Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Algemene zaken /   [Pagina: 1 [2] ]
creech
Limited Edition
Gepost door creech op vrijdag 18-02-2005 om 19:52:19
Quote:
edster schreef op 16-02-2005 @ 17:55:21
ik zal het alleen doen als mn familie het tot hun beschikking krijgen
lijk me niks een wildvreemde met onderdelen van mij


Volgens mij maken ze nooit bekend voor wie het is. Alleen als iemand iets heel erg specifieks zoekt gaan ze kijken bij familie of die iets hebben dat overeenkomt.

Quote:
V.I.P. schreef op 16-02-2005 @ 18:58:13
Ik wil iedereen mijn organen geven, geloof niet in leven na de dood oid dus ik heb geen reden om het niet te doen. Ben alleen nog geen 18, dus ik wacht wel tot ik dat formulier heb (tot me 18e haal ik het nog wel )


Je schijnt het vanaf je 12e in te kunnen vullen. Ook om je ouders te helpen bij een keus mocht een of andere zatlap besluiten zijn auto in jou gezicht te parkeren.

Quote:
maar ik ben er ook voor dat je automatisch donor bent, dan zullen er veel mensen worden gered


Maar ga niet wachten met het invullen van zo'n papiertje tot die regeling er is. Er wordt al jaaaaaaaren over gesproken en het is nog steeds niet geregeld en dat het CDA in het kabinet zit helpt daar niet aan mee.

Ik heb zelf keuze 1 uitgezondert hoornvliezen en huid.
----------------------------------------
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bull jou kom holnaai.
V.I.P.
California dreamin'
Gepost door V.I.P. op zaterdag 19-02-2005 om 16:35:28
me ouders weten wel dat ik donor wil zijn, geldt dat ook?
of moet je het perse op papier hebben?
----------------------------------------
I've tried Shakespeare, respect due dere
But did is de stuff I like
Schaduw Gepost door Schaduw op zaterdag 19-02-2005 om 17:01:26
als je het perse op papier doet sta je geregistreerd en maakt het de eventuele keuze voor ouders makkelijker. gevoelens kunnen zoms sterker zijn dan verstand...

en chreech, je kan het idd vanaf je 12e
 Index / Algemene zaken /   [Pagina: 1 [2] ]
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0087 sec.