Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Internet en computer /
stuiterbal
but hey, i gotta get payd
Gepost door stuiterbal op dinsdag 08-02-2005 om 19:31:35
Kamos 3M nieuwe clan, met enige gedachte, fun en naamsbekentheid, we gaan proberen zoveel mogelijk in de krant te komen staan, en hoe??? heel simpel, doe de leuke kleine dingen die juist NIET mogen, zoals lekker de naam KAMOS overal optaggen, zoveel dat iedereen de sSTROT uitkomt, klinkt zinloos.....is het ook, maar het is cker een clan voor mensen die zich in de avond zich helemaal rot vervelen en denken, ....Mmmm zou een beetje spanning goed zijn voor mij en dan denken, JA

surf even naar ---> www.kamos3m.tk <---

en check even bij LID worden, iedereen die een beetje durft en beetje lef heb ken er bij, enige ding wat je hoeft te doen, proberen de naam KAMOS zo groot mogelijk te maken, maak je tags op muren, maak der fotos van en stuur zet het op ons forum, hoe meer hoe beter.

ook voor de mensne die gwn voor de fun zowiezo op muren kladden, zet is voor de gein KAMOS 3m, maak ff fototje en plaats um, dikke fun voor weinig te doen.

slimste is als je het overweegt gwn even wat vrienden erbij roepen, een leuk doel uitzoeken en hun de boel onderkladden.

je kan op het forum nog niet overal op, de helft is password protected maar zoals je dan bij ''lid worden'' ziet gwn even een mailtje met je foto sturen naar ons en klaar is kees.

denk niet ''onzin word niks'' want ook al doe je niet mee, je zal van ons horen, en dan wenste je dat je erbij zat

hooggeacht

KAMOS.MOEX

---
Schaduw Gepost door Schaduw op dinsdag 08-02-2005 om 19:32:41
schopje naar weblog...

en ik vind jou wel heeeeeeeeeeeeel erg stoer
stuiterbal
but hey, i gotta get payd
Gepost door stuiterbal op dinsdag 08-02-2005 om 19:38:28
wrm weblog? vind het zelf slapgeouwehoer

maja, nog als, even checkuh

edit-

ja nu zie ik wrm weblog, sorry zovaak bennik er ook nie

ps bennik de enige die last met msn heb?
[ Dit bericht is gewijzigd door op 08-02-2005 @ 19:39:18 ]
Schaduw Gepost door Schaduw op dinsdag 08-02-2005 om 19:42:21
kijk hier is voor msn

en links met website's enzo is weblog
stuiterbal
but hey, i gotta get payd
Gepost door stuiterbal op dinsdag 08-02-2005 om 19:52:26
aja, naja ok
[ Dit bericht is gewijzigd door op 08-02-2005 @ 19:53:31 ]
V.I.P.
California dreamin'
Gepost door V.I.P. op woensdag 09-02-2005 om 09:42:56
als ik een naam zo groot mogelijk zou willen maken, zou ik toch wel me eigen doen

want je denkt toch niet dat ik op een forum ga zitten van iemand met een tupac plaatje?
----------------------------------------
I've tried Shakespeare, respect due dere
But did is de stuff I like
TivoBizzy
Tivo Is In Het Huisje
Gepost door TivoBizzy op woensdag 09-02-2005 om 10:33:59
Ik vind het echt zielig wat die gasten doen... op het forum lees ik dat bericht over de oude vrouw die berooft is van der chiauhau of hoe je het ook schrijft.En dan zegt die kneus "HAHAHA , dat ouwe wijf is vast rijk als ze der hondje terug wil krijgen" dit zijn net zulke gasten die die bakstenen pleuren slaat gewoon nergens op.
----------------------------------------
Tivo
"We zijn de meest gevreeste beeste leven in de stad der steden , de reden dat ik hier ben.."
Angelix
jeweetwie
Gepost door Angelix op woensdag 09-02-2005 om 13:22:48
heel nep, en dan vooral word @ tivo

ik vind het echt koel om een forum naam op muren te kladden en dan naar iemand te sturen die ik niet ken, om lid te worden van een forum wat nep is.

Ik moest ook op minimaal 20 muren nlhiphop spuiten voordat ik member werd, en toen nog is 200 om moderator te worden
[ Dit bericht is gewijzigd door op 09-02-2005 @ 13:36:43 ]

----------------------------------------
Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie
maar omdat ik mezelf geweldig vind.
Rem
Tourist
Gepost door Rem op woensdag 09-02-2005 om 15:21:09
Yep idd, zie er de humor ook niet erg van in.. Btje zinloos (kut elke x als ik dat woord gebruik hoor ik die klanken van D-men alweer door m'n hoofd spoken )
----------------------------------------
So don't get any big ideas. They're not going to happen
You'll go to hell for what your dirty mind is thinking
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op woensdag 09-02-2005 om 15:29:29
Owkeej, en dit zullen we maar even zien als aanzet tot illegale activiteiten (hoewel ik me niet voor kan stellen dat iemand dit ook werkelijk leuk zal vinden om te doen, of zo dom is het te doen), en krijgt van mij bijdeze dus een mooi hangslot aangemeten.
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
 Index / Internet en computer /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0085 sec.