Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Algemene zaken /   [Pagina: [1] 2 ]
Lau Gepost door Lau op woensdag 09-02-2005 om 16:44:13
Damn, zojuist aangehouden omdat ik ipv 60, gecorrigeerd 69 reedt! 30 euris aan me broek.
Maar nog geluk want ik had me papieren niet bij me.....

Is pas de 4de voor snelheid in totaal van al me bekeuringen. Verder nog 2 parkeerprenten gehad..
----------------------------------------
Geen icoon is koeler!
creative
Fresh
Gepost door creative op woensdag 09-02-2005 om 16:45:58
Doe je goed ouwe ..
Angelix
jeweetwie
Gepost door Angelix op woensdag 09-02-2005 om 16:46:10
2 bekeuringen gehad, 1 voor openbare dronkenschap ofsow.
Maar toen had ik maar 2 bier, en deed ik gewoon zo gek als altijd.
En 1 voor geen achterlicht, die onderweg het begaf.

maar naaie voor je
----------------------------------------
Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie
maar omdat ik mezelf geweldig vind.
Mip
Gepost door Mip op woensdag 09-02-2005 om 16:46:57
dat wordt borden en auto's wassen in je vrije tijd ouwe
TivoBizzy
Tivo Is In Het Huisje
Gepost door TivoBizzy op woensdag 09-02-2005 om 16:48:12
30 euro valt wel mee toch...
----------------------------------------
Tivo
"We zijn de meest gevreeste beeste leven in de stad der steden , de reden dat ik hier ben.."
Mip
Gepost door Mip op woensdag 09-02-2005 om 16:48:22
oja je kan ook langs de deuren gaan met de boodschap 'heitje voor een karweitje'! oldschool stijl
TivoBizzy
Tivo Is In Het Huisje
Gepost door TivoBizzy op woensdag 09-02-2005 om 16:52:41

Bij ons in utrecht toen er nog guldens waren enzo kwame ze langs de deuren met : "Schoonmaken voor 2 knaken" en al dat soort dingetjes..
----------------------------------------
Tivo
"We zijn de meest gevreeste beeste leven in de stad der steden , de reden dat ik hier ben.."
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op woensdag 09-02-2005 om 16:54:42
hoelang heb je je rijbewijs Lauwe?

Ik heb nu in 7 jaar tijd stuk of 12 bekeuringen gehad voor te hard en stuk of 3 voor parkeren. Grootste boete is euhmz 391 euri's geweest. Reed een beetje te hard over de ring antwerpen laatste keer dat ik van Bliss uit Brugge terug reed. Nooit betaald, nooit problemen mee gehad Is ook alweer twee jaar en een beetje geleden...

Verder bijna allemaal boetes van 0-5km te hard. Met één uitzondering van 5-10km te hard. Terwijl ik normaal vaak, veel te hard rij.
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
TivoBizzy
Tivo Is In Het Huisje
Gepost door TivoBizzy op woensdag 09-02-2005 om 16:56:34
Dus je hebt ook nog is geluk Spade... :p dat ze je pakken wanneer je nog steeds te hard rijd.. maar dan minder hard dan normaal
----------------------------------------
Tivo
"We zijn de meest gevreeste beeste leven in de stad der steden , de reden dat ik hier ben.."
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op woensdag 09-02-2005 om 16:58:24
ach hier in de polder waarschuwt men elkaar heel veel, en anders zie je ze altijd wel staan. Ik ben ook wel weer zo dat ik niet vol in de remmen ga om een boete te ontwijken. Ik weet dat als ik te hard rij de kans er in zit dat ik een boete krijg.

tis zonde geld dat wel, maar mag graag doorrijden.
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
Angelix
jeweetwie
Gepost door Angelix op woensdag 09-02-2005 om 16:58:52
spade ik denk echt steeds dat je dap bent met dat nelly furtado

maar ok, me pa had laatst een bekeuring voor een gemiddelde snelheid van 40 km te hard.
----------------------------------------
Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie
maar omdat ik mezelf geweldig vind.
TivoBizzy
Tivo Is In Het Huisje
Gepost door TivoBizzy op woensdag 09-02-2005 om 16:59:51
haha..
Gister hea stond er zo een agent op een motor en ik reed op de fiets met zo een jongen zonder licht dus ik praat met die jongen ik kijk voor me opeens zie ik die agent daar een bekeuring uitschrijven ik snel lopen want ik was al door me geld heen .. toen zijn we ff omgelope
----------------------------------------
Tivo
"We zijn de meest gevreeste beeste leven in de stad der steden , de reden dat ik hier ben.."
Lau Gepost door Lau op woensdag 09-02-2005 om 17:14:04
Ik heb me rijbewijs vanaf me achttiende, bijna 8 jaar dus. Die prenten vallen ook wel mee.
Ik rijd ook meestal wel te hard.
----------------------------------------
Geen icoon is koeler!
livio
Oldschool
Gepost door livio op woensdag 09-02-2005 om 21:45:20
zucht, ik heb in de 4 jaar dat ik mijn rijbewijs heb een bekeuring of 10 ofzo. allemaal voor 10-20 km/h te hard of inhalen waar het niet toegestaan is.

juan d
<respect is everything>
Gepost door juan d op woensdag 09-02-2005 om 22:03:36
2 jaar een auto en rijbewijs
1 boete - gecorrigeerd 3km te hard rijden
had ik dus beter 7 km harder kunnen rijden want je betaald toch voor een overtreding van 1 tot 10 km te hard hetzelfde bedrag
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op woensdag 09-02-2005 om 22:25:15
owja.. één boete voor ongeoorloofd over de vluchtstrook (tip mensen doe dit niet, dat is duur). Was toen 28km file en had 100meter over de vluchtstrook gereden naar de afslag. Want was echt stilstaant verkeer na een ongeluk, motoren uit. Dus kon anders lang wachten voor ik bij de afslag was.
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
V.I.P.
California dreamin'
Gepost door V.I.P. op woensdag 09-02-2005 om 23:04:02
en wat kostte je dat?
----------------------------------------
I've tried Shakespeare, respect due dere
But did is de stuff I like
die Lange
HARD
Gepost door die Lange op maandag 14-02-2005 om 15:30:15
ik rij nog geen auto (das maar goed ook) en als er politie staat en ik rijd zonder licht ofzo, dan zijn er altijd nog brandgangetjes of een stoep waar ik kan gaan lopen

1x was wel vet.. we waren met zn 4en en 2 fietsen toen zagen we politie dus wij lopen.. en ik denk dat meneer de agent ons kende dus die bleef 4km lang rondjes rijden (steeds was ie weer in een straat waar we langs liepen) om ons maar proberen om iets te naaien.. da was nog om een uur of half 2 s nachts ook mafkees..
Capone
US = Nazi
Gepost door Capone op maandag 14-02-2005 om 15:59:56
als ik de politie zie :
- trek ik m`n broek op
- pet af, blonde pruik op
- ik accent echt niet.
- loop ik op de stoep met een
- hallo meneer agent..dag meneer agent

kanker homo`s
----------------------------------------
doe een stap naar achter en geniet hoe jullie je belachelijk maken
V.I.P.
California dreamin'
Gepost door V.I.P. op maandag 14-02-2005 om 16:02:01
agenten zijn ook nodig, beetje lullig om ze allemaal uit te schelden voor kankerhomo
----------------------------------------
I've tried Shakespeare, respect due dere
But did is de stuff I like
Capone
US = Nazi
Gepost door Capone op maandag 14-02-2005 om 16:11:35
tuurlijk zijn ze nodig . my bad dat ik ze: hoe zeg je dat. dat ik ze onder één kam scheer!?

maar jeweet waarschijnlijk zelf ook wel dat de meeste pietjeprecies zijn met bekeuringen schrijven. thats why
[ Dit bericht is gewijzigd door op 14-02-2005 @ 16:12:30 ]

----------------------------------------
doe een stap naar achter en geniet hoe jullie je belachelijk maken
DopeR
Gepost door DopeR op maandag 14-02-2005 om 16:13:25
en aan het eind van het jaar vooral.
----------------------------------------
Wii will brainwash you.
V.I.P.
California dreamin'
Gepost door V.I.P. op maandag 14-02-2005 om 16:13:35
Quote:
Capone schreef op 14-02-2005 @ 16:11:35
tuurlijk zijn ze nodig . my bad dat ik ze: hoe zeg je dat. dat ik ze onder één kam scheer!?

maar jeweet waarschijnlijk zelf ook wel dat de meeste pietjeprecies zijn met bekeuringen schrijven. thats why


óver een kam scheer ja

maar het is idd erg irritant als je 25 euro moet betalen omdat je door rood rijdt
----------------------------------------
I've tried Shakespeare, respect due dere
But did is de stuff I like
DopeR
Gepost door DopeR op maandag 14-02-2005 om 16:17:37
Hehe Capone
----------------------------------------
Wii will brainwash you.
Capone
US = Nazi
Gepost door Capone op maandag 14-02-2005 om 16:18:04
DAMN niet zo sjaak. je wilt het ook niet begrijpen ook he.
laats stond ik geparkeerd op een grasveldje waar ik m`n auto altijd heb. dat grasveldje is van m`n buuren ik ken ze goed en hun vinden het geen probleem. verdomd twee weken geleden kreeg ik een bon van twee chick agenten.... ik stond naast de auto. en het enigste wat ze zeiden was: als je het onterecht vindt moet je contact opnemen met de officier van justitie..

fucking zo kort door de bocht die gasten.. zelfs toen ik zei dat ik men auto gelijk zou weghalen bleven ze me ijzerstrak aankijken GGRRRRRh.
----------------------------------------
doe een stap naar achter en geniet hoe jullie je belachelijk maken
GB-rob
bob marley was born on feb.7.1945
Gepost door GB-rob op maandag 14-02-2005 om 16:30:57
als je nu alles goed doet kun je ok geen bekeuring krijgen
Capone
US = Nazi
Gepost door Capone op maandag 14-02-2005 om 16:32:15
Quote:
GB-rob schreef op 14-02-2005 @ 16:30:57
als je nu alles goed doet kun je ok geen bekeuring krijgen


GRR STFU!!
----------------------------------------
doe een stap naar achter en geniet hoe jullie je belachelijk maken
V.I.P.
California dreamin'
Gepost door V.I.P. op maandag 14-02-2005 om 18:39:14
Quote:
Capone schreef op 14-02-2005 @ 16:18:04
DAMN niet zo sjaak. je wilt het ook niet begrijpen ook he.
laats stond ik geparkeerd op een grasveldje waar ik m`n auto altijd heb. dat grasveldje is van m`n buuren ik ken ze goed en hun vinden het geen probleem. verdomd twee weken geleden kreeg ik een bon van twee chick agenten.... ik stond naast de auto. en het enigste wat ze zeiden was: als je het onterecht vindt moet je contact opnemen met de officier van justitie..

fucking zo kort door de bocht die gasten.. zelfs toen ik zei dat ik men auto gelijk zou weghalen bleven ze me ijzerstrak aankijken GGRRRRRh.


tja, regels zijn regels, en dan ligt het natuurlijk net aan de agent hoe ze die naleven
----------------------------------------
I've tried Shakespeare, respect due dere
But did is de stuff I like
Esperanto
The Storyteller
Gepost door Esperanto op maandag 14-02-2005 om 19:59:58
Rijd ik gewoon daar door de binnenstad heen, word ik aangehouden voor een standaard alcoholcontrole..

Agent: hebben we gedronken meneer?
Ik: Nee? is dat verplicht dan?

en ja hoor..... 40 euro lichter (niet dat er meer tussen zat dan alleen deze dialoog)
----------------------------------------
Enigszins verloren, verloren in enig zin,
Jos de Boss
Jops
Gepost door Jos de Boss op dinsdag 15-02-2005 om 11:18:12
Ik heb echt een hekel aan de politie, als je ze nodig hebt zijn ze nergens (niet dat ik ze ooit nodig heb gehad maarja).
En sta je 's avonds gewoon een beetje te chillen op straat onder een afdakje, lekker een jointje te roken krijg je een bekeuring voor onodig ophoud in een portiek. En dat is al vaker gebeurt.
Fok die gasten
----------------------------------------
Jos de Boss
Capone
US = Nazi
Gepost door Capone op dinsdag 15-02-2005 om 11:32:49
Quote:
V.I.P. schreef op 14-02-2005 @ 18:39:14
[...]

tja, regels zijn regels, en dan ligt het natuurlijk net aan de agent hoe ze die naleven


die agenten maken het te moeilijk voor zichzelf, ze moeten veel meer dingen door de vingers zien. je hebt vast wel een x die programmas op tv gezien: bij de politie, wielklem en co..jeweetwel. als je ziet hoeveel mensen er een hekel aan die agenten hebben...hoe is het dan mogelijk dat bijv een van mijn beste vrienden een opleiding volgt voor die om zo`n wout te worden..

[ Dit bericht is gewijzigd door op 15-02-2005 @ 11:36:06 ]

----------------------------------------
doe een stap naar achter en geniet hoe jullie je belachelijk maken
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op dinsdag 15-02-2005 om 13:03:13
Quote:
Capone schreef op 15-02-2005 @ 11:32:49
[...]

die agenten maken het te moeilijk voor zichzelf, ze moeten veel meer dingen door de vingers zien. je hebt vast wel een x die programmas op tv gezien: bij de politie, wielklem en co..jeweetwel. als je ziet hoeveel mensen er een hekel aan die agenten hebben...hoe is het dan mogelijk dat bijv een van mijn beste vrienden een opleiding volgt voor die om zo`n wout te worden..

Jij bent ook niet de slimste telg uit de familie he? Dat soort programma's laten echt in verhouding wel meer negatieve uitlatingen dan positieve uitlatingen tov. wetshandhavers zien. Waarom? simpel dat spreekt de massa aan, dat geeft kijkt cijfers, als de helft van de mensen in het programma zegt van 'goh fdank je meneer de agent ik zal spoedig betalen' zou er geen hond meer kijken.

Dus baseer je mening dan ajb niet op zo'n dom totaal verdraaid feit.

80% van de mensen hier zit gewoon op authoriteit te kotsen omdat ze jong en naief zijn, niet beseffen dat authoriteiten nodig zijn en het stoer vinden onzin uit te slaan over de authoriteiten. Jezus wat kots IK DAAR OP zeg.
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op dinsdag 15-02-2005 om 13:06:52
Quote:
Jos de Boss schreef op 15-02-2005 @ 11:18:12
Ik heb echt een hekel aan de politie, als je ze nodig hebt zijn ze nergens (niet dat ik ze ooit nodig heb gehad maarja).
En sta je 's avonds gewoon een beetje te chillen op straat onder een afdakje, lekker een jointje te roken krijg je een bekeuring voor onodig ophoud in een portiek. En dat is al vaker gebeurt.
Fok die gasten

Ah en jij denkt dat je door daar te staan met een groepje (5 a 10 man ?) geen 'probleem' opleverd voor de omwonenden of winkelende mensen? Ik heb bijna 10jaar in een jongeren centrum gewerkt. Ik heb elk jaar rapporten over hangjongeren, hangplekken en weet ik veel wat gelezen. Hangjongeren (groepjes van meer dan 5 man welke zich regelmatig met elkaar op de zelfde plek(ken) ophouden), veroorzaken meer overlast als ze zelf beseffen.

Die boetes schrijven ze echt niet uit omdat ze het leuk vinden jou je laatste paar centjes af te troggellen hoor. Dat soort optredens worden vaak door de gemeente opgedronken wegens klachten stromen.
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
TiM-Ow
uhuh..
Gepost door TiM-Ow op dinsdag 15-02-2005 om 13:13:49
volgensmij heeft spade wel wat levenservaring
marreh, politie doet gewoon werk, is vervelend voor de meesten maar soms heb je ze ook echt nodig..
----------------------------------------
fuck yu
TN
Jawel
Gepost door TN op dinsdag 15-02-2005 om 13:27:25
Tjah...politie...soms zijn ze nuttig, maar sommige zijn echt diep triest. Er zijn vast een hoop agenten die gewoon hun werk doen maar er zijn er ook genoeg die je express boos gaan maken zodat je gaat schelden en die agenten je dan een extra bekeuring kunnen geven.
----------------------------------------
Jawel, Jawel!!
dk Gepost door dk op dinsdag 15-02-2005 om 15:06:22
Ik heb nu 7 jaar mijn rijbewijs en ik heb tot nu toe 4 parkeerbonnen (focking 45 euro per keer) en 2 snelheidsbonnen van max 10 km/h te hard na aftrek. Valt best mee dus. Die bon voor bellen in de auto was 140 euro, die deed echt pijn. Bijna 300 gulden.
Ach ja.
----------------------------------------
blaat
Esperanto
The Storyteller
Gepost door Esperanto op woensdag 16-02-2005 om 22:20:29
Quote:
TN schreef op 15-02-2005 @ 13:27:25
er zijn er ook genoeg die je express boos gaan maken zodat je gaat schelden en die agenten je dan een extra bekeuring kunnen geven.



En dat zijn van die mannetjes waar ik dus van moet kotsen!
niet zozeer een probleem met de autoriteit... maar mede door deze mannetjes blijf ik gewoon &*%#$^&^*()*(
----------------------------------------
Enigszins verloren, verloren in enig zin,
DopeR
Gepost door DopeR op woensdag 16-02-2005 om 22:28:07
Quote:
TiM-Ow schreef op 15-02-2005 @ 13:13:49
volgensmij heeft spade wel wat levenservaring
marreh, politie doet gewoon werk, is vervelend voor de meesten maar soms heb je ze ook echt nodig..


Meestal zeurende bitches die zoveel mogelijk geld van je willen afpakken.
----------------------------------------
Wii will brainwash you.
G.T.G
als je weet
Gepost door G.T.G op woensdag 16-02-2005 om 23:02:16
150 euro boete voor bezit van mes ...
----------------------------------------
..maak je haar los en maak me gek..
livio
Oldschool
Gepost door livio op woensdag 16-02-2005 om 23:11:57
stoer man mes op zak.
DopeR
Gepost door DopeR op woensdag 16-02-2005 om 23:12:30
Quote:
G.T.G schreef op 16-02-2005 @ 23:02:16
150 euro boete voor bezit van mes ...


Je mag toch gewoon een mes bij je hebben?
----------------------------------------
Wii will brainwash you.
G.T.G
als je weet
Gepost door G.T.G op woensdag 16-02-2005 om 23:13:59
Ja maar dus niet in de binnenstad en vrijheids wijk in leeuwarden..
het is wel gewoon legaal mesje
[ Dit bericht is gewijzigd door op 16-02-2005 @ 23:49:22 ]

----------------------------------------
..maak je haar los en maak me gek..
G.T.G
als je weet
Gepost door G.T.G op woensdag 16-02-2005 om 23:15:24
Quote:
livio schreef op 16-02-2005 @ 23:11:57
stoer man mes op zak.


Slaat nergens op man
----------------------------------------
..maak je haar los en maak me gek..
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op woensdag 16-02-2005 om 23:29:45
Quote:
DopeR schreef op 16-02-2005 @ 23:12:30
[...]

Je mag toch gewoon een mes bij je hebben?

huhu, net als automatischehandvuurwapens...

ja, je mag een mes op zak hebben, maar hier zitten best wel wat regels aan, uitgeklapt mag lemmet + heft niet groter zijn als je hand bijvoorbeeld.
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
G.T.G
als je weet
Gepost door G.T.G op woensdag 16-02-2005 om 23:35:09
ja klopt ma dat was hij wel enzo..
alleen door groote criminaliteit is het daar dus verboden waar ik was.
maja dat moet je weten
----------------------------------------
..maak je haar los en maak me gek..
livio
Oldschool
Gepost door livio op woensdag 16-02-2005 om 23:40:21
Quote:
G.T.G schreef op 16-02-2005 @ 23:15:24
[...]

Slaat nergens op man


slaat nergens op dus... het feit dat jij een mes bij je draagt slaat dat wel ergens op?
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op woensdag 16-02-2005 om 23:41:53
goh, je liep in een uitgaanscentrum of een achterstandsbuurt of in de buurt van...?

sja, logisch denken is ook een vakapart, wat moet je trouwens met een vlindermes, das nou typisch zo'n mes dat maar voor één ding goed is, en dat is dienen als steekwapen. Terrecht dat je een boete krijgt.

Ik loop zelf ook de helft van de tijd met een mes op zak, puur uit praktische overwegingen. Is officieren mes, welke ik nogal is gebruik bij klussen, bekabelen etc. Maar ook die laat ik in de auto of thuis als ik naar een (uitgaans)centrum ga of wat dan ook. Nogsterker na werk leg ik hem altijd af, tenzij ik weet dat ik hem nodig ga hebben.

Edit:
oops volgende keer ga ik beter lezen
[ Dit bericht is gewijzigd door op 16-02-2005 @ 23:43:31 ]

----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
G.T.G
als je weet
Gepost door G.T.G op woensdag 16-02-2005 om 23:52:56
waarom is een vlinder mes voor steken
en ik gebruik hem toevallig bij me werk maja.
nu ma ff ni over het mesje discuseren maar weer ontopic
----------------------------------------
..maak je haar los en maak me gek..
livio
Oldschool
Gepost door livio op donderdag 17-02-2005 om 00:09:00
bong.

ik heb vorig jaar een bon gekregen. Die zat gewoon in de brievenbus, van een agent in burger die had me zien inhalen over een dubbele doorgetrokken streep. Ben verder niet aangehouden ofzo. maar gewoon omdat hij wist bij wie de auto hoorde besloot hij het bonnetje maar even in de bus te doen.
creech
Limited Edition
Gepost door creech op donderdag 17-02-2005 om 05:26:56
Ik denk dat het vervelendste wat mij is aangedaan door de politie is toch wel een heel dringend verzoek om in het vervolg geen messen meer bij me he hebben als ik uit ga.
----------------------------------------
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bull jou kom holnaai.
 Index / Algemene zaken /   [Pagina: [1] 2 ]
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0131 sec.