B voor de duidelijkheid) ik zou er ook echt niet heen gaan en waarschijnlijk draaien ze daar wel die gare trance.. maar dan nog liever dat dan echt r&b daar moet ik echt van kotsen van die blerende mensen bah bah ---------------------------------------- www.serife.nl | ||
Mizou OWJAHJOH??! ![]() |
![]() | ![]() |
Nobody Beats The Drum valt ook onder dance...nou zeker niks mis mee! ---------------------------------------- www.serife.nl | ||
MowiE Konnect Zuiver! |
![]() | ![]() |
Tjah, Hip-hop is plaats nummer 1 en voor de rest ja smaken verschillen ---------------------------------------- Jij = Poep | ||
Rem Tourist ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Mizou schreef op 26-12-2004 @ 15:05:28 nou ik ga dan toch echt liever voor t stampen dan voor de r&b t ligt eraan wat er onder stampen verstasan word trouwens.. ik hou best wel van drum n bass, electro, techno, tekno,house andere vage shizzle ik hou alleen niet van die echt standaard trance.. en tja ik luister toch nog altijd t meeste naar hiphop (geen Ali B voor de duidelijkheid) ik zou er ook echt niet heen gaan en waarschijnlijk draaien ze daar wel die gare trance.. maar dan nog liever dat dan echt r&b daar moet ik echt van kotsen van die blerende mensen bah bah same here, als ik uitga zit ik ook nie op r&b te wachten. stijlen die mizou opnoemt vind k ook allemaal tof dusja keus lijkt me snel gemaakt dan. ---------------------------------------- So don't get any big ideas. They're not going to happen You'll go to hell for what your dirty mind is thinking | ||
die Lange HARD ![]() |
![]() | ![]() |
Bubbling ![]() ![]() | ||
Mip![]() |
![]() | ![]() |
damn ik kan echt slecht tegen bibbling! maar ik ga ook liever stampen op een hardstyle party ofzo dan een laffe rnb party met een optreden van ali | ||
die Lange HARD ![]() |
![]() | ![]() |
nogmaals ik ben in ieder geval niet naar ali geweest ![]() | ||
Schaduw | ![]() | ![]() |
als er 2 feesten zijnop 1 avond... bubbeling enz. en hardcore.... blijf ik wel thuis met een pilsje en wat vrienden | ||
V.I.P. California dreamin' ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: mc De Beul schreef op 27-12-2004 @ 23:19:19 als er 2 feesten zijnop 1 avond... bubbeling enz. en hardcore.... blijf ik wel thuis met een pilsje en wat vrienden word ![]() ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
die Lange HARD ![]() |
![]() | ![]() |
ieder zn eigen smaak.. dus eigenlijk ga je nooit uit mc de beul.. | ||
Mip![]() |
![]() | ![]() |
Quote: mc De Beul schreef op 27-12-2004 @ 23:19:19 als er 2 feesten zijnop 1 avond... bubbeling enz. en hardcore.... blijf ik wel thuis met een pilsje en wat vrienden word, maar van het woord pils heb ik spontaan geen trek meer damn dat woord zouden ze moeten verbieden! | ||
Index / Optredens, festivals en parties / |