Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Muziek /
Verantwoord Gepost door Verantwoord op vrijdag 07-01-2005 om 23:15:08
Vanaf maandag hoor je op Juize FM exclusief 'Niks is wat het zijn moet', een samenwerking van Negativ en Ebon-E. De track is de eerste release van Negativ's debuutalbum 'Negativiteitperk'. De officiële drop van de single staat pas voor begin februari gepland, maar je hoort hem vanaf maandag 10 januari al exclusief bij Juize FM. D-Men's Negativ maakte eerder al naam met de track 'Mijn Feestje', waarop ook Brutus te horen was. Ook deze track was geruime tijd voor de officiële release al op Juize FM te beluisteren.

Negativ rapt in 'Niks is wat het zijn moet' over de keerzijde van het harde leven in Amsterdam Oost. Zo vertelt hij over een vriend van hem die geen uitweg meer zag en zelfmoord pleegde en over een goede vriendin die aan de drugs raakte. Negativ wil met dit nummer over zijn roots vertellen en laten zien dat de situatie op straat iemands leven een negatieve wending kan geven.

De opnames voor de videoclip zijn inmiddels afgerond. De clip is geproduceerd door '100% Halal Producties' en geregisseerd door Bobby Boermans. Boermans was ook verantwoordelijk voor de videoclips van 'Moppie', 'Viben' en 'Mijn Feestje'. De track wordt op het nieuwe platenlabel 'Loyalty Records' uitgebracht.

Bron: Juize FM
die Lange
HARD
Gepost door die Lange op vrijdag 07-01-2005 om 23:21:04
Hmm.. wil ik toch horen
V.I.P.
California dreamin'
Gepost door V.I.P. op vrijdag 07-01-2005 om 23:29:46
Quote:
Verantwoord schreef op 07-01-2005 @ 23:15:08
Vanaf maandag hoor je op Juize FM exclusief 'Niks is wat het zijn moet', een samenwerking van Negativ en Ebon-E. De track is de eerste release van Negativ's debuutalbum 'Negativiteitperk'. De officiële drop van de single staat pas voor begin februari gepland, maar je hoort hem vanaf maandag 10 januari al exclusief bij Juize FM. D-Men's Negativ maakte eerder al naam met de track 'Mijn Feestje', waarop ook Brutus te horen was. Ook deze track was geruime tijd voor de officiële release al op Juize FM te beluisteren.

Negativ rapt in 'Niks is wat het zijn moet' over de keerzijde van het harde leven in Amsterdam Oost. Zo vertelt hij over een vriend van hem die geen uitweg meer zag en zelfmoord pleegde en over een goede vriendin die aan de drugs raakte. Negativ wil met dit nummer over zijn roots vertellen en laten zien dat de situatie op straat iemands leven een negatieve wending kan geven.

De opnames voor de videoclip zijn inmiddels afgerond. De clip is geproduceerd door '100% Halal Producties' en geregisseerd door Bobby Boermans. Boermans was ook verantwoordelijk voor de videoclips van 'Moppie', 'Viben' en 'Mijn Feestje'. De track wordt op het nieuwe platenlabel 'Loyalty Records' uitgebracht.

Bron: Juize FM


dat je dat nog regiseur kan noemen. Gewoon een hoop geile wijven voor de camera laten langshuppel
Ben benieuwd hoe deze clip wordt, het onderwerp van 't nummer vind ik iig niet echt passen bij de regiseur
----------------------------------------
I've tried Shakespeare, respect due dere
But did is de stuff I like
Verantwoord Gepost door Verantwoord op vrijdag 07-01-2005 om 23:33:11
tja, dingen worden veel nagedaan uit de usa.
DonSmoke Gepost door DonSmoke op zaterdag 08-01-2005 om 12:35:45
is ie ergens te downloaden?
----------------------------------------
members.chello.nl/c.korevaar3
Huussuh Gepost door Huussuh op zaterdag 08-01-2005 om 13:16:14
Quote:
Verantwoord schreef op 07-01-2005 @ 23:33:11
tja, dingen worden veel nagedaan uit de usa.


Ghehe, jah als je de muziek naaapt, waarom zou je dat dan niet met de clips doen?
----------------------------------------
dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52
over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is.
Offensief
Mokum!!!
Gepost door Offensief op zaterdag 08-01-2005 om 13:41:12
Gepaste quote: Die clips van Amerikanen zijn niet van toepassing hier Bij mij thuis klappen ze die kratten bier

- Stickert.


Ontopic.

Ben normaal niet zo weg van Negativ maar vind het wel de beste puur kwalitatief gezien van D-MEN.
----------------------------------------
Voor die rappers is het als Big Diet één grote afvalrace.
Verantwoord Gepost door Verantwoord op zaterdag 08-01-2005 om 20:13:10
preccies, negativ is nog wel de beste. andere vind ik niet zo veel aan.
die Lange
HARD
Gepost door die Lange op zaterdag 08-01-2005 om 20:48:46
en yes-r
Offensief
Mokum!!!
Gepost door Offensief op zaterdag 08-01-2005 om 21:02:34
Quote:
die Lange schreef op 08-01-2005 @ 20:48:46
en yes-r

de chickiesflesser?

Alleen de dat al dwingt mij ertoe om voorderest die track niet eens te luisteren.
----------------------------------------
Voor die rappers is het als Big Diet één grote afvalrace.
Verantwoord Gepost door Verantwoord op zaterdag 08-01-2005 om 21:13:14
Quote:
Offensief schreef op 08-01-2005 @ 21:02:34
[...]
de chickiesflesser?

Alleen de dat al dwingt mij ertoe om voorderest die track niet eens te luisteren.


wat een gruwelijke kut beat is dat, dat hele nummer vind ik bagger. voor de rest, mja yes -r kan het wel, maar niet mijn ding ofzo.
 Index / Muziek /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0092 sec.