Index / [arch] Battle corner / [Pagina: [1] 2 3 4 5 6 ] | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
De 13e keer... regels: -Geen spam tussen door -1x achter droppen -alles moet rijmen -geen losse reacties tussen door rijmen dan maar ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
Eddie ik ben je grootste nachtmerrie noem me maar freddie Ik eet je al een tosti je raps zijn faker dan een reserve josti Ja je hebt van lilboss en mij gewonnen dat geef ik toe Maar tering man in 4 lines hebk je al zovaak gedist ben je niet levensmoe? ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
edster | ![]() | ![]() |
shitt stuk schorum ik zat al op je te wachten dat je dit forum als eerste zou verkrachten en je heb me zo vaak zwaar gedist haha waarom liet je niks meer horen dan was je pist? | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
Ik zat bij bureau halt ik ben officieel crimineel Want ik neukte je mama in een heroïne hoeren bordeel Nee het is niet de theemsweg luister is wat ik zeg Rot een kut eind op met je wacke shit voordat ik je omleg ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
die Lange HARD ![]() |
![]() | ![]() |
@ edster pist, wist, disst.. is dat je rijmschema ? plak wat beter aan elkaar, rij naar de hema om wat tape te halen, wel kopen, dus niet stelen stil over 'lang' en 'kort' dat word al gebruikt door velen ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 12-01-2005 @ 16:18:48 ] | ||
edster | ![]() | ![]() |
haha geprikt bij halt dus nie ouder als 16 en dat noemt zich zelf crimineel das kut voor je komt dan nog niet eens binnen in een bordeel ik wil jouw ma niet eens ballen ze is vies lelijk en je zus is scheel jij hyreme bent voortgekomen uit een potje of inteeld | ||
edster | ![]() | ![]() |
xcuse dubbel @lange daar heb je langnek met zn grote bek khep alle respect maar niet voor zon fag koop een peace maker met je bolle kop je komt af en toe om de hoek maar je bent en blijft een flop [ Dit bericht is gewijzigd door op 12-01-2005 @ 16:36:41 ] | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
Ik heb niet eens een zus dus benk klaar met deze klus 4 regels pff niet nodig dus pak ik me rust In elke situatie maak ik een creatie en maak je sneller af dan een amerikaan een nazi Pas maar op ik ben een beginner maar wel een sensatie ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
die Lange HARD ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: edster schreef op 12-01-2005 @ 16:32:49 xcuse dubbel @lange daar heb je langnek met zn grote bek khep alle respect maar niet voor zon fag koop een peace maker met je bolle kop je komt af en toe om de hoek maar je bent en blijft een flop maar waarom flow ik beter dan jou krijg ik tenminste meer respect dan jou heb ik meer skills en grotere bek dan jou betere schemas, wordplay en de rest dan jou ? | ||
edster | ![]() | ![]() |
hyreme je zegd je bent bent een sensatie voor of na je castaratie die kop van jouw ombouwe dat was vast een hele operatie en lange dat van jouw is een halucinatie frustratie doe een demonstratie of ga met hyreme bij de verenigde naties | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
Ik heb me laten opereren aan me kop nu zie je het resultaat Je ziet dat ik betere shit drop dus het had baat Ik heb me niet laten castreren anders kan je tanga me niet zo goed masturberen Het tij zal niet keren want ik ga je stylo weer molesteren ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
die Lange HARD ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: edster schreef op 12-01-2005 @ 16:50:32 hyreme je zegd je bent bent een sensatie voor of na je castaratie die kop van jouw ombouwe dat was vast een hele operatie en lange dat van jouw is een halucinatie frustratie doe een demonstratie of ga met hyreme bij de verenigde naties Maar jij komt on-orgineel en bak je er niks van zo slecht komen, hoe krijg je dat gefikst man en stop nu met mn naam in je rijms te noemen zo krijg je alsnog aandacht, ik ga copyright benoemen | ||
Groninger ik voel mij TOF ![]() |
![]() | ![]() |
Jullie dissen elkaar op een fuckin forum jullie rijmen nog wacker als 12-jarig schorum nu ben ik waarschijnlijk jullie middenpunt.. maakt me niks uit ik pak me wiet en draai een blunt toch wel redelijk voor de 1e keer lijkt mij ![]() ---------------------------------------- FC Groningen: THE PRIDE OF THE NORTH | ||
R Dizzle | ![]() | ![]() |
tjonge jonge wat een knuppel hij eet steen maar denkt het is een truffel Ik kom gemeen en zonder enige reden zal ik je beet nemen wil je tegen mij spitten moet je eerst wat meer gaan trainen ik kwam je chick tegen en meteen moest ik aan haar mn nummer geven | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
Eey ed die zou ik wel ff voelen Ach ja je snapt tog niet wat lange en ik bedoelen Lijpste wat je ooit heb gedaan was dansen met stoelen En je favo hobby is met gekke vogels sjoelen ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
edster | ![]() | ![]() |
ahjah hij spit beter omdat ie zn kop heeft laten verbouwen je flopt nog steeds in wat je dropt dus ga ergens anders mauwen ook al heb je je laten casteren dan ken je je zelf nogsteeds mastruberen jongentje schiet op snel naar school je moet nog veel leren | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
Ik wist niet dat ze in het verre noorden internet hebben We dissen elkaar ja jou niet we gaan je bitchslappen Ik doe dit binnen 10 seconden ik weet het is zonde van me tijd Je bent gedisst deze ronde niemand heeft je dope gevonden heb je spijt?? ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
Hyreme waarom haal je lange erbij hij staat tog niet aan je zij en ik heb ook een rare hobby en dat is jou slaan met mn gewei Kill je heb geen verstand ga buiten spelen in het drijfzand aan de kant voordat je moeder wordt aangerand | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
Ik zei niet dat ze het niet kon maar ze zou het niet lekker vinden Ik vind wel dat je lef hebt om telkens weer te beginnen Weet je het al je bent van balkenende zijn bitch Probeer niet te praten je disst al een snitch ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
edster | ![]() | ![]() |
ze zal het zoiezo niet lekker vinden want jij heb niks om mee te beginnen en ik heb meer lef dan jij ooit zal hebben tjap kwil wel met je knokken maar ik maak je af zonder grap | ||
DopeR![]() |
![]() | ![]() |
Als ik eraan kom, kan je maar beter gaan rennen. En komen teveel wacke nieuwkomers en topics, ban ze maar gelijk ze hebben toch geen fuck toe-te-voegen. Het zijn tjaps die ze op school altijd in een hoekje-sloegen. ---------------------------------------- Wii will brainwash you. | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
Jaja bij doper voor een megool is hij natuurlijk de dopeste Maar op zijn school is zijn stylo de goedkoopste Hij spit dunne shit en schrijft als de sloomste Niet dope sloom en goedkoop je voelt nattigheid je rijms zijn de droogste ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
Jij kwam eraan met een vaart maar ik heb geen haast ook al ben ik een nieuwkomer ik kom niet verdwaast Ik zou graag willen vragen hoe het met je gaat maar het is telaat je ziet hoe snel die 4 lines gaan | ||
hyreme dacht dat hij doper als doper zou komen maar doper zal jou met 2 zinnen al slopen jonge ik ga niet choken ook al zou je me omkopen ik flow hem gewoon door met mn stonede gewoonte [ Dit bericht is gewijzigd door op 12-01-2005 @ 17:42:52 ] | ||
sorry voor de dubbel | ||
![]() | ![]() |
Ik wist niet dat ze in het verre noorden internet hebben We dissen elkaar ja jou niet we gaan je bitchslappen Ik doe dit binnen 10 seconden ik weet het is zonde van me tijd Je bent gedisst deze ronde niemand heeft je dope gevonden heb je spijt?? 10 seconden he..dan kan jij snel typen.. als je kijkt dat je de straatkrant verkoopt genaamd: de riepe* en jij wou mij gaan bitchslappen...... ryheme? ik zou zielig zijn om deze snitch te trappen.... ik pak zn team!! *De riepe is een straatkrant hier in groningen die zwervers verkopen zodat ze wat centjes vangen ---------------------------------------- FC Groningen: THE PRIDE OF THE NORTH | ||
edster | ![]() | ![]() |
jah hyreme moet dope overkomen de uitslover hij verwacht een rode loper maar hijs het niet waard rijdt op een fiets en ik in een landrover man ga nieuwe lines roven maar dan moet je me 1 ding beloven lees goed met je ogen jahwel ik diss je ondersteboven | ||
Offensief Mokum!!! |
![]() | ![]() |
tjaps piepen meer dan piepschuim. nu ben ik aan het typen,maar tracks typ ik niet maar in stijl met een pluim. neem het begrip b&b ruim,heet geen duimelotje maar zuig het ter plekke uit me duim. als op een wip probeer je balans te vinden,maar ik bos zwaardere sjit tis geen speeltuin. ---------------------------------------- Voor die rappers is het als Big Diet één grote afvalrace. | ||
die Lange HARD ![]() |
![]() | ![]() |
jullie hebben dus een grote woordenschat.. aan doelloze fillers jullie denken elkaar af te maken, maar zijn geen echte killers zoek een betere hobby die echt bij jullie passen, geen nlhiphop dus rot op, kop op en zijn genoeg andere hobby's, maar pas-op ben moe.. daarom deze simpele shit.. en kom nou niet gelijk met lines over moe en simpele shit.. die zijn te verwachten ![]() Edit: beter lees je over deze heen ( en ook niet met lines komen met over je 'heen walsen' ofzo ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 12-01-2005 @ 22:40:10 ] | ||
Angelix jeweetwie ![]() |
![]() | ![]() |
Jonge je bent te nep en stinkt dus koest ik ben te ill want ik ben kink en hoest De docter had me shit ontkeken Want ik had kinkhoest geen longontsteking ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
_Osiris_ Das Eisern Händschen ![]() |
![]() | ![]() |
ik zeg et vet man wat zegt angelix dan die tjap gaat uit ze dakpan en gaat naar dap voor een ban ---------------------------------------- did you call me the N word? you did not just call me the N word, im no noob! | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
Hola ik doe alles solo en me fucking rijms zijn iller dan ebola Ik zie je chocked niet je gaat alleen dood door drinken van light cola Enne jij in een landrover zeker speelgoed ik stuur je richting de afgrond in 3 bitches in 1 rijm gedist enne dit is nog maar het begin.. ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
![]() | ![]() |
9 van de 10 keer zegt osiris ''Vet man'' om eerlijk te zijn vind ik dat een beetje wack en lam.. ok ik spit ook niet van een ''constant niveau''.. zeg iets meer maar ook niet zoveel als in de''show van Beau''* die presentator van dat kutprogramma op rtl4 ![]() ---------------------------------------- FC Groningen: THE PRIDE OF THE NORTH | ||
die Lange HARD ![]() |
![]() | ![]() |
moet jij niet slapen voor je pc gapen ossi is dope man ZOOO vet is vet man | ||
![]() | ![]() |
Quote: _Osiris_ schreef op 13-01-2005 @ 00:00:38 ik zeg et vet man wat zegt angelix dan die tjap gaat uit ze dakpan en gaat naar dap voor een ban jah tis altijd raak je zegt vet man, maar doet t te vaak ik krijg t nu echt daar een spuwing geen ban, gewoon een waarschuwing ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
Hyreme denkt dat hij de man is en kreeg een act bij Scream daar werdt hij tientallen keren geslagen met een riem kom op toen je je spit dropte had je een slok teveel op ik kijk nu southpark en jij bent kenny die verrot wordt geschopt | ||
![]() | ![]() |
ik ben zo vet, jullie spitten maar mager eet julie als vissen het enige wat overblijft zijn graten jullie willen mij raken, maar vallen niet eens in de gratie spitten gebrekkig als allochtonen zonder intergratie ---------------------------------------- did you call me the N word? you did not just call me the N word, im no noob! | ||
![]() | ![]() |
echt vet als ik echt vet zeg, das pas lachen voelen zich aangesproken, door gebrek aan zelf vertrouwen vind jullie net een stel vrouwen, oooeeeh osi doe het niet angelix ligt half in een hoekje te kwijnen van verdriet, osi luisterd niet ---------------------------------------- did you call me the N word? you did not just call me the N word, im no noob! | ||
ik hou smiddags mn bek omdat ik als lasser in kampen aan het werk ben en nu ben ik sneller dan hem en zonder een pen jij veroorzaakt bijna een crash want ik blokkeer je rem en nu wegwezen deze is weer voor hyreme bestemd | ||
![]() | ![]() |
ik heb er niks op tegen...kvind het wel droog... maar je laat al zien dat je meer kan..hou het hoog! dit is een hele neppe ''rap'' het lijkt meer op een betoog ik ben hier de beste maar zoals je weet...ik loog ![]() leuk man jezelf dissen ![]() ---------------------------------------- FC Groningen: THE PRIDE OF THE NORTH | ||
edster | ![]() | ![]() |
hyreme oftewel rick blijf zitten waar je zit rol een dikke stick en druk die in je mik neem een paar goede halen en ik hoop dat je stikt en laat dit forum toch met rust want je spit shit [ Dit bericht is gewijzigd door op 13-01-2005 @ 17:46:21 ] | ||
![]() | ![]() |
ik voel me gehaat, als osi niet naar mij luisterd kvoel me zonder staat-tus, als hij niet naar mij stuiterd uitbuiterd, je zegt te vaak echt vet, dus houd u bek slet rijm slecht, kslijm echt, osi de scheefe gast die rechts vecht [ Dit bericht is gewijzigd door op 13-01-2005 @ 17:48:49 ] ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
Ik spit als de beste zoals iedereen al weet En aan me hengel hebk weer zo'n vis als jou beet Ik voel me te goed want raps heb ik in overvloed Ik heb meer rijms dan water in sri lanka en het doet ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
edster | ![]() | ![]() |
helaas voor jouw ben ik de vis die jouw hengel breekt luld over water in sri lanka man je weet niet waarover je spreekt kwil je nog wel eens horen als jouw huis en familie door een golf wordt meegesleept dit moest ik ff kwijt zet door jouw tekst maar een streep ik ben geen natie mn flows gaan rond als bankbiljettencirculatie nu niet gaan flippen in deze crisissutiatie en zet op de juiste plekken een spatie een typcursus is echt iets voor de jongeren generatie [ Dit bericht is gewijzigd door op 13-01-2005 @ 18:38:35 ] | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
Haha weet jij het dan wel allemaal hoe het daar ging Kom je aan met je decadente leefstijl en je bling Ik voel me te goed voor je want misschien ben ik daar wel geweest Dus doe wat onderzoek man voordat je me de les leest ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
StikStof wat jij wil kan ik |
![]() | ![]() |
zie gasten met grappen en grollen maar niemand wil met tjappies rollen hooguit in een joint want jullie zien groen van jaloezie hou je meer bezig met hiphop das goed niet die poezie ---------------------------------------- zie hoe ik ze bruinbak als ik schijn als de zon | ||
Devil zuidwestnl |
![]() | ![]() |
de neprappende hyreme voelt zich te goed ben hier 1 dag,en ga je zeggen hoe het moet "luister" ik ben doodserieuz ingenieuz nederhiphoppend verslaafd slim inteligent tochwel bekent als hoog begaafd. men eerste 4 lines op dit forum. gewoon ff proberen toch..... ![]() | ||
GB-rob bob marley was born on feb.7.1945 |
![]() | ![]() |
we hebben temaken met een studiepik je weet wel een wannabe slicky rick maar je zuigt dick maja dat is niet onbekend was jij nou die gene wat door z'n pappie werd verwend? ![]() | ||
Nik� Da HipHop Chicka |
![]() | ![]() |
Deze spraakgraage meid moet ook even haar ei kwijt dus wees maar voorbereid want ik zie wel kans in deze strijd ---------------------------------------- Onbekend maar niet ongeremd... | ||
![]() | ![]() |
nog een chicki op t forum dat is niet slecht maar verwacht niet dat iedereen softer op je vecht of slaat, want je word altijd tog wel afgemaakt aan je drop te zien ben je nu al hard gekraakt welkom ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
Index / [arch] Battle corner / [Pagina: [1] 2 3 4 5 6 ] |