Index / [arch] Slap geouwehoer / [Pagina: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ] | ||
Angelix jeweetwie ![]() |
![]() | ![]() |
Laat het hier weten als je verjaard mensen, zodat we niet steeds nieuwe topics hebben ![]() Gefeliciteerd DGE ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
DopeR![]() |
![]() | ![]() |
Precies een week geleden ![]() DGE is toch 26 januari jarig?? ---------------------------------------- Wii will brainwash you. | ||
![]() | ![]() |
https://forum.nlhiphop.nl/showtopic.php?id=6089 check dit maar en ik ben al 26 januari jarig [ Dit bericht is gewijzigd door op 13-01-2005 @ 22:17:55 ] ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
DopeR![]() |
![]() | ![]() |
Dacht toch echt dat dge ook 26e jarig was, maar ja gefeliciteerd. [ Dit bericht is gewijzigd door op 13-01-2005 @ 22:21:25 ] ---------------------------------------- Wii will brainwash you. | ||
![]() | ![]() |
-cut- [ Dit bericht is gewijzigd door op 13-01-2005 @ 22:38:33 ] ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
![]() | ![]() |
KBEN JARIG MENSEN ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
DopeR![]() |
![]() | ![]() |
Gefeliciteerd![]() ---------------------------------------- Wii will brainwash you. | ||
Darnold Official COD Junkie ![]() |
![]() | ![]() |
Gefeliciteerd ---------------------------------------- Toen de partysquad nog geen bazen maar werknemers waren - Gele Haas | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
kun je eindelijk je bromfietscertificaat halen *proest* | ||
Groninger ik voel mij TOF ![]() |
![]() | ![]() |
wat ben jij groot geworden..of heb jij niet zulke familie![]() gefeliciteerd man ![]() precies 5 maand en dan eindelijk 18 ![]() ---------------------------------------- FC Groningen: THE PRIDE OF THE NORTH | ||
![]() | ![]() |
jaja livio 8ste van feb me certificaat ![]() ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
V.I.P. California dreamin' ![]() |
![]() | ![]() |
gefeliciteerd nog ff, en dan ben ik eindelijk ook 16 hoef ik nooit meer te schooien bij anderen voor een biertje ![]() ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
De Gevallen Engel | ![]() | ![]() |
Quote: Angelix schreef op 13-01-2005 @ 22:13:31 Laat het hier weten als je verjaard mensen, zodat we niet steeds nieuwe topics hebben ![]() Gefeliciteerd DGE Quote: DopeR schreef op 13-01-2005 @ 22:21:05 Dacht toch echt dat dge ook 26e jarig was, maar ja gefeliciteerd. dankuwel mensen!(srry dattet zo laat is) ---------------------------------------- aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22 waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel | ||
die Lange HARD ![]() |
![]() | ![]() |
iedereen die jarig is geweest de laatste tijd.. gefeliciteerd | ||
TiM-Ow uhuh.. |
![]() | ![]() |
me hond is jarig![]() ---------------------------------------- fuck yu | ||
![]() | ![]() |
gefeliciteerd! ![]() ![]() ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
TiM-Ow uhuh.. |
![]() | ![]() |
![]() ---------------------------------------- fuck yu | ||
Schaduw | ![]() | ![]() |
jongens, het is voor honden of andere huisdieren niet bedoeld... hou het ontopic aub. | ||
TiM-Ow uhuh.. |
![]() | ![]() |
np ---------------------------------------- fuck yu | ||
Noedels DE GRW IS GAAF ![]() |
![]() | ![]() |
Ik ben vandaag mijn 23e levensjaar in gegaan..hip hip hooray ---------------------------------------- clonebabybeats baby | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
alweer? hoevaak per jaar ben jij wel niet jarig?? dit keer echt? gefeliciteerd dan maar volgens mij post je echt paar keer per jaar dag je jarig bent | ||
Ixion Gek |
![]() | ![]() |
Van Harte Dat je het maar mag vieren met de nodige Alcohol. En andere middelen. ---------------------------------------- I Don't Know A Jezus Who Walks Over Water. I Know A Jézus Who Brings Coke Across The Border. | ||
DopeR![]() |
![]() | ![]() |
05-02-1983 Dus hij is echt jarig dap. Gefeliciteerd noedels. [ Dit bericht is gewijzigd door op 05-02-2005 @ 13:24:10 ] ---------------------------------------- Wii will brainwash you. | ||
![]() | ![]() |
Quote: Noedels schreef op 05-02-2005 @ 13:19:43 Ik ben vandaag mijn 23e levensjaar in gegaan..hip hip hooray gefeliciteerd noedels ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
L2N twezus ![]() |
![]() | ![]() |
gefeliciteerd!!! ---------------------------------------- L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla | ||
![]() | ![]() |
Danku danku maar ik ben echt maar 1 keer per jaar jarig hoor dap... ---------------------------------------- clonebabybeats baby | ||
Huussuh | ![]() | ![]() |
Juh. Gefeliciteerd man! ---------------------------------------- dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52 over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is. | ||
![]() | ![]() |
gefeliciteerd ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
Showdown *Respect |
![]() | ![]() |
Gefeliciteerd ! ![]() | ||
Angel-eyez Kanye West is the best! |
![]() | ![]() |
IKKE ben vandaag jarig!!!! Ben 20 jaartjes geworden!!! ![]() | ||
SBU Lieve kale dude - Godcomplex ![]() |
![]() | ![]() |
gefeliciteerd ![]() ---------------------------------------- Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh | ||
![]() | ![]() |
Quote: Angel-eyez schreef op 08-02-2005 @ 09:40:12 IKKE ben vandaag jarig!!!! Ben 20 jaartjes geworden!!! ![]() gefeliciteerd dan ![]() ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
![]() | ![]() |
gratuliere ---------------------------------------- clonebabybeats baby | ||
limon![]() |
![]() | ![]() |
gefeliciteerd!!! sorry spade, had niet gezien dat het hier ook al stond.... 20 jaar, hoera hoera, dat vinden we allen zo blij ja ja! ---------------------------------------- Voorzitter van de Typhoon-fanclub | ||
![]() | ![]() |
Dankjulliewel allemaal!!! En dan vooral speciale dank aan mijn forumvriendje Limon! ![]() | ||
juan d <respect is everything> |
![]() | ![]() |
gefeliciteerd en nog vele jaren!!! ![]() | ||
![]() | ![]() |
Thanks! ![]() | ||
![]() | ![]() |
congratulations! (om nog een beetje origineel te blijven ![]() ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
L2N twezus ![]() |
![]() | ![]() |
Kick, ik ben jarig![]() ---------------------------------------- L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla | ||
Darnold Official COD Junkie ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: L2N schreef op 13-02-2005 @ 11:31:03 Kick, ik ben jarig ![]() Gefeliciteerd ---------------------------------------- Toen de partysquad nog geen bazen maar werknemers waren - Gele Haas | ||
chester www.leonchester.nl ![]() |
![]() | ![]() |
Gefeliciteerd! ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 13-02-2005 @ 12:05:39 ] ---------------------------------------- onderschrift | ||
DopeR![]() |
![]() | ![]() |
Quote: chester schreef op 13-02-2005 @ 12:04:39 Gefeliciteerd! ![]() ---------------------------------------- Wii will brainwash you. | ||
![]() | ![]() |
gefeliciteerd!! en nog vele jaren!! | ||
Rem Tourist ![]() |
![]() | ![]() |
Ey man ik ben ook jarig vandaag! 20! Maar gefeliciteerd dus ![]() ---------------------------------------- So don't get any big ideas. They're not going to happen You'll go to hell for what your dirty mind is thinking | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
gefeliciteerd iedereen.. en wanneer komt de taart | ||
![]() | ![]() |
Quote: Rem schreef op 13-02-2005 @ 14:50:53 Ey man ik ben ook jarig vandaag! 20! Maar gefeliciteerd dus ![]() dan ook jij, van harte gefeliciteerd en nog vele jaren!!!!! | ||
Rem Tourist ![]() |
![]() | ![]() |
Yeah tnx, en bij deze de taart voor alle nlhiphoppers!![]() ---------------------------------------- So don't get any big ideas. They're not going to happen You'll go to hell for what your dirty mind is thinking | ||
![]() | ![]() |
Is da kwark? MY favourite ![]() ---------------------------------------- clonebabybeats baby | ||
![]() | ![]() |
Quote: L2N schreef op 13-02-2005 @ 11:31:03 Kick, ik ben jarig ![]() gefelciteerd ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
Rem Tourist ![]() |
![]() | ![]() |
aardbeienkwark, yep idd ![]() ---------------------------------------- So don't get any big ideas. They're not going to happen You'll go to hell for what your dirty mind is thinking | ||
Index / [arch] Slap geouwehoer / [Pagina: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ] |