Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Muziek /
TN
Jawel
Gepost door TN op maandag 03-01-2005 om 17:34:43
Als deze topic er al is, sorry, ik heb wel wat rondgekeken maar zag niks staan dus ik ga ervan uit dat deze er nog niet is.

Ik vind the opposites wel goed. Op de straatremixes waren ze redelijk. Maar over hun ''eigen'' tracks weet ik niet veel.
Daarvan heb ik alleen ''sorry'', ''fok jou'' en een track over de moord op Theo van Gogh gehoord. En sorry vind ik een van de beste nltalige rapliedjes. Ze hebben een goede flow, ze klinken wel goed, en hun tekst van hun eigengemaakte tracks zijn ook goed. Ik vind Willy een iets betere stem hebben maar voor de rest vind ik ze allebei ongeveer even goed.
Wat vinden jullie van The Opposites?

----------------------------------------
Jawel, Jawel!!
Angelix
jeweetwie
Gepost door Angelix op maandag 03-01-2005 om 17:39:39
ik digg somige dingen van de opposites wel, maar somige dingen totaal niet, te raggae achtig vind ik het dan. Sorry vind ik dan persoonlijk ook niks
----------------------------------------
Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie
maar omdat ik mezelf geweldig vind.
TN
Jawel
Gepost door TN op maandag 03-01-2005 om 17:41:39
Quote:
Angelix schreef op 03-01-2005 @ 17:39:39
ik digg somige dingen van de opposites wel, maar somige dingen totaal niet, te raggae achtig vind ik het dan. Sorry vind ik dan persoonlijk ook niks

Hmmm, ik begrijp wat je bedoelt.
Toen ik Sorry voor het eerst hoorde dacht ik van what the fuck gebeurt er. Maar dan komen die coupletten en die tekst vind ik dan weer erg dope, de hele sfeer van het liedje ook. Moeilijk om uit te leggen maar ik voel die track wel.
----------------------------------------
Jawel, Jawel!!
 Index / Muziek /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0115 sec.