Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Algemene zaken /
spam
do not enter
Gepost door spam op maandag 03-12-2001 om 23:51:12
Waar ik de laatste tijd zo enorm gek van word, is het winkelpersoneel wat absoluut niet weet wat er in hun winkel te koop is, en hoe hun producten werken.

Vaak als ik iets nodig heb, weet ik zelf nog meer af van het product wat ik moet hebben dan degene die mij moet 'helpen'. Dit is irritant, omdat wanneer ik iets niet weet, en het vraag, ze óf geen antwoord kunnen geven (normale vraag als; hebben jullie een snoertje voor MD naar computer) óf ze totaal het verkeerde meegeven.

Vraag is, hebben jullie hier ook last van en ook het gevoel dat er een stelltje dombo's in de meeste winkels rondlopen?
----------------------------------------
if you ask me to push, then I am ready to push, but if you're pulling where I'm pushing, then why do you ask me to push? (aesop)
araphor Gepost door araphor op dinsdag 04-12-2001 om 00:43:53
Hmm, je bent de 2e al vandaag die ik dit hoor zeggen. Ik ben het helemaal met je eens, je ziet steeds vaker bij winkels dat het personeel matige kennis heeft van de produkten die er verkocht worden. Dit heeft denk ik te maken met besparingen van die winkels. Het personeel dat rondloopt zijn vaak scholieren/studenten en het is vaak te duur ze een cursus te geven omdat ze er toch tijdelijk werken. Er dom, want erg klantgericht bezig ben je dan niet.

Ik heb een poos geleden zelf gewerkt bij een bouwmarkt (Gamma), en het merendeel van de mensen die daar werken weten vrijwel *niets* van bouwmaterialen e.d.

* araphor wel hoor
creech
Limited Edition
Gepost door creech op dinsdag 04-12-2001 om 01:48:06
araphor schreef:
Het personeel dat rondloopt zijn vaak scholieren/studenten en het is vaak te duur ze een cursus te geven omdat ze er toch tijdelijk werken.

Zowel IAPC, als CIV, als Stores als Vestingbar werken alleen maar studenten en die geven a) het goede ; b) hebben verstand van zaken..

(resp. pc ,pc techniek, café)

maar dat kan er ook mee te maken hebben dat ze voor/door studenten zijn...

Doorsnee winkels zijn idd meestal anders.

shirt
[ Dit bericht is gewijzigd door op 04-12-2001 @ 01:48:51 ]

----------------------------------------
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bull jou kom holnaai.
limon
Gepost door limon (Oldschool) op dinsdag 04-12-2001 om 10:14:01
Gisteren nog in een boekenzaak geweest. Er werkten een man van in de 40 en een student die het als bijbaantje deed. De boeken die ik wilde hadden ze met z`n twee-en zo gevonden. Dus het kan nog wel
----------------------------------------
Voorzitter van de Typhoon-fanclub
GrieP Gepost door GrieP op woensdag 05-12-2001 om 11:13:44
zo ziet men maar weer dat wij studenten volk zowel intellectueel als met kennis ver boven het simpele proleten volk staan. Vraag je zo'n burger om iets verder te kijken dan zijn eigen wereldje komt er slechts een nietszeggende blik naar voren of een onzin verhaal over hoe je zelf schijnbaar niets weet...

Osdorper Internet Corps B'vo

creech schreef:
> Zowel IAPC, als CIV, als Stores als Vestingbar werken alleen maar studenten en die geven a) het goede ; b) hebben verstand van zaken..
>
> (resp. pc ,pc techniek, café)
>
> maar dat kan er ook mee te maken hebben dat ze voor/door studenten zijn...
>
> Doorsnee winkels zijn idd meestal anders.
>
> shirt
>
araphor Gepost door araphor op woensdag 05-12-2001 om 17:17:21
Maar in de winkels waar je zo slecht geholpen wordt werken toch over het algemeen veel studenten?
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op woensdag 05-12-2001 om 19:18:07
GrieP schreef:
> zo ziet men maar weer dat wij studenten volk zowel intellectueel als met kennis ver boven het simpele proleten volk staan. Vraag je zo'n burger om iets verder te kijken dan zijn eigen wereldje komt er slechts een nietszeggende blik naar voren of een onzin verhaal over hoe je zelf schijnbaar niets weet...

We hebben een onzin forum voor onzin hoor
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
spam
do not enter
Gepost door spam op donderdag 06-12-2001 om 18:55:51
Ik heb een hekel aan mensen die zichzelf beter vinden dan anderen, alleen omdat ze universiteit doen/gedaan hebben.
Een Timmerman is evenveel waard als een advocaat, zolang ie zijn beroep maar verstaat. (beide dan)
Hehe dat rijmt

Maargoed, dit past misschien beter in een ander topic...
----------------------------------------
if you ask me to push, then I am ready to push, but if you're pulling where I'm pushing, then why do you ask me to push? (aesop)
nasibal
DaFungUs!
Gepost door nasibal op donderdag 06-12-2001 om 19:01:00
hehe.. wat ik leuk vindt om te doen? Me eige eerst 5 keer aftrekken, en dan naar een hoer gaan, en zeggen dat ze der vak niet verstaat..

Hans Teeuwen
----------------------------------------
nlhiphopper sinds 2001 :P
 Index / Algemene zaken /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.014 sec.