Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Muziek /   [Pagina: 1 [2] ]
Ummer
Je hebt geen idee
Gepost door Ummer op maandag 14-02-2005 om 23:16:43
hoe heet dat nummer vann Yes-R dan??
Huussuh Gepost door Huussuh op maandag 14-02-2005 om 23:17:25
Quote:
Vent schreef op 14-02-2005 @ 22:34:50
[...]
Toen chillde ik 'em op de kleuterschool geloof ik.


Is inmiddels ook alweer 9 jaar geleden ofzo.
Maar toch vraag ik me nog steeds af.. Hoe zou de muziekscene er uit zien als ze niet uit elkaar waren gegaan?


----------------------------------------
dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52
over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is.
NIGHTSIFT
je oog krimpt, als de zon op me goud glimt !
Gepost door NIGHTSIFT op maandag 14-02-2005 om 23:42:10
volgens mij: wat zou je doen, hij is pas net uit. en de nummer die je na het eind hoort je kan rolle met ons die is pas vet. goeie clip ook je ziet hem zo vast wel op de box
----------------------------------------
noem het arnhem stijl want ik maak de mic geil als ik alle bitches in de avond van de grond dwijl
Ummer
Je hebt geen idee
Gepost door Ummer op dinsdag 15-02-2005 om 13:03:47
oke
G.T.G
als je weet
Gepost door G.T.G op dinsdag 15-02-2005 om 13:32:45
Nu blijkt ook Negativ met ruzie bij D-Men te zijn vertrokken. De rapper die momenteel veel buzz creëert met de Juize FM Exclusive 'Niks Is Wat Het Zijn Moet' zou ruzie hebben over de inkomstenverdeling van de eerste track van Brayce 'Vraag Jezelf Eens Af'. Negativ heeft het nummer geschreven en zou met Brayce hebben afgesproken dat hij ook op de track te horen zou zijn. Brayce heeft Negativ echter laten weten dat hij niks meer ziet in een samenwerking en zou ook de deal over de inkomstenverdeling niet zijn nagekomen. Negativ is nu van plan een mixtape uit te brengen ter promotie van zijn album. Daarop zal hij wat flinke disses richting Brayce en de drie overgebleven leden van D-Men, Lange Frans, Baas B en Brutus, spitten.

Waarom gaat Negativ dan bij D men weg.??
Brayce heeft toch niets meer met D men te maken?
majha vind het wel k*t
Hebben ze succes gaan ze allemaal wat voor hun zefl lijkt me ook niet egt verstandig.
----------------------------------------
..maak je haar los en maak me gek..
G.T.G
als je weet
Gepost door G.T.G op dinsdag 15-02-2005 om 13:39:16
Quote:
Ummer schreef op 14-02-2005 @ 23:16:43
hoe heet dat nummer vann Yes-R dan??


Volgens mij bedoel je " stel je voor" dope nummer iniedergeval
en mijn pad is ook lekker....
----------------------------------------
..maak je haar los en maak me gek..
Offensief
Mokum!!!
Gepost door Offensief op donderdag 24-02-2005 om 17:22:05
Quote:
Offensief schreef op 14-02-2005 @ 20:25:11
Veel van die tjappies,verlaten volgensmij d-men,omdat het erg als Urban word bestempeld en opeens willen ze allemaal opeens echte hip-hop droppen vreemde zooi daar.

Op Live on the Low leert Negativ rapper Lange Frans kennen. Door een miscommunicatie belandden de twee in een battle. Nega: ‘Toen het voorbij was, vroeg ik mezelf af of ik hem nou op z’n bek moest slaan of niet. Maar hij was heel vriendelijk en enthousiast. Hij vroeg of ik langskwam in zijn studio. Dat deed ik en ik werd kind aan huis. Zo ben ik in D-men gerold.’ Negativ werkte gelijk mee aan een nieuw project, De Straatremixes. Dankzij deze D-men mix cd-serie steeg hun populariteit als groep enorm. Nega: ‘Ik kijk daar met gemengde gevoelens op terug. Ik vind het dope, want het is goed voor mijn naam geweest. Maar ik heb nooit het respect gekregen dat ik wilde. Ik wil respect van iedereen! Ook van de zogenaamde échte hiphopcats. Die accepteren het niet als je constant op andermans beats schrijft. Als ik kijk naar Opgezwolle, dan zie ik dat die mannen heel veel tracks hebben, maar wel op hun eigen beats. Mensen geven ze daar respect voor. Ik ook trouwens! Ik vind ze één van de beste groepen. Wat zij hebben, dat wil ik ook.’

Een stukje van uit een interview van Mixin met Negativ..
Dit bevestigt me gevoelens,ik hoop dat hij met dope shit komt dan.
----------------------------------------
Voor die rappers is het als Big Diet één grote afvalrace.
DopeR
Gepost door DopeR op donderdag 24-02-2005 om 19:18:25
Quote:
G.T.G schreef op 15-02-2005 @ 13:32:45
Nu blijkt ook Negativ met ruzie bij D-Men te zijn vertrokken. De rapper die momenteel veel buzz creëert met de Juize FM Exclusive 'Niks Is Wat Het Zijn Moet' zou ruzie hebben over de inkomstenverdeling van de eerste track van Brayce 'Vraag Jezelf Eens Af'. Negativ heeft het nummer geschreven en zou met Brayce hebben afgesproken dat hij ook op de track te horen zou zijn. Brayce heeft Negativ echter laten weten dat hij niks meer ziet in een samenwerking en zou ook de deal over de inkomstenverdeling niet zijn nagekomen. Negativ is nu van plan een mixtape uit te brengen ter promotie van zijn album. Daarop zal hij wat flinke disses richting Brayce en de drie overgebleven leden van D-Men, Lange Frans, Baas B en Brutus, spitten.

Waarom gaat Negativ dan bij D men weg.??
Brayce heeft toch niets meer met D men te maken?
majha vind het wel k*t
Hebben ze succes gaan ze allemaal wat voor hun zefl lijkt me ook niet egt verstandig.


Omdat Negative driehonderd keer beter is dan die andere fags.
----------------------------------------
Wii will brainwash you.
 Index / Muziek /   [Pagina: 1 [2] ]
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0094 sec.