Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Optredens, festivals en parties /
Boeman
Bennie Bedonderd
Gepost door Boeman op woensdag 09-02-2005 om 12:41:03
Oke dan...
Voor 't derde jaar op rij wordt (op zaterdag 28 mei) het Randrock Festival gehouden in Vriezenveen. Ondanks dat het in een gehucht als Vriezenveen plaatsvindt, weet de organisatie toch ieder jaar weer met een dope, gevarieerd programma op de proppen te komen! Het gebeuren is altijd goed georganiseerd en het terrein ziet er prima verzorgd uit. Enkele bands die (met succes) in de voorgaande jaren hebben opgetreden zijn:

Osdorp Posse (met Laberinto), Van Dik Hout, Peter Pan Speedrock, Skik en 16 Down.

De eerste band die voor 2005 vast staat is INTWINE

Naast de bekende bands staan er ook altijd lokale acts op het programma, die door middel van voorrondes een kans maken om op het hoofdpodium te komen.

Quote Randrock site:
De Grote Prijs Van Twenterand is een vast onderdeel van het Randrock Festival. Ieder jaar worden voorafgaand aan het festival vier voorrondes gehouden. Iedere voorronde levert een winnende act op. Deze winnaars treden op in de finale op het hoofdpodium van het Randrock Festival.

De winnaar van de Grote Prijs Van Twenterand wint een interessante prijs die beschikbaar wordt gesteld door de plaatselijke middenstand. Hiernaast plaatst de winnaar zich automatisch voor de Oogst van Overijssel. En natuurlijk oogst je vooral eeuwige roem als Grote Prijs Van Twenterand Winnaar 2005!!!!!

Wat moet ik met deze informatie, vraag je jezelf af?

Het geval wil dat er nog niet genoeg aanmeldingen binnen zijn voor een Hip Hop voorronde. Bij deze wil ik iedereen die solo of met een groep bezig is met Hip Hop EN die uit de regio komt (acts uit Zwolle en omstreken mogen zich bijvoorbeeld ook aanmelden) vragen zich aan te melden voor de voorrondes!

Hoe doe je dat?
Heel simpel... Je stuurt een mail naar info@randrock.nlen je krijgt vanzelf bericht terug.

Een brief/fax sturen of bellen kan natuurlijk ook!
Stichting Randrock
Westeinde 268
7671 CK Vriezenveen
tel.. 06-14896327
fax. 0847-171168

Voor meer informatie over het festival, check de website met o.a. links naar foto's van de voorgaande jaren:

http://www.randrock.nl/

Mochten er genoeg aanmeldingen binnenkomen, dan zul je strijden om een plek op het hoofdpodium met HIV (ft. De Boeman)...

Je mag mij natuurlijk ook een PM sturen, zodat ik het contact leg met de organisatie. Geef dan in ieder geval door waar je/jullie vandaan kom(t)en en een biografie meesturen zou helemaal te gek zijn!

Geef je op, want dit is een mooie kans om op een groot podium te spelen voor een man of 500, als het er niet meer zijn...

De Boeman.

----------------------------------------
we slopen die rotondes, zodat niemand om ons heen kan
 Index / Optredens, festivals en parties /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0114 sec.