Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Muziek /   [Pagina: 1 [2] ]
Capone
US = Nazi
Gepost door Capone op maandag 21-02-2005 om 13:04:37
slechte muziek...wat is slechte muziek. zolang er mensen zijn die er graag naar luisteren is het geen slechte muziek. ik bedoel frans bouwer op z`n tijd is ook niet erg in de kroeg ofzoo...
----------------------------------------
doe een stap naar achter en geniet hoe jullie je belachelijk maken
Safire
Gepost door Safire op maandag 21-02-2005 om 13:17:14
Ik kan naar veel dingen luisteren. En mensen die klassiek niet diggen: wat dan met hiphopbeats waar klassieke samples in zitten ? Ik luister bv niet naar een gewone klassieke plaat, maar vind die beats met klassieke samples vaak wel erg ill. Dus kan ik niet zeggen: "klassiek is slecht". Maar goed dat is mijn mening dan weer.

En word at degene die zei dat slechte muziek, muziek was die alleen snel in elkaar is gezet om doekoe te maken.
----------------------------------------
Computer games don't affect kids. If Pacman affected us we'dd all be walking in darkened rooms munching magic pills and listening to repetitive electronic music....
L2N
twezus
Gepost door L2N op maandag 21-02-2005 om 14:17:10
Uhuh luister maar Animal Rap van Jmt die is maddd ill
----------------------------------------
L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla
Rem
Tourist
Gepost door Rem op maandag 21-02-2005 om 15:52:12
Quote:
L2N schreef op 21-02-2005 @ 14:17:10
Uhuh luister maar Animal Rap van Jmt die is maddd ill


hele dikke word, en dat wil niet ineens zeggen dat ik platen van Bach verslind ofzo. Maar k zal ook niet zeggen dat ik het slecht vind.
----------------------------------------
So don't get any big ideas. They're not going to happen
You'll go to hell for what your dirty mind is thinking
V.I.P.
California dreamin'
Gepost door V.I.P. op maandag 21-02-2005 om 15:57:57
wat klassieke muziek op ze tijd heb ik niks tegen eigelijk, net zoals wat metal of hoe dat allemaal dan ook heet

trance kan ik alleen niet tegen, net zoals pop
----------------------------------------
I've tried Shakespeare, respect due dere
But did is de stuff I like
 Index / Muziek /   [Pagina: 1 [2] ]
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.011 sec.