Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / [arch] Slap geouwehoer /
dap
038
Gepost door dap op dinsdag 11-01-2005 om 07:57:17
http://www.vkmag.com/index.php/weblog/comments/1975/

Quote:
De geruchtenmachine op internet draait op volle toeren, want nu gaat het gerucht dat een medewerker van een zaak waar je je foto’s kunt laten ontwikkelen een kopietje voor zichzelft heeft gemaakt van de vakantiefoto’s van Inge Schrama. Inge speelt een meisje dat graag haar beentjes bij elkaar houdt in de soap GTST. Ook zouden deze foto’s al ergens op het wereldwijde internet te bewonderen zijn. Wie weet waar waar we moeten zijn?

Update (20.1: De mensen die trouw de comments lezen hadden gezien dat er een locatie gedropt werd waar de foto’s staan. Foto 1 en foto 2. In totaal moeten er drie foto’s zijn. De foto’s zijn vorige week vrijdag gepost door een nieuw lid op het Mokkelforum.

Update (0.10): Natuurlijk een Mirror!






je kan ook niemand vertrouwen tegenwoordig ....
Schaduw Gepost door Schaduw op dinsdag 11-01-2005 om 08:00:43
hoe zielig ben je als je vakantiefoto's gaat jatten....
livio
Oldschool
Gepost door livio op dinsdag 11-01-2005 om 10:04:15
mooie koning
die Lange
HARD
Gepost door die Lange op dinsdag 11-01-2005 om 13:55:44
hmm
Gaucho
bijna niet human
Gepost door Gaucho op dinsdag 11-01-2005 om 17:18:22
ze kan bij die tweede foto haar hoofd wel ver omdraaien net als een uil, of lijkt dat nu zo?
----------------------------------------
beng!
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op dinsdag 11-01-2005 om 17:37:27
d'r bovenlichaam is ook deels gedraait, maar dannog idd ja
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
Angelix
jeweetwie
Gepost door Angelix op dinsdag 11-01-2005 om 17:44:03
kvind die eerst wel mooi hoor
----------------------------------------
Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie
maar omdat ik mezelf geweldig vind.
dap
038
Gepost door dap op dinsdag 11-01-2005 om 19:52:09
Vakantiefoto's Inge Schrama gestolen! Part 2

Quote:
We hebben net even contact gehad met de advocaat van Inge Schrama, je weet wel het lieve meisje met de gestolen vakantiefoto’s. Het bewuste kopietje van haar fotorolletje is genomen bij een fotowinkel in Almere. De medewerker van de fotozaak mag wel oppassen, want zijn gegevens zijn bekend.

Ook waren deze 3 gestolen foto’s het topje van de ijsberg er stonden nog meer gekke foto’s op het rolletje. Helaas het vespreiden van gestolen foto’s wordt gezien als heling en deze zaak wordt hoog opgenomen. Het hebben van een mirror is dus ook niet erg handig. Sommige mensen was het al opgevallen dat Inge wat blauwe plekken had. Deze foto is ook genomen nadat ze van de trap was gelazerd. Inge heb je nog troost nodig?
Huussuh Gepost door Huussuh op woensdag 12-01-2005 om 13:25:06
It's a full moon tonite!
----------------------------------------
dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52
over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is.
 Index / [arch] Slap geouwehoer /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0131 sec.