Index / [arch] Slap geouwehoer / [Pagina: 1 [2] ] | ||
Huussuh | ![]() | ![]() |
Een dag zonder bad is als een marathonloper die na 20 meter lopen is afgemat. ---------------------------------------- dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52 over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is. | ||
Een dag zonder bad is als het paard van sinterklaas dat nog nooit een suikerklontje heeft gehad. ---------------------------------------- dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52 over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is. | ||
DopeR![]() |
![]() | ![]() |
Een dag zonder bad is beter, want douchen is fijner. ---------------------------------------- Wii will brainwash you. | ||
Kipman Tilberuchtst ![]() |
![]() | ![]() |
een dag zonder bad is als een piraat zonder schat ---------------------------------------- Kiphop baby! | ||
Xflipit Listen To Me |
![]() | ![]() |
een dag zonder bad is als een hoer zonder neukgat ---------------------------------------- Sean is a rapper but rapping is lame. | ||
Een dag zonder bad... Fok dat! ---------------------------------------- dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52 over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is. | ||
TivoBizzy Tivo Is In Het Huisje |
![]() | ![]() |
Nu heeftie genoeg lines voor 2 songs ![]() ---------------------------------------- Tivo "We zijn de meest gevreeste beeste leven in de stad der steden , de reden dat ik hier ben.." | ||
Cap'N Anus Don Smoke 2005 |
![]() | ![]() |
een dag zonder bad is als een vinger in je gat wack ---------------------------------------- nice | ||
chester www.leonchester.nl ![]() |
![]() | ![]() |
Een dag zonder bad, als riool zonder rat. Een dag zonder bad, als een bed zonder lat. Een dag zonder bad, als een sprong zonder mad. Een dag zonder bad, als een slechthorende zonder ''wat''? ---------------------------------------- onderschrift | ||
Angelix jeweetwie ![]() |
![]() | ![]() |
oeh wordplay![]() Een dag zonder bad, is als een drop zonder punch, dus dat ![]() ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
Schaduw | ![]() | ![]() |
dacht dat je 'm nooit zou kicken naar me ![]() | ||
![]() | ![]() |
een dag zonder bad shit, is slp zonder t topic: omdat ik zo vaak in bad zit... ![]() ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
correctie, een dag zonder bad is als SLP zonder Schaduw... | ||
![]() | ![]() |
jah we moeten wel rijmen ![]() ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
ik ben al geweldig van mezelf, dus rijmen is overbodig | ||
![]() | ![]() |
niet waar, een dag zonder bad, is een schaduw die niet dropped in onse battle terwijl die zit op ze gat ![]() ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
let op je woorden he?? of ik edit je weg ![]() | ||
![]() | ![]() |
dit is persoonlijk schaduw![]() niks tegen de policy ![]() ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
rana | ![]() | ![]() |
Mijn badje, kom gezellig langs om te wassen (wassen) en al het badschuim zakt naar beneden (naar beneden) Zeker man je moest is weten welkom op angelix bad feestje ---------------------------------------- Kijk moppie geen rozengeur of wodka lime geen trots maar pijn dit is what the fuck ze willen zijn | ||
![]() | ![]() |
Mijn kelder, kom gezellig langs om te revalideren van het bad(het bad) en al de water sporen op de trap(de trap) jah tog en iedereen breekt ze nek op de trap tis glad, mijn kelder ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
die Lange HARD ![]() |
![]() | ![]() |
draag jij een badmuts in bad want waar zijn die mutsen anders voor | ||
Vent![]() |
![]() | ![]() |
Een dag zonder bad, is als een handoek maar dan nat? | ||
juan d <respect is everything> |
![]() | ![]() |
angelix als je zo vaak in bad zit heb je dit toch wel he..:![]() | ||
![]() | ![]() |
een dag zonder bad is als een eend zonder kwak ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
TimSProet "Schiedamse Funk" ![]() |
![]() | ![]() |
een dan zonder douche... is als een marrokaan zoder koeskoes een dag zonder douche... is als een appel zonder moes een dag zonder douche... is als een amerikaan zonder bush een dag zonder douche... is als een kut zonder poes | ||
MC Dushi Space |
![]() | ![]() |
een boek zonder blad een zwembad zonder nat en geen water op de badmat??? wack... ---------------------------------------- Drie Keer Draaien | ||
Vent![]() |
![]() | ![]() |
.. geen staaf is dushi's gat. ![]() Wack. ![]() ![]() | ||
FlowJob | ![]() | ![]() |
haha dies goed! ---------------------------------------- http://img148.echo.cx/img148/4461/verant6bm.png | ||
Index / [arch] Slap geouwehoer / [Pagina: 1 [2] ] |