Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Sport, hobby en vrijetijd /   [Pagina: 1 2 3 4 5 [6] 7 ]
dap
038
Gepost door dap op woensdag 22-03-2006 om 17:45:39
tuurlijk wel, daarom zei ik ook held op 2 wielen... een motogp is volgens mij lang niet te vergelijken met f1.
livio
Oldschool
Gepost door livio op woensdag 22-03-2006 om 17:46:30
geen flauw idee.

wat ik wel weet is dat we nog eens zo'n experienceday moeten voor inschrijven.
Darnold
Official COD Junkie
Gepost door Darnold op woensdag 22-03-2006 om 17:47:10
denk dat rossi ook ver kan komen in de F1, hij heeft gevoel voor snelheid.
Ik vind dat Alonso een beetje attitude heeft gekregen door zijn wereldkampioenschap.
Tuurlijk het zegt wel wat, maar hij heeft meer geprofiteerd van zijn constantheid dan van zijn snelheid.
Maar volgens mij is het moeilijker om van 4 naar 2 wielen te gaan dan andersom.
misschien ook daar wel om dat hij het heeft afgezegd
----------------------------------------
Toen de partysquad nog geen bazen maar werknemers waren - Gele Haas
dap
038
Gepost door dap op woensdag 22-03-2006 om 17:48:55
lekker makkelijk om te zeggen, Rossi heeft al vele tests in een ferrari mogen maken. Laat Alonso dan eerst een half jaar (net als Rossi) soms testen bij beste motogp team...
dap
038
Gepost door dap op vrijdag 31-03-2006 om 14:12:56
A1 Grand Prix naar Zandvoort

Uitgegeven: 31 maart 2006 12:47
Laatst gewijzigd: 31 maart 2006 13:16

ZANDVOORT - Zandvoort kan zich na 21 jaar weer opmaken voor een heuse grand prix. Op zondag 1 oktober beginnen de autocoureurs op het circuit in de duinen aan het nieuwe raceseizoen in de A1GP, waarin twintig landenploegen uitkomen. Voor Team Nederland, geleid door Jan Lammers, rijdt voormalig formule 1-coureur Jos Verstappen.

Directeur Hans Ernst begroette de A1 grand prix als een meer dan welkome aanvulling op de wedstrijdkalender van Circuit Park Zandvoort, dat over twee weken de poorten voor het publiek opent met de paasraces. Hij kreeg via een handtekeningactie op internet 16.000 steunbetuigingen en klopte daarmee met succes aan bij de organisatie van de A1GP. "We kunnen er trots op zijn dat we op de A1GP-kalender staan.

De datum van 1 oktober is voor de gehele regio van belang. Het strandseizoen is dan voorbij. Het raceweekeinde van de A1GP op Zandvoort is daardoor een seizoensverlengende activiteit", legde Ernst uit.

Groot succes

"De serie is in Nederland een groot succes gezien de grote schare supporters en de kijkdichtheid op tv, niet alleen in ons land maar wereldwijd. Het zet ons Nederlandse circuit nog duidelijker op de wereldkaart. Naast de DTM en de Ultimate Masters of Formule 3 hebben we er een derde topevenement bij. Daar zijn we zeer verheugd over."
limon
Gepost door limon (Oldschool) op vrijdag 31-03-2006 om 20:56:10
Kaartverkoop start maandag al!!!
----------------------------------------
Voorzitter van de Typhoon-fanclub
dap
038
Gepost door dap op donderdag 06-04-2006 om 10:52:19
en al bijna uitverkocht alleen duinplaatsen zijn er nog maaar limon en ik hebben kaarten
limon
Gepost door limon (Oldschool) op donderdag 06-04-2006 om 11:35:12
bijna uitverkocht! maar dap en ik hebben kaarten
----------------------------------------
Voorzitter van de Typhoon-fanclub
Brandt
Nextschool
Gepost door Brandt op donderdag 06-04-2006 om 11:37:00
ik ga ook, alleen wel een duinplaats
je mag hoop ik wel smoken daar he?
dap
038
Gepost door dap op donderdag 06-04-2006 om 12:52:20
jep tuulijk. Duinplaatsen ja, maar dat zijn wel de leukste als t niet regent...
Riestekorrel
DieKoeRentDieKoeNa
Gepost door Riestekorrel op vrijdag 07-04-2006 om 00:37:45
te gek als je baas ook racefreak is.....en een aardig netwerk op het circuit heeft......en ook nog eens aan zijn hardwerkend personeel denkt........
zijn de leukere meels die je opend op het werk
blingbling als een golden chain hangt deze Very Important Pinda Passe-partout -kaart het hele weekend om mijn nek.
heerlijk luxe
zal josje wat tips geven als ik hem zie





[ Dit bericht is gewijzigd door op 07-04-2006 @ 00:38:41 ]

----------------------------------------
http://www.threshrecs.com/
dap
038
Gepost door dap op zondag 23-04-2006 om 13:52:32
sbs6 pappies
Arihasj
skip mijn eigen intro's
Gepost door Arihasj op zondag 23-04-2006 om 14:04:24
en albers alweer eruit
----------------------------------------
Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang
Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain
dap
038
Gepost door dap op zondag 23-04-2006 om 14:04:31
oei flinke crash
dap
038
Gepost door dap op zondag 28-05-2006 om 11:26:39
vanmiddag 13:00 Monaco.. wordt weer lekkere race
dap
038
Gepost door dap op zondag 10-09-2006 om 15:34:39
MONZA - Michael Schumacher stopt na dit seizoen met racen. De 37-jarige Duitser maakte dat zondag bekend na afloop van de Grote Prijs van Italië, die hij won. Schumacher is zevenvoudig wereldkampioen.
Iminic
DE LAUWREAAT
Gepost door Iminic op zondag 10-09-2006 om 16:50:40
Haha, deze 'sporten' zijn echt SAAI om naar te kijken. Ga ik echt nooit meer doen.
----------------------------------------
It's a celebration, bitches, I just got back.
Mistletoe in my backpocket: kiss my ass. - Rocknesssss
D_Original
Sjawel Sjeweet
Gepost door D_Original op zondag 10-09-2006 om 20:57:01
Quote:
Iminic schreef op 10-09-2006 @ 16:50
Haha, deze 'sporten' zijn echt SAAI om naar te kijken. Ga ik echt nooit meer doen.


Formule 1 is niet saai!!!!!!!!!!!
----------------------------------------
boys dragen uggs, afgezakte skinny jeans
voelen zich hip hop in een played out urban scene
livio
Oldschool
Gepost door livio op zondag 10-09-2006 om 21:01:11
Hm ik moet toegeven dat ik van voor de buis zitten overgeschakeld ben naar formule 1 op de achtergrond terwijl ik met andere dingen bezig ben.
dap
038
Gepost door dap op zondag 10-09-2006 om 21:02:50
Ik niet... shit is nog net zo spannend, vooral nu t verschil nog maar 2 punten is
D-on Gepost door D-on op zondag 10-09-2006 om 21:05:54
Leuke race vandaag. Dat geluid is king. In het echt is het nog doper.
----------------------------------------
En dat is hoe de vork in de steel zit.
Stoeprand
WHITE TRASH!
Gepost door Stoeprand op zondag 10-09-2006 om 21:11:53
weurd @ D-on
----------------------------------------
Door de razernij voel ik haast geen pijn
Als ik langzaam met een mes door mijn aders snij
V.I.P.
California dreamin'
Gepost door V.I.P. op zondag 10-09-2006 om 21:55:18
ik hoorde dat Schumacher gestopt is?

maar ik ben verder een F1 n00b, dus misshcien is het wel onzin
----------------------------------------
I've tried Shakespeare, respect due dere
But did is de stuff I like
livio
Oldschool
Gepost door livio op zondag 10-09-2006 om 21:56:01
Quote:
dap schreef op 10-09-2006 @ 15:34
MONZA - Michael Schumacher stopt na dit seizoen met racen. De 37-jarige Duitser maakte dat zondag bekend na afloop van de Grote Prijs van Italië, die hij won. Schumacher is zevenvoudig wereldkampioen.
Stoeprand
WHITE TRASH!
Gepost door Stoeprand op zondag 10-09-2006 om 21:56:32
VIP, Hij rijd dit seizoen nog uit dan is hij gone!
----------------------------------------
Door de razernij voel ik haast geen pijn
Als ik langzaam met een mes door mijn aders snij
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op zondag 10-09-2006 om 21:58:56
tssss belangrijkste F1 nieuws staat hier niet eens...

Spyker heeft Midland F1 team over genomen!
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
livio
Oldschool
Gepost door livio op zondag 10-09-2006 om 22:00:36
Ahja, daar zag ik iets over, was Michiel Moll daar niet bij betrokken ook weer?
dap
038
Gepost door dap op zondag 10-09-2006 om 22:07:01
dat zegt spade ook alleen maar omdat Spyker uit Zeewolde komt ja dat nieuws is al 'oud' (1 dag)
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op zondag 10-09-2006 om 22:27:38
ja ik bedoel, welke steden in nederland hebben nu een wereldbedrijf dat een F1 team bezit... is wat anders als hiphopgroepjes
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
dap
038
Gepost door dap op maandag 11-09-2006 om 12:03:35
Doornbos vervangt Klien

Formule 1-coureur Robert Doornbos komt de laatste drie wedstrijden van het seizoen in actie. Dat heeft Red Bull Racing, het team waarvoor de Nederlander dit jaar als testrijder actief is, maandag bekendgemaakt. Doornbos vervangt per direct de Oostenrijker Christian Klien, voor wie volgend jaar geen plaats meer is bij Red Bull.

Er staan nog drie formule 1-wedstrijden op het programma: in China, Japan en Brazilië. Doornbos heeft in de Brit David Coulthard een ervaren teamgenoot. "Dit is natuurlijk een kans uit duizenden", reageerde de 24-jarige Rotterdammer opgetogen. "Ik heb dit jaar altijd enorm mijn best gedaan om het team beter te maken, zowel in als buiten de Grand Prix-weekenden. Ik ben er zowel mentaal als fysiek 100 procent klaar voor." Doornbos debuteerde vorig jaar op Hockenheim in de Grand Prix en maakte het seizoen af als Minardi-rijder. Afgelopen winter trok Red Bull hem aan als testrijder.

Red Bull nam voor volgend jaar eerder al de Australiër Mark Webber aan als vervanger voor Klien. "We hebben Christian nu vrijgegeven om zich te concentreren op de volgende stap in zijn carrière", verklaarde teambaas Christian Horner. "Robert heeft voor ons al goed werk geleverd als testrijder. Hijs onze logische keus als vervanger. Robert zal zich met ingang van onze test op Jerez deze week gaan voorbereiden op zijn racedebuut voor Red Bull Racing." De eerstvolgende Grand Prix is op 1 oktober in China.

vetjes!
MuSS070
KNVB MAFIA!
Gepost door MuSS070 op dinsdag 12-09-2006 om 13:04:33
Quote:
Alonso sabelt Shumacher neer.

Fernando Alonso heeft in een gesprek met de Spaanse radiozender Marca genadeloos uitgehaald naar zijn Duitse rivaal Michael Schumacher: "Zinedine Zidane neemt op een fraaiere wijze afscheid", sprak de Spanjaard, verwijzend naar de beruchte kopstoot van de Franse voetballer in zijn laatste officiële duel.

"Michael Schumacher is de meeste bestrafte en meest onsportieve coureur uit de geschiedenis van de Formule 1", sprak Alonso in reactie op het naderende afscheid van de Ferrari-kopman.

De relatie tussen het Renault-kamp (Alonso) en Ferrari bereikte afgelopen weekeinde een dieptepunt, toen Alonso vijf plekken werd teruggezet na een klacht van Ferrari-rijder Felipe Massa. De Braziliaan meende dat hij tijdens de kwalificatie werd gehinderd door de Spanjaard, ook al zat er tussen beide coureurs een gat van honderd meter. Massa klaagde over "vuile lucht" en overhandigde de wedstrijdcommissarissen data waaruit zou blijken dat de Ferrari inderdaad nadeel had ondervonden van Alonso.

Flavio Briatore

De teambaas van Renault, Flavio Briatore, reageerde woedend toen de straf werd uitgesproken: "Dit wereldkampioenschap is allang beslist achter de tafel", sprak de Italiaan. "We begrijpen hoe de zaken ervoor staan. Het is allemaal al besloten. De wereldtitel gaat naar Schumacher, en zo gebeurt het. Als je ziet wat er in de Formule 1 aan de hand is, moet ik slechts lachen om dat voetbalschandaal in de Serie A."

De internationale autosportfederatie FIA heeft inmiddels verklaard een onderzoek te doen naar de uitspraken van Briatore.


Bron: NieuwNieuws


Ik heb het idee dat hier een kern van waarheid inzit.

[ Dit bericht is gewijzigd door op 12-09-2006 @ 13:08:07 ]

----------------------------------------
life is just life, who the hell gives a fuck
livio
Oldschool
Gepost door livio op dinsdag 12-09-2006 om 18:53:24
Beetje kromme berichtgeving, lopen zeiken op Schumacher en vervolgens een voorbeeld met Massa geven.

brutus_barrakus
creative crew guy
Gepost door brutus_barrakus op dinsdag 12-09-2006 om 18:56:42
ik heb het nooit op schumacher gehad onsympathieke man
----------------------------------------
men riding dragons trowing wolves at maggots
mixxman
Gepost door mixxman op dinsdag 12-09-2006 om 18:58:41
ach waarom niet hoop altijd dat hij gaat winnen.Hij gaat gewoon voor de overwinningen en zoekt zn grenzen en heeft er voor de rest een beetje schijt aan.Beter dat soort mensen als kuijt.
----------------------------------------
HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho
Riestekorrel
DieKoeRentDieKoeNa
Gepost door Riestekorrel op dinsdag 12-09-2006 om 19:12:11
Ben het er helemaal mee eens, schumi IS en blijft NIET de beste coureur, ondanks alle records wat die op zijn naam heeft. Hij is de snelste coureur, maar geen echte racer, dat was vroeger in de karts al, die gast kan alleen inhalen door rare capriolen uit te halen. tja en dat onsportieve.........het is een duitser, dat zit in zijn genen hahahah Als alonso slim is beukt die de laatste 3 races schumi eruit en wordt die met 2 punten gewoon wereldkampioen, koekje van eigen deeg.

ferrari zal volgend jaar maar wat extra motoren bestellen nu kimi daar de boel zal gaan opblazen.



----------------------------------------
http://www.threshrecs.com/
dap
038
Gepost door dap op dinsdag 12-09-2006 om 19:45:25
Een coureur kan zelf vrij slecht motoren opblazen hoor... of denk je dat ie een knopje op zijn stuur heeft.
livio
Oldschool
Gepost door livio op dinsdag 12-09-2006 om 19:47:20
'Ignition'
Riestekorrel
DieKoeRentDieKoeNa
Gepost door Riestekorrel op dinsdag 12-09-2006 om 20:24:38
Quote:
dap schreef op 12-09-2006 @ 19:45
Een coureur kan zelf vrij slecht motoren opblazen hoor... of denk je dat ie een knopje op zijn stuur heeft.


Er wordt dan ook gezegd dat het te maken heeft met de rij-style van kimi (instellingen onder het rijden om de motor te besparen) , deze negeerd onze finse vriend vaker in een race, teamgenootjes david c, montoya, de la rosa, hebben daar veel minder last van, maar goed het was ook meer als joke bedoeld.

heb nogal een haat/liefde verhouding met het stijgend paard,
zeg ook altijd; ferrari is voor de buren, geef mij maar een lambo


----------------------------------------
http://www.threshrecs.com/
mixxman
Gepost door mixxman op dinsdag 12-09-2006 om 20:31:35
Quote:
Riestekorrel schreef op 12-09-2006 @ 19:12
Ben het er helemaal mee eens, schumi IS en blijft NIET de beste coureur, ondanks alle records wat die op zijn naam heeft. Hij is de snelste coureur, maar geen echte racer, dat was vroeger in de karts al, die gast kan alleen inhalen door rare capriolen uit te halen.


ja en wat maakt dat uit.Het telt dat je de succesvolste coereur bent en niet of je goed bent en weinig wint.Dat is hetzelfde als dat je in het voetbal kijkt naar mooi spel en niet naar de winnaar en daar draait sport uiteindelijk allemaal om.
----------------------------------------
HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho
Riestekorrel
DieKoeRentDieKoeNa
Gepost door Riestekorrel op dinsdag 12-09-2006 om 20:42:48
Quote:
mixxman schreef op 12-09-2006 @ 20:31
(...)

ja en wat maakt dat uit.Het telt dat je de succesvolste coereur bent en niet of je goed bent en weinig wint.Dat is hetzelfde als dat je in het voetbal kijkt naar mooi spel en niet naar de winnaar en daar draait sport uiteindelijk allemaal om.


eindeloze discussie, punt blijft schumi is geen racer!! hij is wel meester in het opbouwen van een team en het maximale uit zijn auto en team te halen, ik zeg toch hij is de Snelste coureur, mits er niemand voor hem zit. Ik heb schumi vaak zien karten, onze duitse vriend kan echt NIET racen hihihi. Hij heeft zijn records wel dik verdiend sportief of onsportief laat ik in het midden. Het is alleen jammer dat het GROTE talent in 1994 het nooit heeft kunnen waar maken, JVerstappen, Schumi heeft het zelf vaak genoeg gezegd dat er maar een coureur op aarde is die hij als bedreiging zag als jos naar een top team was gegaan. Dan waren die records minder geweest....ach ja As As As As is verbrand hout, ben ik blij dat Max het fantastisch doet in de karts, laat hij het dan maar waarmaken voor nederlandse auto sport
----------------------------------------
http://www.threshrecs.com/
dap
038
Gepost door dap op dinsdag 12-09-2006 om 20:47:56
Dat van Verstappen is zeker waar, maar ik geloof niet in je ding van Schumi. Hij is zeker wel een racer, je kijkt gewoon naar te recent waarbij bijvoorbeeld Alonso een gevaar is geworden. Daarvoor was het echt wel vooral Schumi die alles won en niet alleen maar vanaf pole. Kijk dat ie vaak vooraan stond was gewoon goed van hem, met pole heb je zowiezo gewoon veel voordeel.
Riestekorrel
DieKoeRentDieKoeNa
Gepost door Riestekorrel op dinsdag 12-09-2006 om 21:28:13
Ik oordeel niet schumi op zijn laatst vertoonde aktie's maar over zijn hele race carrière, en het begrip racer, bedoel ik mee als je schumi bijv. in een A1 auto zet( gelijke waarde), zal die de grootste moeite hebben iemand fair te passeren, nogmaals ik heb hem zien karten (gelijk waardige machines) en hij verliest van gastjes van 17/18 jaar, puur omdat hij niet het gevoel heeft om iemand fair in te halen dat heb ik nooit bij racers als bijv senna,prost,jos,jarno trulli, kimi alonso button etc etc, gezien die gasten halen in waar het eigenlijk niet kan, maar toch de tegenstander in een hoek drijven waardoor het fair gebeurd. DavidC,Albers,Barrichello voorbeeldje van rijders die moeilijk kunnen racen, wel snel kunnen rijden.

Ben wel blij dat die stopt, en ik moet Albers gelijk geven, laat al die oudjes maar stoppen DavidC,Barrichello,Fichi,Trulli,RalfS tijd voor nieuw bloed, Nelson Piquet junior ,Heikki Kovalainen,Hamilton ,Giorgio Pantano, Alexandre Prémat etc etc allemaal racers puur sang, het wordt er alleen maar leuker door



----------------------------------------
http://www.threshrecs.com/
Darnold
Official COD Junkie
Gepost door Darnold op woensdag 13-09-2006 om 10:25:07
Denk dat Alonso ook boos is omdat dit nog het enige jaar is waar hij een reele kans heeft op de wereldtitel.
Als hij volgend jaar in de Mclaren kruipt gaat het hem waarschijnlijk niet meer lukken.
Als Ferrari zo sterk blijft als dat het nu is, dan zie ik Kimi volgend jaar wereldkampioen worden.
De Ferrari-motoren zijn zo veel beter dan die van McLaren, en de snelheid heeft Kimi zeker.
Pff laat het volgend seizoen alvast maar beginnen voor mijn part.
----------------------------------------
Toen de partysquad nog geen bazen maar werknemers waren - Gele Haas
Nickert
boss
Gepost door Nickert op woensdag 13-09-2006 om 11:23:56
Schumi kan heus wel racen hoor. Anders win je niet zoveel prijzen. Maarja als je vooraan rijd (deed ie meestal) hoef je ook nooit iemand in te halen.
dap
038
Gepost door dap op zondag 01-10-2006 om 21:25:40
Livio ben je nog naar A1 in Zandvoort geweest? Was de shit!
mixxman
Gepost door mixxman op zondag 01-10-2006 om 21:27:24
die race van vanmiddag was dopeness.Die gast reed echt goed, als ze net als die amerikanen gewoon met slick waren blijven rijden dan hadden ze gewonnen.
----------------------------------------
HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho
limon
Gepost door limon (Oldschool) op maandag 02-10-2006 om 20:43:24
Dappie, post eens wat pics!

Was dope race man. Ik heb vooral genoten in de rij bij de patatkraam. Nel die nog broodjes met boter moest smeren en de hamburgers kwijt waren. Die patatboer had z`n 2 beste krachten uitgenodigd man, duurde maar 45 minuten voor we eten hadden...


----------------------------------------
Voorzitter van de Typhoon-fanclub
dap
038
Gepost door dap op maandag 02-10-2006 om 20:51:56








[ Dit bericht is gewijzigd door op 02-10-2006 @ 20:53:34 ]
limon
Gepost door limon (Oldschool) op maandag 02-10-2006 om 21:06:06
mooi mooi!
----------------------------------------
Voorzitter van de Typhoon-fanclub
Brandt
Nextschool
Gepost door Brandt op maandag 02-10-2006 om 21:26:58
mooie fotos man, ik was ook present, de regen zelf had ik gelukkig geen last van ondanks me duinplaats, was goed voorbereid met genoeg wiet, regenjas en pluu!
de race was vermakelijk man, ik ging eigenlijk voor jos verstappen (daarvoor had ik destijds een kaartje aangeschaft) maar die heb ik nu voorgoed afgeschreven
 Index / Sport, hobby en vrijetijd /   [Pagina: 1 2 3 4 5 [6] 7 ]
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0182 sec.