Index / Muziek / | ||
Noedels DE GRW IS GAAF ![]() |
![]() | ![]() |
Wat vinden jullie van deze shit ik zag het vanochtend op TMF. (Persoonlijk vind ik het nogal wack) ---------------------------------------- clonebabybeats baby | ||
BattleCat Je weet toch. ![]() |
![]() | ![]() |
HB-crew wat is dat nou voor naam? Is volgens mij geript van de grauw crew ![]() Ik heb die clip nog niet gezien of gehoord. Maar wacht maar op die grauw crew clip, dat wordt de shit ![]() | ||
V.I.P. California dreamin' ![]() |
![]() | ![]() |
ja ik zag hem vanochtend ook en ik vond hem ook erg wack. Standaard clip met blote wijven en tropische zwembaden enzo ik kende ze nog niet maar ik hoef eigelijk ook niet meer van ze te horen... ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
Noedels DE GRW IS GAAF ![]() |
![]() | ![]() |
Hb crew komt uit breda, ze hebben de wraak van brabant gewonnen (......) en dit is hun eerste clip. (dont shoot me if I'm wrong) ---------------------------------------- clonebabybeats baby | ||
die Lange HARD ![]() |
![]() | ![]() |
Oohjah dat was zon prog waar je je skills kon tonen toch.. daar had ik ze iid in gezien [ Dit bericht is gewijzigd door op 30-12-2004 @ 18:39:54 ] | ||
DonSmoke | ![]() | ![]() |
Quote: Noedels schreef op 30-12-2004 @ 14:28:28 ja ik had het gezien ja vond het opzich wel dope we hebben het verre oosten gehad,het hete zuiden nu dan nog het noorden en het westen Hb crew komt uit breda, ze hebben de wraak van brabant gewonnen (......) en dit is hun eerste clip. (dont shoot me if I'm wrong) ![]() ---------------------------------------- members.chello.nl/c.korevaar3 | ||
![]() | ![]() |
ja en dan nog het zuid-westen, het zuid-zuid-westen, het zuid-west-westen... als het van dit niveau is hoeft het nie van mij ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
Verantwoord | ![]() | ![]() |
oe, laat ik ook een nummer gaan maken; 'het dikke midden'.![]() maar ik heb de clip niet gezien, zit pimp my ride te volgen. | ||
![]() | ![]() |
Quote: Verantwoord schreef op 02-01-2005 @ 14:14:14 oe, laat ik ook een nummer gaan maken; 'het dikke midden'. ![]() doe dat ![]() ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
Quote: V.I.P. schreef op 02-01-2005 @ 14:07:11 nee dat word een btje te gekja en dan nog het zuid-westen, het zuid-zuid-westen, het zuid-west-westen... als het van dit niveau is hoeft het nie van mij ---------------------------------------- members.chello.nl/c.korevaar3 | ||
Rem Tourist ![]() |
![]() | ![]() |
ff over zuidwest, dat is er natuurlijk al 0118-vier - zuidwest thuis best ---------------------------------------- So don't get any big ideas. They're not going to happen You'll go to hell for what your dirty mind is thinking | ||
Quote: Rem schreef op 02-01-2005 @ 16:21:36 nee dan kies ik liever voor het noorden he maar jij woont in alkmaar he kill?ff over zuidwest, dat is er natuurlijk al 0118-vier - zuidwest thuis best daar heb ik ook gewoond grote stad ![]() ---------------------------------------- members.chello.nl/c.korevaar3 | ||
Wired | ![]() | ![]() |
HB-Crew is een groep uit de Haagse Beemde ( wijk in breda ). Dit is hun eerste plaat die een beetje bekent word. In breda zijn ze al wa langer bekent. http://www.hbcrew.nl/ daar staan nog meer nummers op. ( Onder Multimedia ) | ||
Schaduw | ![]() | ![]() |
waarom moest ik meteen denken na het lezen van "het hete zuiden" denken aan Verre Ooste? als ik het zo hoor wil ik die track niet eens zien/horen.. [ Dit bericht is gewijzigd door op 11-01-2005 @ 22:08:33 ] | ||
![]() | ![]() |
heel verstandig ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
Rem Tourist ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: DonSmoke schreef op 04-01-2005 @ 14:42:29 [...]nee dan kies ik liever voor het noorden he maar jij woont in alkmaar he kill? daar heb ik ook gewoond grote stad ![]() oh dope! naja opzich valt het wel mee hoe groot het is, tis natuurlijk net wat je gewend ben.maar ik vermaak me er wel. ---------------------------------------- So don't get any big ideas. They're not going to happen You'll go to hell for what your dirty mind is thinking | ||
Verantwoord | ![]() | ![]() |
heb de clip nóg niet gezien hoor. | ||
BattleCat Je weet toch. ![]() |
![]() | ![]() |
Ik wel. Hij is wel leuk. De clip is wel sjiek. Maar het nummer en de audio klinkt wel echt beginnend/provinciaal. | ||
Index / Muziek / |