Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / [arch] Battle corner /
Angelix
jeweetwie
Gepost door Angelix op zondag 06-02-2005 om 21:40:11
Een nieuwe regelgeving voor het gevorderde hoekje:

  • Praten in de battles (spam) word gedoogd van af nu, je mag wel klesse bessen in de battles zoals je gewend was in de oude corner, maar nu moet je het toch wat serieuzer houden. Wel blijft de regel dat je niet mag spammen tot dat beide partijen hebben gedropped. Niet te veel onzin en ook geen eeuwig geblaat.
  • Is de battle afgelopen gaat deze op slot met de score. Er word een scoreboard gemaakt waar je op komt te staan, zo hebben we ook een beeld van wie hier nu de players zijn.
  • Votes moeten niet perse onderbouwd zijn, maar wel als de twee partijen vragen om onderbouwing. Wel moet je duidelijk maken waarom je vote op die persoon in kwestie. Dickriden in elke vorm is wel verboden.
  • HOOFDLETTERS en alles ‘’tussen haakjes’’ zetten. Liever niet maar als je het echt nodig vind om het te doen dan zie ik het door de vingers. Gebruik dan haakjes want hoofdletters zijn om verschillende redenen vervelend
  • IK bepaal of votes geldig zijn of niet, biten word ook door mij afgehandeld. Zo wil ik eeuwig gebitch voorkomen
  • Gevorderden die tegen gevorderden battlen worden heel lief aangekeken door mij om hier te battlen, zodat je t levendig houd.
    Battles met ''beginners'' worden in de normale battle corner gehouden uiteraard

    Hoe word ik gevorderd?

    Dat ligt nu anders

  • Als je denkt dat je goed genoeg bent kun je Angelix of Prow een pm sturen of je er in mag. Als wij denken dat je goed genoeg bent, kun je een toelatings battle krijgen met V.I.P., Xflipit of mij.
  • De battle krijgt een thema, en andere eventueel andere speciale regels.
    Ik, Xflipit of V.I.P bepalen de regels verder.
  • Het gaat er NIET om of je wint of verliest, het gaat om je drop. Is die goed genoeg volgens je tegenstander, dan mag je bij het clubje.

    En nu ben je er, en dan?

  • Je bent nu gevorderd en mag nu hier posten.
  • Je krijgt een tagje zodat de mensen kunnen zien dat je gevorderd bent.(komt nog)
  • Probeer in de normale corner wat mensen te helpen onderbouw je votes en geef ze aanwijzingen.
  • Ga niet de stoere jonge uit hangen nu je gevorderd bent, want de meeste die er al zitten zijn beter dan jouw. Ga in plaats daar van wat verantwoordelijker met alles om.
    Dit kan gewijzigd worden

    De oude regelementen:

    (Je moet een goede onderbouwing kunnen geven, dus niet per 2 bars wat leuks neerzetten maar voten op wordplay, punches, rauwheid, dieptegang, flow en verband.

    Veder moet je niet te veel spammen dus ook niet in de normale battle corner, dus geen onnodige post, mening met argumenten onderbouwen en geen zinloze kreten droppen

    Die gelden ook nog steeds in zekere mate
    [ Dit bericht is gewijzigd door op 09-03-2005 @ 17:19:00 ]

    ----------------------------------------
    Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie
    maar omdat ik mezelf geweldig vind.
  • Angelix
    jeweetwie
    Gepost door Angelix op woensdag 09-02-2005 om 17:54:11
    OPGELET!!!

    Sinds vandaag is het beleid van spade gestart, dat inhoud dat we geen gehaat meer richting nieuwe members doen.Om hier een steentje aan bij te dragen wil ik nog als regel opstellen dat:

    De gevoderde vooral er op aangekeken worden als zij in de normale battle corner nieuwe members gaan haten oid. Bijvoorbeeld als iemand een topic opent dat verkeerd is, zeg dan niet:

    Dat hoort dus daar [url ]topic [/url]

    maar liever zoiets van:

    Ej welkom, je kunt het beter hier posten

    Verder met voten ook wat aardig blijven, en denk je n op hun niveau.
    Ik zal mezelf uiteraard ook aan deze regel houden.
    [ Dit bericht is gewijzigd door op 09-03-2005 @ 17:20:12 ]

    ----------------------------------------
    Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie
    maar omdat ik mezelf geweldig vind.
    Angelix
    jeweetwie
    Gepost door Angelix op zondag 29-05-2005 om 22:09:03
    Regels worden deze week vervangen door nieuwe,
    in de hoop het toch iets op te vrolijken hier.
    ----------------------------------------
    Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie
    maar omdat ik mezelf geweldig vind.
     Index / [arch] Battle corner /
    © 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0079 sec.