Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Algemene zaken /
QyRoZ
Zwart.
Gepost door QyRoZ op woensdag 19-12-2001 om 19:55:26
Wordt Bin Laden ooit gepakt of is ie voorgoed met de noorderzon vertrokken Ik ben bang voor het laatste... ze zullen hem wel nooit vinden, ze zijn hem nu ook volledig kwijt. Hij zal wel ergens anders (Somalië ?) verder gaan met zijn strijd tegen de USA...
----------------------------------------
De mate van kinderachtigheid van dit soort posts is te sneu voor woorden.
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op donderdag 03-01-2002 om 21:32:07
Ik denk dat ie OOIT wel gevonden word. De vraag is alleen of vriend Osama dan nog leeft.

Ik acht de kans dat ie over een wat langere tijd dood gevonden word groter dan dat ie binnenkort al dan niet dood gevonden word.
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
spam
do not enter
Gepost door spam op donderdag 03-01-2002 om 21:49:09
Ik denk dat ALS ze hem vinden ze hem gelijk doodknallen, want het lijkt me nogal gevaarlijk als hij daadwerkelijk word vast gezet en berecht, dan krijg je al die aanslagen om heen heen om hem vrij te krijgen, brrr.
----------------------------------------
if you ask me to push, then I am ready to push, but if you're pulling where I'm pushing, then why do you ask me to push? (aesop)
Yormaster
Vice-God
Gepost door Yormaster op maandag 21-01-2002 om 03:10:08
Natuurlijk niet..die is al lange pleitos en zit in een AZC ergens in Luttelgeest of zo
----------------------------------------
#$%
spam
do not enter
Gepost door spam op dinsdag 22-01-2002 om 00:03:21
hahahaha, ow sorry ik bedoel:
moet die post niet snel ge-edit worden? Dit gaat wel ver hoor!


ON-topic blijven plz
[ Dit bericht is gewijzigd door op 22-01-2002 @ 09:09:43 ]

----------------------------------------
if you ask me to push, then I am ready to push, but if you're pulling where I'm pushing, then why do you ask me to push? (aesop)
 Index / Algemene zaken /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0084 sec.