Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Optredens, festivals en parties /
Nav Gepost door Nav op dinsdag 08-02-2005 om 11:51:51
Iemand nog foto's van deze avond.Heb alleen die van NLhiphop gecheckt.Als er iemand links heeft??


Alvast bedankt,

nav

----------------------------------------
lik mn snare of zuig aan mn kick
Angelix
jeweetwie
Gepost door Angelix op dinsdag 08-02-2005 om 11:53:13
ik zocht ook nog meer pics, ik had ook fotows gemaakt, maar die camera is gejat, anders had ik ze wel ingescanned,
twas gelukkig zown wegwerp ding
----------------------------------------
Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie
maar omdat ik mezelf geweldig vind.
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op dinsdag 08-02-2005 om 11:58:28
ik ben nog steeds bezig nog meer foto's uit te zoeken die plaatsbaar zijn. verwacht binnenkort nog stuk of 15 tot 20 foto's op NLHH te zetten.
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
Kolide
zo is het gekomen
Gepost door Kolide op dinsdag 08-02-2005 om 18:01:00
ik ben r ook geweest maar misschien kan iemand ff wat ophelderen, dr stonden twee mannen de hele tijd te filmen aan de zijkanten van t podium, maar k heb niet kunnen achterhalen wat r met die beelden gaat gebeuren. Misschien weet iemand hier waarvoor ze waren en waar je ze kan checken evt???? t enige wat ik heb gezien is een grote poster/spandoek van 3voor12 in de hal, maar die hebben niks. dusss weet iemand dit?
Alvast bedankt. P.
----------------------------------------
en zo is het gegaan
Rem
Tourist
Gepost door Rem op dinsdag 08-02-2005 om 18:06:08
ik heb nog filmpjes van Tjappies en Mammies en Strik je Veters, maar ik weet niet cker of ik ze mag posten omdat ze niet van mij zijn. Ik vraag het nog ff na dus de kans is groot dat er hier binnenkort links staan.
----------------------------------------
So don't get any big ideas. They're not going to happen
You'll go to hell for what your dirty mind is thinking
Kolide
zo is het gekomen
Gepost door Kolide op dinsdag 08-02-2005 om 18:07:41
cool, k w8 af...
----------------------------------------
en zo is het gegaan
dap
038
Gepost door dap op dinsdag 08-02-2005 om 18:09:32
jawel komt allemaal als het goed is over een tijd op 3voor12 online.
die Lange
HARD
Gepost door die Lange op dinsdag 15-02-2005 om 14:28:04
zou wel vet zijn die filmpjes.. kan ik toch nog wat zien aangezien ik er niet was
 Index / Optredens, festivals en parties /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0087 sec.