Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Optredens, festivals en parties /
Noedels
DE GRW IS GAAF
Gepost door Noedels op zondag 06-02-2005 om 15:07:49
Na al die verhalen over buitenwesten enzo vraag ik me af of er ook nog iemand naar the Pharcyde is geweest, zaal was vol en was n vette show...dusss iemand?
----------------------------------------
clonebabybeats baby
Angelix
jeweetwie
Gepost door Angelix op zondag 06-02-2005 om 17:16:40
nope, helaas
----------------------------------------
Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie
maar omdat ik mezelf geweldig vind.
Vent
Gepost door Vent op zondag 06-02-2005 om 22:07:35
Zeker, we stonden achteraan ivm een maat die nog moet revalideren enzo.. Was niet erg, we hadden tot de show begon die bioscoop stoelen aan de andere kant van de zaal. (was horizontaal dus het podium was niet zo ver weg) En toen het begon konden we staan daar achter die geluidsman daar was ruimte en shit. Het voorprogramma was ook te dope, heb je dat nog gezien? (of anyone else?)
Dat was een gast, met 1 of ander vaag apparaat, weet niet precies. Enne hij maakte z'n nummers gewoon on stage. Dan beatboxte hij een deel, nam hij op, en bleef tie afspelen.. en dan steeds een nieuw geluid erbij, of gezang. Alles met z'n stem, was dope.

Toen pharcyde kwam, sja.. Alleen maar classics, non-stop.. Weinig tot geen shit van het nieuwe album.. maar die is ook niet zo dope als de rest. Verder nog een 12" en DVD'tje gekocht.
Noedels
DE GRW IS GAAF
Gepost door Noedels op zondag 06-02-2005 om 22:31:29
Heb toch wel zeker 4 tracks van het nieuwe album gehoord hoor maar zeker de oude tracks waren dope. Runnin als afsluiter met die ontzettend vette drummer, muziek was all live. Goeie show, zeker. En heb het voorprogramma ook gezien ja, gast was dope. Al was het niet echt een opwarmer.
Het enige nadeel is die tjap met zijn paardestaart die het nodig vond om met zn ransig strakke spijkerbroek tegen me aan te rijden....shit man! Maar goed gellukig was er plek elders....
----------------------------------------
clonebabybeats baby
 Index / Optredens, festivals en parties /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0093 sec.