Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Optredens, festivals en parties /
kooldjrize Gepost door kooldjrize op dinsdag 11-01-2005 om 22:21:41
ben opzoek naar flyers, tickets, fotos van hiphopoptredens van Buitenlandse acts die hier ooit in Nederland hebben gestaan, voor een al in ontwikkeling zijnde site, over de hiphopoptredens die ooit in Nederland zijn geweest, ondersteunt met flyers, fotos etc, heb reeds heel veel, maar er kan altijd meer bij, en dubbel maakt niet uit, scans, altijd goed naar me toe gemaild, dus hopelijk kunnen jullie helpen om het geheel nog completer te maken..

http://www.live-and-legendary.nl

kooldjrize@live-and-legendary.nlbr />
die Lange
HARD
Gepost door die Lange op dinsdag 11-01-2005 om 22:32:21
ik heb nog wel wat denk ik.. maar moet ik ze inscannen dan.. die hebk niet een scanner
kooldjrize Gepost door kooldjrize op dinsdag 11-01-2005 om 22:43:50
kun je me effe mailen, zodat ik je men adres kan geven, als je ze op wil sturen, ik stuur ze ook weer terug naar je, als je dat wil, en ik zal je naam als dedicate op de site vermelden
die Lange
HARD
Gepost door die Lange op dinsdag 11-01-2005 om 22:45:55
Ik meld het ff, als ik nog wat kan vinden.. (moet goed zoeken dan oor) hoop voor je dat ik nog wat heb
kooldjrize Gepost door kooldjrize op dinsdag 11-01-2005 om 22:51:30
doe dan maar effe een mailtje naar bovenstaand mailadres, alvast bedankt
 Index / Optredens, festivals en parties /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0066 sec.