Index / Muziek / [Pagina: 1 2 3 4 [5] 6 ] | ||
Boswottels![]() |
![]() | ![]() |
je bent verantwoordelijk voor je eigen woorden | ||
Angelix jeweetwie ![]() |
![]() | ![]() |
Ik heb niets gezegt, het was doper. ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
Dadre Dus dat ![]() |
![]() | ![]() |
dmen ---------------------------------------- Professioneel webdesign, tegen redelijke prijs. http://www.websitenow.nl | ||
TC rapper SVA dodelijke shit mijn teksten dan he ![]() |
![]() | ![]() |
Yay-Z vind ik een wacke bitch Nelly noem ik geen rapper maar owkej die gasten van B2K ---------------------------------------- overdedreven dang | ||
Noedels DE GRW IS GAAF ![]() |
![]() | ![]() |
cacablanca connect ook ---------------------------------------- clonebabybeats baby | ||
Spliffmeister katslauw ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: TC rapper SVA schreef op 16-11-2005 @ 09:04 Nelly noem ik geen rapper maar owkej die gasten van B2K haha... nelly noem je geen rapper en daarna noem je doodleuk b2k op, noem je hun wel rappers dan? Maar al die figuren zijn wack ja. Schande dat ze zo rijk worden van die troep die ze maken, maja zo gaat dat. ---------------------------------------- Tot de schijt ons dood. | ||
Huussuh | ![]() | ![]() |
Ik haat op iedereen die zich rapper noemt en r&b maakt. ---------------------------------------- dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52 over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is. | ||
o0cavelli0o mijn woorden komen naar boven als msn dialogen... ![]() |
![]() | ![]() |
De Jeugd Van Tegenwoordig ! ---------------------------------------- Ik ben die idol niet van idols maar idool als persoon, niet doodgewoon maar zie me als een voorbeeldig icoon! | ||
![]() | ![]() |
zijn bazen ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
Jos de Boss Jops ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Duck-MC schreef op 15-11-2005 @ 18:31 tim van vsop David, ga nu heel snel je toetsenbord wassen met zeep! ---------------------------------------- Jos de Boss | ||
special-D lalalalala ![]() |
![]() | ![]() |
ali B is egt een loser maar ik vind baas B en lnge frans ook al sukkels ---------------------------------------- don't push me | ||
slijmbal hiphopjunkforlife ![]() |
![]() | ![]() |
jiggy g vink een baardaap. baas b is zwaar wack gek ---------------------------------------- "Underground just ain't a word, it doesn't mean unheard. If you a real hip hop fan than it means preferred." | ||
Groninger ik voel mij TOF ![]() |
![]() | ![]() |
thc ali b baas b en (bijna) iedereen die bij hun 'hoort' ---------------------------------------- FC Groningen: THE PRIDE OF THE NORTH | ||
Schaduw | ![]() | ![]() |
Quote: slijmbal schreef op 17-11-2005 @ 15:55 jiggy g vink een baardaap. baas b is zwaar wack gek jiggy? wat heb jij gedronken? | ||
Spitfall![]() |
![]() | ![]() |
veel haters in dit topic ![]() ik zou zeggen, geef respect aan iedereen die muziek maakt.. iedereen op z'n eigen manier ja toch ---------------------------------------- Blijf niet hangen in je verleden en onderneem | ||
ReLex Messatsu! |
![]() | ![]() |
Nee er zijn ook slechte manierne om muziek te maken. | ||
Sjek Sjek de Ripper ![]() |
![]() | ![]() |
THC DHC Ali B The Oppesistes Yes -R Steen Kimo D-men Def P Spacekees Casto Arilex ---------------------------------------- Sjek is bek | ||
Duck-MC![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Jos de Boss schreef op 16-11-2005 @ 14:12 (...) David, ga nu heel snel je toetsenbord wassen met zeep! whahaha nee ![]() ---------------------------------------- Whahahaha | ||
Crunx | ![]() | ![]() |
ali b | ||
Tha_Bre Ondertitel ![]() |
![]() | ![]() |
-Al die G-Unit stakkers - Dmen - Ali B - THC - Alle crunk artiesten ---------------------------------------- I ain't in this just to rhyme great | ||
V.I.P. California dreamin' ![]() |
![]() | ![]() |
wat een gehaat op Ali B... ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
Crunx | ![]() | ![]() |
vind jij hem goed dan![]() | ||
Arihasj skip mijn eigen intro's ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Sjek schreef op 17-11-2005 @ 17:45 THC DHC Ali B The Oppesistes Yes -R Steen Kimo D-men Def P Spacekees Casto Arilex spacekees niet joh? waarom dat dan? hij is lachen man ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
Tha_Bre Ondertitel ![]() |
![]() | ![]() |
Wie niet? ---------------------------------------- I ain't in this just to rhyme great | ||
![]() | ![]() |
Quote: Crunx schreef op 17-11-2005 @ 22:00 vind jij hem goed dan ![]() ik vind hem niet erg goed, maar ik kan hem zeker wel uitstaan ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
Quote: V.I.P. schreef op 17-11-2005 @ 21:59 wat een gehaat op Ali B... Ghehehe, jij bent een hardnekkige volhouder he ![]() ---------------------------------------- dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52 over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is. | ||
Leyla![]() |
![]() | ![]() |
Ik heb geen haat... *proest* Naja, niet uitstaan is een groot woord, maar bv Lange Frans, Baas B en THC zie ik niet graag voorbij komen... En oh ja, geen rapper, maar die Akon... yugh... wat heeft die een irritante stem, krijg er spontaan kippevel van elke keer... ---------------------------------------- Life's not a bitch - Aesop Rock | ||
![]() | ![]() |
Quote: Huussuh schreef op 17-11-2005 @ 22:08 (...) Ghehehe, jij bent een hardnekkige volhouder he ![]() word, ik weet niet hoe vaak ik het wel niet gezegd heb ![]() helaas helpt 't geen reet ![]() ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
Volgensmij ben jij gewoon stiekem Ali B zelf man! ---------------------------------------- dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52 over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is. | ||
-pascool- Dubbelepuntnegen. ![]() |
![]() | ![]() |
wejoooo vip is ali b... wat een nieuws... ik heb een hekel aan rappers | ||
Dadre Dus dat ![]() |
![]() | ![]() |
wat een gehaat tegen THC ---------------------------------------- Professioneel webdesign, tegen redelijke prijs. http://www.websitenow.nl | ||
Ik haat ook op Nelly, Chingy, J-Kwon, Fabolous en P.Diddy. En Lil' Wayne en Lil' Bow Wow of gewoon Bow Wow en die Lil' Romeo ofzo die zoon van Master P (die ook mag stoppen van mij) kunnen wat mij betreft ook beter bij de Burger King gaan werken. [ Dit bericht is gewijzigd door op 17-11-2005 @ 22:35:01 ] ---------------------------------------- dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52 over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is. | ||
rame![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Dadre schreef op 17-11-2005 @ 22:20 wat een gehaat tegen THC ik kan Thc echt niet uitstaan dus ![]() | ||
Xflipit Listen To Me |
![]() | ![]() |
Hoe de fok kan je nelly nu haten ![]() Die jongen heeft zo'n chille club tracks hehehe Oke nu niet de meest geskillde rapper maar ik houd wel van sommige liedjes van em Lange frans en Baas B zijn ook dope hoor, ze kunnen een stukje rappen Iedereen haat gewoon omdat ze niet de underground rappers zoals opgezwolle zijn Binnen een jaar gaat iedereen hier the Opposites haten omdat ze een award fzow gaan winnen en desnoods muziekclipjes gaan uitbrengen op tmf Ik haat thc vanwege het gebrek aan skillz verder haat ik rappers die té arrogant zijn als ze geen skillz hebben ---------------------------------------- Sean is a rapper but rapping is lame. | ||
Kvind de Opposites nu al weinig aan eigenlijk. Maar ik erger me verder niet aan ze ofzo. ---------------------------------------- dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52 over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is. | ||
Darnold Official COD Junkie ![]() |
![]() | ![]() |
De moordgasten ---------------------------------------- Toen de partysquad nog geen bazen maar werknemers waren - Gele Haas | ||
Sjek Sjek de Ripper ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Arihasj schreef op 17-11-2005 @ 22:03 (...) spacekees niet joh? waarom dat dan? hij is lachen man hij heeft iets dat ik hem niet kan uitstaan en hij kan ook niet goed rappen [ Dit bericht is gewijzigd door op 18-11-2005 @ 00:01:05 ] ---------------------------------------- Sjek is bek | ||
Spitfall![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Xflipit schreef op 17-11-2005 @ 22:47 Lange frans en Baas B zijn ook dope hoor, ze kunnen een stukje rappen Iedereen haat gewoon omdat ze niet de underground rappers zoals opgezwolle zijn Binnen een jaar gaat iedereen hier the Opposites haten omdat ze een award fzow gaan winnen en desnoods muziekclipjes gaan uitbrengen op tmf Ik haat thc vanwege het gebrek aan skillz verder haat ik rappers die té arrogant zijn als ze geen skillz hebben zo is dat ![]() daar ben ik het wel mee eens ---------------------------------------- Blijf niet hangen in je verleden en onderneem | ||
shakedown | ![]() | ![]() |
k-liber. dat slaan ook echt nergens op... ---------------------------------------- 038, a28, 6 letters... | ||
Brandt Nextschool ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Xflipit schreef op 17-11-2005 @ 22:47 Lange frans en Baas B zijn ook dope hoor, ze kunnen een stukje rappen Iedereen haat gewoon omdat ze niet de underground rappers zoals opgezwolle zijn Binnen een jaar gaat iedereen hier the Opposites haten omdat ze een award fzow gaan winnen en desnoods muziekclipjes gaan uitbrengen op tmf met dit stuk ben ik het wel eens, ze beginnen me nu trouwes al lichtelijk te irriteren the opposites, maar neemt niks weg van hun skillz, die zijn wel degelijk aanwezig! ---------------------------------------- Alleen kleine geheimen hoeven beschermd te worden. Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof. | ||
Jakyman | ![]() | ![]() |
ik kan eigelijk elke (beetje bekende) rapper wel uitstaan.. als ze wack waren, waren ze niet beroemt, dus al die rappers kunnen goed rappe... | ||
Brandt Nextschool ![]() |
![]() | ![]() |
niet helemaal mee eens, je hebt namelijk ook nog een grote groep van marketing gevoelige mensen ---------------------------------------- Alleen kleine geheimen hoeven beschermd te worden. Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof. | ||
Noedels DE GRW IS GAAF ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Jakyman schreef op 18-11-2005 @ 10:52 ik kan eigelijk elke (beetje bekende) rapper wel uitstaan.. als ze wack waren, waren ze niet beroemt, dus al die rappers kunnen goed rappe... De massa stelt niet veel eisen, ik wel. Voor anderen kan iets dope zijn wat voor ons eigenlijk gewoon teringwack is. Omdat mensen niet beter weten. Of achter elkaar aan blaten (dat doen hiphoppers trouwens ook) ---------------------------------------- clonebabybeats baby | ||
shakedown | ![]() | ![]() |
owh en ik heb net een stukje uit de top-noth 10 jaar mix geluisterd. in het begin staat een stuk van Yuki B. Wat verschrikkelijk slecht!!!!!! pff laten we de flows thuis laten please!! maar gelukkig komt vlak daarna een Super Vette Remix van Opgezwolle met Typhoon JJ en BlaBla van Verre Oosten. Juist zo hoort het!! ---------------------------------------- 038, a28, 6 letters... | ||
![]() | ![]() |
O, ja. Ik vind kimo echt een wacke bedoeling. ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
Kapowski Ejje et al eheurt? meichie kracht wegleupt kaamp |
![]() | ![]() |
JArule murderinc ( wat ze eminem geflikt hebben) maar ook 50's click erger me steeds meer aan die gast | ||
![]() | ![]() |
jiggy j ? ik voel dac niet, sorry. (vlieg wel) ---------------------------------------- "Underground just ain't a word, it doesn't mean unheard. If you a real hip hop fan than it means preferred." | ||
Dadre Dus dat ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Xflipit schreef op 17-11-2005 @ 22:47 Hoe de fok kan je nelly nu haten ![]() Die jongen heeft zo'n chille club tracks hehehe Oke nu niet de meest geskillde rapper maar ik houd wel van sommige liedjes van em Lange frans en Baas B zijn ook dope hoor, ze kunnen een stukje rappen Iedereen haat gewoon omdat ze niet de underground rappers zoals opgezwolle zijn Binnen een jaar gaat iedereen hier the Opposites haten omdat ze een award fzow gaan winnen en desnoods muziekclipjes gaan uitbrengen op tmf Ik haat thc vanwege het gebrek aan skillz verder haat ik rappers die té arrogant zijn als ze geen skillz hebben thc een tekort aan skills? ach ja ignorance is bliss ---------------------------------------- Professioneel webdesign, tegen redelijke prijs. http://www.websitenow.nl | ||
![]() | ![]() |
nelly is niks. lees geen hiphop. (hij kan misschien leuk dansen) opposites, check hoe die gasten er uit zien? kom op man. straat schoffies ---------------------------------------- "Underground just ain't a word, it doesn't mean unheard. If you a real hip hop fan than it means preferred." | ||
Schaduw | ![]() | ![]() |
ja.. en omdat ze eruit zien als straatschoffies zijn ze wack... wacht ff *doet een driedelig maatpak aan* ben ik nu dope? | ||
Index / Muziek / [Pagina: 1 2 3 4 [5] 6 ] |