Index / Algemene zaken / [Pagina: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ] | ||
DopeR![]() |
![]() | ![]() |
Quote: BattleCat schreef op 30-12-2004 @ 19:23:47 Maar daar gaat het hier allemaal niet om. Zoek maar een topic wat daar wel over gaat. Hier helden/voorbeelden. Hier is de mijne. [Plaatje] ![]() ---------------------------------------- Wii will brainwash you. | ||
Noedels DE GRW IS GAAF ![]() |
![]() | ![]() |
Ja BC wie is dat? Is dat die gast van nintendo? ---------------------------------------- clonebabybeats baby | ||
chester www.leonchester.nl ![]() |
![]() | ![]() |
Waar blijven de foto's van mij? ![]() ---------------------------------------- onderschrift | ||
DopeR![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Noedels schreef op 30-12-2004 @ 20:28:52 Ja BC wie is dat? Is dat die gast van nintendo? Ja. ---------------------------------------- Wii will brainwash you. | ||
V.I.P. California dreamin' ![]() |
![]() | ![]() |
ja myamoto ken ik wel, wist alleen niet dat ie er zo uit zag ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
die Lange HARD ![]() |
![]() | ![]() |
Eindelijk reageert er iemand op mn reacties ![]() ![]() ![]() ![]() Xtremist ![]() | ||
![]() | ![]() |
UUhm ok zullen we het wel een beetje ontopic houden? Fotos...helden...![]() ---------------------------------------- clonebabybeats baby | ||
die Lange HARD ![]() |
![]() | ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() dat waren dé echte helden (de mijne dan) [ Dit bericht is gewijzigd door op 30-12-2004 @ 23:26:44 ] | ||
LRF Antwaarpe! |
![]() | ![]() |
Quote: die Lange schreef op 30-12-2004 @ 23:08:20 Eindelijk reageert er iemand op mn reacties ![]() ![]() ![]() ![]() Xtremist ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() dat zegt deze leuke meneer ook: ![]() nog een held van je neem ik aan? | ||
die Lange HARD ![]() |
![]() | ![]() |
wie de fok is dat man.. jij zeker fan van hitler ofzo | ||
LRF Antwaarpe! |
![]() | ![]() |
damn man jij maakt echt elke keer lompere opmerkingen he? hahaha die kerel is filip de winter.. oftewel de Vlaamse Hitler / Fortuyn / Bush / Schreuder / ... hij claimt ook op vrije meningsuiting, hij meent dat hij racistische opmerkingen mag maken over buitenlanders omdat dat zijn mening is... nuja je laat nog maar is zien wat voor iemand je bent! goed zo joenkske! | ||
die Lange HARD ![]() |
![]() | ![]() |
Ken die tjap niet.. niet egt intresse in die vent.. evenals fortuyn enzo.. ik ben racist tegen racisten.. k heb een schijthekel aan bush | ||
die Lange HARD ![]() |
![]() | ![]() |
met xtremist bedoel ik nog altijd moslimxtremist eh tjap | ||
LRF Antwaarpe! |
![]() | ![]() |
hahahahaha je spreekt jezelf constant tegen echt grappig dit! | ||
![]() | ![]() |
![]() ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
Angelix jeweetwie ![]() |
![]() | ![]() |
die zijn inderdaad vet. die 2. .................................................. Quote: die Lange schreef op 31-12-2004 @ 00:43:10 Ken die tjap niet.. niet egt intresse in die vent.. evenals fortuyn enzo.. ik ben racist tegen racisten.. k heb een schijthekel aan bush Quote: die Lange schreef op 31-12-2004 @ 00:44:53 met xtremist bedoel ik nog altijd moslimxtremist eh tjap voor jouw geld ook de edit knop mwuhaha ![]() ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
![]() | ![]() |
Kick: ![]() Ed, van shaun of the dead [ Dit bericht is gewijzigd door op 10-05-2005 @ 13:37:04 ] ---------------------------------------- clonebabybeats baby | ||
Huussuh | ![]() | ![]() |
Ghehe, grapjas. Eerst een topic omhoogkicken en er vervolgens een slotje op gooien![]() ---------------------------------------- dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52 over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is. | ||
![]() | ![]() |
Was een foutje...![]() ---------------------------------------- clonebabybeats baby | ||
Nav | ![]() | ![]() |
Kan iemand ff een Timbaland fototje uploaden .. want dat is mijn HELD ---------------------------------------- lik mn snare of zuig aan mn kick | ||
![]() Timbaland rockt wel ja ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 10-05-2005 @ 12:17:19 ] ---------------------------------------- dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52 over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is. | ||
Toetah --->respect<--- |
![]() | ![]() |
<------Missy!!!! ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 10-05-2005 @ 13:04:19 ] ---------------------------------------- maak me dagelijks zorgen over hoe mijn leven verder gaat, ben klaar met die eeuwige chaos en ben klaar met die haat, wil weer gerust kunnen zijn en niet meer piekeren tot laat... | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
tis dat ik geen foto van mn pa heb. | ||
_Osiris_ Das Eisern Händschen ![]() |
![]() | ![]() |
![]() herken! ---------------------------------------- did you call me the N word? you did not just call me the N word, im no noob! | ||
Capone US = Nazi ![]() |
![]() | ![]() |
![]() oprichter van het westerlijke turkije zonder arabisch. het amerika van het oosten. totdat die kanker heberige kabinetsleden enz na zijn dood alles hebben verslechterd.. [ Dit bericht is gewijzigd door op 10-05-2005 @ 14:12:07 ] ---------------------------------------- doe een stap naar achter en geniet hoe jullie je belachelijk maken | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
kemal attatürk? de omschrijving zegt me meer dan de foto. | ||
Capone US = Nazi ![]() |
![]() | ![]() |
eheh. hijs mijn man. als je de geschiedenis van turkije leest is het echt ongelovelijk hoe hij heeft gevochten voor zijn land. bijvoorbeeld tegen de britten britten hadden 130.000 man turken hadden er 60.000 rara wie won. en zo zijn er nog lots of andere zieke dingen gebeurd onder andere door hem EN niet te vergeten: Vrouwen kregen ook het stemrecht en dat was de eerste keer in Europa dat vrouwen het stemrecht kregen. [ Dit bericht is gewijzigd door op 10-05-2005 @ 14:26:42 ] ---------------------------------------- doe een stap naar achter en geniet hoe jullie je belachelijk maken | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
tis jammer dat van zijn goede bedoelingen zo weinig is overgebleven en erg jammer dat zoveel turken zijn gedachtengangen verloren hebben laten gaan en zijn teruggevallen op de conservatieve en kortzichtigere denkwijzen van de islam. | ||
Capone US = Nazi ![]() |
![]() | ![]() |
en gelijk heb je ---------------------------------------- doe een stap naar achter en geniet hoe jullie je belachelijk maken | ||
die Lange HARD ![]() |
![]() | ![]() |
![]() | ||
ReLex Messatsu! |
![]() | ![]() |
Wie defok is dat? | ||
Capone US = Nazi ![]() |
![]() | ![]() |
REDMAN--fok u ---------------------------------------- doe een stap naar achter en geniet hoe jullie je belachelijk maken | ||
rame![]() |
![]() | ![]() |
redman heet die jongen | ||
die Lange HARD ![]() |
![]() | ![]() |
weet je wat.. dat is redman oohja die op dat plaatje is redman redman dus ps: redman | ||
rame![]() |
![]() | ![]() |
ja ik was net te laat ik weet het wist je al dat ik net iets te laat was? | ||
die Lange HARD ![]() |
![]() | ![]() |
was jij te laat ja ?![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 10-05-2005 @ 15:32:18 ] | ||
rame![]() |
![]() | ![]() |
volgens mij wel ja kweet niet zeker hoor ![]() | ||
Jos de Boss Jops ![]() |
![]() | ![]() |
![]() My hero ![]() ![]() ---------------------------------------- Jos de Boss | ||
DopeR![]() |
![]() | ![]() |
Quote: die Lange schreef op 30-12-2004 @ 12:15:30 ![]() ![]() ![]() (ali chemicali) Dat was toch je idool die lange ![]() ---------------------------------------- Wii will brainwash you. | ||
rame![]() |
![]() | ![]() |
dan heb ik toch echt een andere keuze | ||
Nah, kwil ook niet zo'n lange baard nee. ---------------------------------------- dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52 over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is. | ||
die Lange HARD ![]() |
![]() | ![]() |
totdat ik inzag wat voor slechte man het was en niemand er meer op reageerde DopeR ![]() | ||
Darnold Official COD Junkie ![]() |
![]() | ![]() |
![]() He-Man ![]() ---------------------------------------- Toen de partysquad nog geen bazen maar werknemers waren - Gele Haas | ||
die Lange HARD ![]() |
![]() | ![]() |
met een she-man broekie en she-man pattas aan | ||
DopeR![]() |
![]() | ![]() |
![]() ![]() ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 10-05-2005 @ 17:22:51 ] ---------------------------------------- Wii will brainwash you. | ||
Gaucho bijna niet human ![]() |
![]() | ![]() |
deze zijn ook dope: The Fantastic Four!![]() ---------------------------------------- beng! | ||
Arihasj skip mijn eigen intro's ![]() |
![]() | ![]() |
![]() Jim Carrey ![]() ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
_Osiris_ Das Eisern Händschen ![]() |
![]() | ![]() |
dapozza is mijn held helaas worden foto's van dap meteen verwijderd door .... dap ![]() ---------------------------------------- did you call me the N word? you did not just call me the N word, im no noob! | ||
SieS 1 love ... |
![]() | ![]() |
ik ben vreselijk fan van mezelf, telt dat ook ![]() PS: Ik stalk mezelf wel eens :/ [ Dit bericht is gewijzigd door op 10-05-2005 @ 19:26:54 ] | ||
![]() | ![]() |
post eens een foto dan ![]() ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
Index / Algemene zaken / [Pagina: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ] |