Index / Optredens, festivals en parties / [Pagina: 1 2 [3] 4 5 6 ] | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
ja want het is een stickert / raymzter tour he .. op tour flyer staat ie ook in Zwolle als ray solo. | ||
Angelix jeweetwie ![]() |
![]() | ![]() |
Ja dat is waar, zou wel vet zijn als die ff wat dinge neerzette. Dan word me droom tog werkelijkheid. ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
SpooK!![]() |
![]() | ![]() |
het wordt sowieso gezellig, volle lineup, als de zaal ook nog vol is, en het hele geplande multimediacircus lukt wordt het de bom | ||
![]() | ![]() |
ga ik meeschreeuwen met fok dat !!! ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
kasper klapsdadding ![]() |
![]() | ![]() |
ja ik heb fokdat net geluisterd, shit is dope... Als de zaal ook nog vol is dan wordt het echt een veel te dope avond ---------------------------------------- K L A P V A N D E M O L E N van lotje getikt | ||
limon![]() |
![]() | ![]() |
kasper, jij krijgt al 6 party`s lang ons publiek los ![]() ---------------------------------------- Voorzitter van de Typhoon-fanclub | ||
![]() | ![]() |
Ej dap, hoe zit dat met die open mic, ik wil mezelf ook wel is op offeren, de laatste keer dat ik on stage was(tevens de eerste keer) Was nogal een flop omdat ik toen nog helemaal niet kon freestyle. dusss ![]() ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
Schaduw | ![]() | ![]() |
tekstje van te voren schrijven.. doe ik ook bij open mics | ||
![]() | ![]() |
ej das wel een id, doe ik wel een simpel tekstje die te flowen is. ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
![]() - | ||
![]() | ![]() |
Oeh duidelijk antwoord ![]() ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
hoe oud moet je zijn om er heen te gaan ![]() ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
16 ofzo joh ze checken nooit en doen nooit moeilijk. | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
ff checke want ik weet niet of ik wel naar zwolle mag ![]() ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
Capone US = Nazi ![]() |
![]() | ![]() |
ik kan niet wachten eheh ![]() ---------------------------------------- doe een stap naar achter en geniet hoe jullie je belachelijk maken | ||
SpooK!![]() |
![]() | ![]() |
yeah check die stiekeme spookradio reclame op de flyer ![]() | ||
BattleCat Je weet toch. ![]() |
![]() | ![]() |
Hey maar pharao en spook moeten minstens net zo groot op de flyer als raymzter, zo niet groter. En anders fok dat. ![]() | ||
SpooK!![]() |
![]() | ![]() |
battlecat niet overdrijven.... ik vind het prima zo. we zijn maar een voorprogramma hoor. kom je ook kijken battlecat? | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
hey dap, hoe zat het met die help-de-oldschool-naar-zwolle-actie ?![]() | ||
Esperanto The Storyteller |
![]() | ![]() |
die actie is al te oud, dacht ik zo ![]() ---------------------------------------- Enigszins verloren, verloren in enig zin, | ||
SBU Lieve kale dude - Godcomplex ![]() |
![]() | ![]() |
Die actie is met je oldschool icoontje verloren gegaan. ---------------------------------------- Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh | ||
mattie ik ben ook zo |
![]() | ![]() |
Quote: wel erug lelijke flyer!! sorry, goei feestje maar ziet er goedkoop uit ---------------------------------------- degene die strijdt is degene die leeft | ||
Capone US = Nazi ![]() |
![]() | ![]() |
klopt wat is dat...toch geen winamp he ![]() ---------------------------------------- doe een stap naar achter en geniet hoe jullie je belachelijk maken | ||
SBU Lieve kale dude - Godcomplex ![]() |
![]() | ![]() |
zo te zien is dat XMMS met een skin ---------------------------------------- Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh | ||
L2N twezus ![]() |
![]() | ![]() |
Hedon "zucht" ---------------------------------------- L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla | ||
![]() | ![]() |
Woonde je maar in zwolle heh ![]() ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
had je maar een rijbewijs heh | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: spade schreef op 27-05-2005 @ 13:17:38 Die actie is met je oldschool icoontje verloren gegaan. tis dat ik de afgelopen dagen afgesloten ben geweest anders was ie al eerder terug ![]() ![]() | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
dit weekend gooien we prijsvraag online voor 3x2 kaarten... oja voor de planners onder ons: 02:00 is t einde. | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
En tjakka. Zie de voorpagina. | ||
rame![]() |
![]() | ![]() |
Quote: dap schreef op 27-05-2005 @ 21:10:49 dit weekend gooien we prijsvraag online voor 3x2 kaarten... oja voor de planners onder ons: 02:00 is t einde. tsja dat is denk ik te laat dus.. jammer | ||
![]() | ![]() |
Al weer ingevult, hopelijk meer geluk deze keer ![]() ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
L2N twezus ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Angelix schreef op 27-05-2005 @ 16:50:32 Woonde je maar in zwolle heh ![]() Ik zit te twijfelen om bij dap in te trekken ja ![]() ---------------------------------------- L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
Dj's van de avond: Serch en Jairo | ||
kasper klapsdadding ![]() |
![]() | ![]() |
jeeeej jairo en serch zijn da bombiggy...gegarandeerde funk ![]() ik heb zin in die party, het gaat echt los daar ---------------------------------------- K L A P V A N D E M O L E N van lotje getikt | ||
Angel-eyez Kanye West is the best! |
![]() | ![]() |
absoluut ![]() | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
volgens mij gaat t wel OK worden, sam sam in zwolle was al door zijn kaarten heen in de voorverkoop | ||
![]() | ![]() |
ff kaartjes reserveren dan maar ![]() ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
The Proov nieuwe video (quicktime mov), voor als je The Proov nog niet kent... mooie dame ook in de clip ![]() | ||
![]() | ![]() |
treu, lekker clipje, khad eerlijk gezegt niet veel van hem gehoord. Klinkt goed. ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
hem = hun ![]() | ||
![]() | ![]() |
Kon ik uit de clip niet opmaken, excuses ![]() ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
Vent![]() |
![]() | ![]() |
The Proov was dope in goes! Jammer van de kleine opkomst. (zo'n 7 man.. toch was het erg gezelig.. eerst met z'n 2en vooraan, wat later opliep tot wel 7 man wow!) Maar vond het een goede show.. aardige DJ ook zeker.. Gast ging nog freestylen over mij (die met die muts/donker (krulletjes?) haar) Was gewoon dope iig ![]() | ||
SpooK!![]() |
![]() | ![]() |
wel leuke clip idd, mooi meisje | ||
Saizen Duku |
![]() | ![]() |
Ik kom ook wel op het nlhiphopfeestje | ||
Verantwoord | ![]() | ![]() |
Quote: Wel een beetje een lelijke flyer hé... ![]() | ||
SpooK!![]() |
![]() | ![]() |
@dax... aaight dope, dan gaan we jou zeker horen op de open mic ![]() | ||
Veelpleger Surya ![]() |
![]() | ![]() |
misschien kom ik ook wel even een kijkje nemen, weet nog niet zeker tenzij er natuurlijk nog acts nodig zijn? ![]() ---------------------------------------- www.mcsurya.nl | ||
![]() | ![]() |
Ga je tog op de open mic. ![]() ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
Veelpleger Surya ![]() |
![]() | ![]() |
tuurlijk maar een act is leuker ![]() ---------------------------------------- www.mcsurya.nl | ||
Index / Optredens, festivals en parties / [Pagina: 1 2 [3] 4 5 6 ] |