Index / Drop je eigen audio / | ||
FreakyFreek Teringhond & Co. ![]() |
![]() | ![]() |
Geen serieuse shit ofzo hoor maar gewoon rammestein stylo.![]() ![]() www.soundclick.com/util/streamM3U.m3u?ID=2074855&q=Hi kopieer en plak in je browser Thanx ice cube voor goedkeuring beat nee is van mij.. ennuh 2 andere gare vriende [ Dit bericht is gewijzigd door op 13-02-2005 @ 10:28:23 ] ---------------------------------------- http://www.wijzenuithetoosten.nl | ||
chester www.leonchester.nl ![]() |
![]() | ![]() |
Waar staat het nummer? En als het niet van jou is hoort het bij ''muziek'' thuis. Zeg het dan ff, verschuif ik het daarheen...! [ Dit bericht is gewijzigd door op 12-02-2005 @ 22:12:01 ] ---------------------------------------- onderschrift | ||
GB-rob bob marley was born on feb.7.1945 |
![]() | ![]() |
hoord dit niet bij slap geouwehoer? | ||
die Lange HARD ![]() |
![]() | ![]() |
ik haat schnappi | ||
Noedels DE GRW IS GAAF ![]() |
![]() | ![]() |
Je maakt me bang ---------------------------------------- clonebabybeats baby | ||
juan d <respect is everything> |
![]() | ![]() |
Quote: FreakyFreek schreef op 12-02-2005 @ 22:06:19 nee is van mij.. ennuh 2 andere gare vriende had je niet hoeven vertellen, we horen het hahah | ||
V.I.P. California dreamin' ![]() |
![]() | ![]() |
volges mij zit je op het verkeerde forum ![]() ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
chester www.leonchester.nl ![]() |
![]() | ![]() |
Je link doet het niet meer... ---------------------------------------- onderschrift | ||
DopeR![]() |
![]() | ![]() |
Misschien door de negatieve reacties weggehaald chester ![]() ---------------------------------------- Wii will brainwash you. | ||
ReLex Messatsu! |
![]() | ![]() |
Ik had hem gehoord en ik vond hem nogal...wack. | ||
FreakyFreek Teringhond & Co. ![]() |
![]() | ![]() |
je meent 't ---------------------------------------- http://www.wijzenuithetoosten.nl | ||
DopeR![]() |
![]() | ![]() |
misschien was dat de bedoeling juist ![]() ---------------------------------------- Wii will brainwash you. | ||
ReLex Messatsu! |
![]() | ![]() |
Ik zeg ook niet van niet. Ik kan het me ook wel voorstellen dat het bedoeld was ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 13-02-2005 @ 21:10:46 ] | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
iedereen die iets ooit met schnappi te maken heeft moet gewoon dood. | ||
ReLex Messatsu! |
![]() | ![]() |
Quote: dap schreef op 13-02-2005 @ 21:12:59 iedereen die iets ooit met schnappi te maken heeft moet gewoon dood. Dan moeten we,als je het zo bekijkt als ik nu doe,allemaal dood want wij hebben iets met Schnappi te maken omdat wij dat kutliedje moeten aanhoren.Dagelijks hoor je die wacke shit,zie je die wacke shit en noem maar op. | ||
D supsupwsuuupp |
![]() | ![]() |
Kun je die 2e beat sture aub? ![]() | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
( Mijn versie ) Ik ben schnappie de kleine smokodil Ik taai die jonkoe wanneer ik dat maar wil In amsterdam in een coffeeshop Haal ik jonkoe en smoke ik non-stop Schni Schna Smokie Smokie Smokie Smoke Schni Schna Smokie Smokie Smokie Smoke ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
G.T.G als je weet |
![]() | ![]() |
aah man egt erg dat nummer ![]() ---------------------------------------- ..maak je haar los en maak me gek.. | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
mijn versie of de zijne ![]() ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
G.T.G als je weet |
![]() | ![]() |
die vn jou is beter dan hoor ik tenminste niet zo'n geschreeuw in me oren ![]() ---------------------------------------- ..maak je haar los en maak me gek.. | ||
Suus | ![]() | ![]() |
Mooi Nummer ![]() | ||
Index / Drop je eigen audio / |