Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Algemene zaken /   [Pagina: 1 [2] 3 ]
die Lange
HARD
Gepost door die Lange op vrijdag 15-04-2005 om 13:01:17
ja das wel schandalig eigenlijk..
FlowJob Gepost door FlowJob op vrijdag 15-04-2005 om 13:16:46
Gedetineerde wandelt gevangenis uit

Uitgegeven: 15 april 2005 12:38
VUGHT - Een uit Utrecht afkomstige gedetineerde is afgelopen woensdag op een klassieke manier ontsnapt uit de gevangenis Nieuw Vosseveld in Vught. De man gaf zich uit voor een bezoeker en wandelde vervolgens probleemloos de poort uit. Een woordvoerster van de gevangenis heeft dat vrijdag meegedeeld.

De bezoeker, die dus achterbleef in de gevangenis, is aangehouden omdat hij geholpen heeft bij de ontsnapping. Waar de gedetineerde voor vastzat, wil de woordvoerster niet zeggen. De gevangenis heeft volgens haar maatregelen genomen om herhaling te voorkomen.


----------------------------------------
http://img148.echo.cx/img148/4461/verant6bm.png
Huussuh Gepost door Huussuh op vrijdag 15-04-2005 om 13:17:57

----------------------------------------
dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52
over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is.
FlowJob Gepost door FlowJob op vrijdag 15-04-2005 om 13:25:37
het is dan wel geen regio nieuws.....maarja hij is te grappig om te laten liggen

Zuid-Koreaan haalt theorie-examen na 272 pogingen

Uitgegeven: 15 april 2005 12:24
SEOUL - Een Zuid-Koreaan is na 272 pogingen eindelijk geslaagd voor het theoriegedeelte van het rijexamen. De bijna 70-jarige Seo Sang-moon, die analfabeet is, leerde zichzelf de "regels van de weg" door keer op keer mondelinge theorie-examens af te leggen.

Medewerkers van de rijschool waar Seo meer dan vijf jaar kind aan huis was, reageerden enthousiast op zijn slagen. Zij beschouwen hem "bijna als familielid". De bejaarde Zuid-Koreaan gaat zich nu op het praktijkgedeelte van zijn rijexamen richten.

dat kan ook alleen daar heh.....
----------------------------------------
http://img148.echo.cx/img148/4461/verant6bm.png
Capone
US = Nazi
Gepost door Capone op vrijdag 15-04-2005 om 13:40:39
bron?!
----------------------------------------
doe een stap naar achter en geniet hoe jullie je belachelijk maken
FlowJob Gepost door FlowJob op vrijdag 15-04-2005 om 13:45:02
allebei www.nu.nl

----------------------------------------
http://img148.echo.cx/img148/4461/verant6bm.png
V.I.P.
California dreamin'
Gepost door V.I.P. op vrijdag 15-04-2005 om 22:12:52

----------------------------------------
I've tried Shakespeare, respect due dere
But did is de stuff I like
die Lange
HARD
Gepost door die Lange op zaterdag 16-04-2005 om 16:49:54
Spoor van vernielingen in Terneuzen 15-04-2005

In de nacht van donderdag op vrijdag is een spoor van vernielingen aangericht in Terneuzen.

In de Axelsestraat werd de ruit van een pand ingegooid en in het Wilhelminaplantsoen werden de ruiten van twee auto's vernield.

Ook in de Bernhardstraat en Leeuwenlaan sneuvelden de ruiten van vijf auto's. Uit geen van de auto's zijn goederen weggenomen.


weet ik niets van...
FlowJob Gepost door FlowJob op dinsdag 19-04-2005 om 16:23:29
Pedofiel wil 10.000 euro schadevergoeding van slachtoffer

Uitgegeven: 19 april 2005 15:15
AMSTERDAM - De veroordeelde Belgische pedofiel, Fernand I., eist 10.000 euro schadevergoeding van een van zijn slachtoffers, zo meldt Het Nieuwsblad dinsdag. Fernand I. beweert zijn werk te zijn kwijtgeraakt, omdat zijn gehele naam wordt vermeld in een autobiografisch boek uit 2002 van het slachtoffer, Jef Marynissen.

"Dit is surrealistisch. Hij heeft al mijn leven verwoest en wil nu nog eens van mij profiteren," zo reageert Marynissen op het bericht. Volgens Marynissen heeft Fernand I. hem tussen zijn derde en twaalfde levensjaar "wel duizend keer verkracht."

In 1985 werd Fernand I. opgepakt en veroordeeld wegens aanranding van 24 kinderen.

Het moet toch niet Lauwer worden............
----------------------------------------
http://img148.echo.cx/img148/4461/verant6bm.png
Ixion
Gek
Gepost door Ixion op dinsdag 19-04-2005 om 16:29:10
Ze zouden hem weer op moeten pakken voor voordeel trekken van zijn pedofielistische( ) verleden.

Het is in ieder geval erg achterlijk dat die vent dat doet.
Ik kon hem nog niet, nu wel.
----------------------------------------
I Don't Know A Jezus Who Walks Over Water.
I Know A Jézus Who Brings Coke Across The Border.
die Lange
HARD
Gepost door die Lange op woensdag 20-04-2005 om 16:48:54
tjappie.. ik zou hem 10.000 euro xtra laten lappen, omdat hij profijt wil halen van zn pedofilie..
die Lange
HARD
Gepost door die Lange op donderdag 21-04-2005 om 18:09:38
21/04/2005
Grote vechtpartij in Terneuzen

--------------------------------------------------------------------------------

Bij een vechtpartij in Terneuzen heeft
de politie vanmiddag zeven jongens in
de leeftijd van 15 tot 17 jaar
aangehouden. Op het parkeerterrein
tussen het ROC Westerschelde en het
Zeldenrust Steelantcollege gingen rond
kwart voor één vier leerlingen van het
ROC en drie leerlingen van het
Zeldenrust met elkaar op de vuist.

De jongens zijn verhoord. Nadat
proces-verbaal tegen ze is opgemaakt,
konden ze weer gaan. Een paar jongens
hebben lichte verwondingen opgelopen


Turken vs gabbers

bron: omroep zeeland
(klote gabbers)


FlowJob Gepost door FlowJob op donderdag 21-04-2005 om 18:11:43
Quote:
die Lange schreef op 21-04-2005 @ 18:09:38
(klote gabbers)


nee, Turken dat zijn altijd lievertjes...
----------------------------------------
http://img148.echo.cx/img148/4461/verant6bm.png
Huussuh Gepost door Huussuh op donderdag 21-04-2005 om 18:26:53
Ik vind alleen agressieve Turken en gabbers geen lieverdjes.
----------------------------------------
dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52
over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is.
die Lange
HARD
Gepost door die Lange op donderdag 21-04-2005 om 18:40:59
maar die gabbers zijn gabber gabber racist gabber.. niet goet niet goet.. sukkels dus.. dus geef ze maar een flink optater
G.T.G
als je weet
Gepost door G.T.G op donderdag 21-04-2005 om 19:02:34
DOKKUM - Een 11-jarig kind is donderdag op de kermis in Dokkum gewond geraakt nadat een persoon bovenop het kind viel. De persoon bleef achter een bakje van de zweefmolen hangen, werd vervolgens de lucht ingezwaaid en viel daarna van een onbekende hoogte op het slachtoffer.

Het kind is met nog onbekende verwondingen naar het ziekenhuis overgebracht. Dat heeft een woordvoerder van de politie van het Friese stadje bevestigd. Het is niet duidelijk hoe de persoon die in de zweefmolen zat eraan toe is.

tja lullig
Bron: nu.nl
----------------------------------------
..maak je haar los en maak me gek..
die Lange
HARD
Gepost door die Lange op donderdag 21-04-2005 om 19:25:43
best lullig ja
FlowJob Gepost door FlowJob op donderdag 21-04-2005 om 21:03:20
Texelse scholieren vinden granaten op strand

Uitgegeven: 20 april 2005 19:47
Laatst gewijzigd: 20 april 2005 20:54

DEN HOORN - Leerlingen van middelbare school De Hogeberg in Den Burg op Texel hebben woensdag bij de 'Actie Schoon Strand' op het Noordzeestrand van het eiland twee granaten uit de Tweede Wereldoorlog aangetroffen. Dit meldt een woordvoerder van de organisatie.
De leerlingen hebben geen gevaar gelopen, aldus de woordvoerder. Volgens hem is bekend dat zich op dit deel van het Texelse strand granaten bevinden. "Het is een bekend verschijnsel. Alle leerlingen zijn vooraf gewaarschuwd dat ze van metalen voorwerpen moesten afblijven, zoals we ook hebben gezegd dat ze moesten oppassen voor mogelijk aangespoelde giftige stoffen." Elke groep leerlingen stond verder onder begeleiding, zegt hij.

Afval

Meer dan de helft van het afval bestond uit nylon, draden en netten, afkomstig van de visserij, aldus de organisatie. De afvalberg is gesorteerd en gescheiden in verschillende categorieën om de herkomst te kunnen vaststellen. De gegevens over het verzamelde afval worden betrokken in een landelijk onderzoek, Coastwatch genaamd.

Sponsoring

In totaal zo'n zeshonderd leerlingen van de basisschool 'veegden' woensdag een groot deel van het Texelse Noordzeestrand schoon. Zij lieten zich daarbij sponsoren door bewoners van het eiland, die voor een euro een strekkende meter schoon strand konden kopen. Daarnaast steunden bedrijven de schoonmaakactie financieel. De leerlingen verzamelden met de schoonmaak in totaal tenminste 15.000 euro. Het geld gaat naar goede doelen.


je zou denken nadat duitsers het hele strand hebben omgeploegd zoekend naar hun eigen bommen, dat die krengen al weg zijn maar nee....

----------------------------------------
http://img148.echo.cx/img148/4461/verant6bm.png
die Lange
HARD
Gepost door die Lange op maandag 25-04-2005 om 22:31:11
Stoeptegel door ruit van rijdende auto (getuigenoproep). (25-04-2005)

De politie is een onderzoek gestart naar een persoon (of meedere) die een stoeptegel naar een rijdende auto heeft gegooid op de Oudelandseweg in Terneuzen.

Een 23-jarige automobilist uit Terneuzen reed over bovengenoemde weg in de richting van de Rooseveltlaan toen hij werd opgeschrikt doordat er een stoeptegel op zijn auto weg gegooid. Deze kwam terecht op het midden van de voorruit en deels op het dak. De bestuurder raakte wonderwel niet gewond, zijn auto is zwaarbeschadigd.

De politie is op zoek naar getuigen van dit voorval. Zij kunnen kontakt opnemen met de politie via het politebureau aan de Rozengracht in Terneuzen of bellen met 0900-8844.


wordt ook steeds gekker.. maar wees blij dattie dronken was en niet goed gooide..
livio
Oldschool
Gepost door livio op maandag 25-04-2005 om 23:36:56
wat een kankertjap...

Huussuh Gepost door Huussuh op maandag 25-04-2005 om 23:38:07
Hoe weet je dat ie dronken was?
----------------------------------------
dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52
over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is.
die Lange
HARD
Gepost door die Lange op dinsdag 26-04-2005 om 14:16:34
uuum.. stond op TT
FlowJob Gepost door FlowJob op woensdag 27-04-2005 om 19:58:35
Noorse veroordeeld voor verkrachting man

Uitgegeven: 27 april 2005 19:49
OSLO - Een Noorse vrouw is veroordeeld tot negen maanden cel voor de verkrachting van een man. Het is de eerste keer in Noorwegen dat een vrouw voor zoiets is bestraft, stelden media in het Scandinavische land woensdag.

De 23-jarige vrouw had ongewild orale seks uitgevoerd, was de klacht van de 31-jarige man. Hij was op een bank in slaap gevallen toen de vrouw hem verkrachtte. De vriend van de vrouw fotografeerde het voorval. De vrouw beweerde dat de man had ingestemd. De vrouw moet ook bijna 5000 euro smartengeld betalen.

Jakkes er zijn ook al vrouwelijke verkrachters, voor de heren met vriendinnen, niet gaan slapen met je pik omhoog

lijkt met best moeilijk een wijf van je pik afslaan als het mislukt gaat ze vast bijten....aauuuwww

----------------------------------------
http://img148.echo.cx/img148/4461/verant6bm.png
die Lange
HARD
Gepost door die Lange op woensdag 27-04-2005 om 23:28:35
zo zo, wist niet dat je in de buurt van Noorwegen woonde
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op woensdag 27-04-2005 om 23:38:20
sja als jij nieuws uit grunn post is het ook geen regio nieuws.

regio nieuws is ook eigenlijk iets wat het landelijke nieuws normaal niet zou halen, het hoeft dus niet persee voor jou regionaal te zijn
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
die Lange
HARD
Gepost door die Lange op donderdag 28-04-2005 om 18:20:50
ik post nieuws uit mijn regio.. regio 0115 .. terneuzen dus
die Lange
HARD
Gepost door die Lange op zaterdag 11-06-2005 om 12:49:50
nieuw nieuws itempje hehe:

Man bedreigt omstanders met bijl (10-06-2005)

In Terneuzen werd donderdag om 21.35 uur een 26-jarige inwoner van de plaats aangehouden.

Hij had i.v.m. persoonlijke problemen de inboedel van zijn woning en enkele ruiten vernield. Ook had hij op straat verschillende mensen met een bijl bedreigd. De bijl werd door verschillende omstanders van de man afgepakt en door de politie in beslag genomen. De Terneuzenaar werd ingesloten.
upnorth
Geile Scheisse!
Gepost door upnorth op vrijdag 08-07-2005 om 19:33:15
Niet echt mijn regio, maar toch wel lachwekkend (doch erg sneu) nieuws:

Als er één schaap over het ravijn springt...
ANKARA - Turkse schaapherders uit het Oost-Turkse Ikizler vervloeken hun beesten. Toen zij aan het ontbijten waren, sprong een van hun 1500 schapen tevergeefs over een ravijn van 15 meter. Tot hun verbazing volgden alle andere schapen het voorbeeld.

De eerste vierhonderd dieren kwamen om het leven, de andere hadden een 'zachte landing', meldde een lokale krant vrijdag. De schade voor de herders is aanzienlijk. Het verlies van de schapen kost hun ongeveer 100.000 Turkse lira (circa 62.000 euro).

bron: telegraaf.nl (wie anders)
----------------------------------------
Days to come
Dvince
Amateurklasse
Gepost door Dvince op zaterdag 09-07-2005 om 18:16:52
Vlissingers vast wegens lastig vallen van politie (08-07-2005)

In het Groenewoud in Vlissingen werden vrijdag rond 01.05 uur twee Vlissingers, een 26-jarige vrouw en een 43-jarige man, aangehouden. De man liep met een fles bier in zijn handen en kreeg daarvoor een bekeuring.

Toen hij daarop vervelend reageerde, werd hij aangehouden en bleek dat hij geen identificatiebewijs bij zich had. Tijdens deze aanhouding leunde de vrouw tegen de dienstfiets en viel over de fiets heen. Toen een van de agenten haar wilde helpen bij het opstaan begon ze te schoppen en te krabben. Bij haar aanhouding bleek dat ook zij geen identificatiebewijs bij zich had. De man werd bekeurd, de vrouw kreeg een dagvaarding uitgereikt.


gezellig he, vlissingen:p
----------------------------------------
Ja toch, soms heb je flows op zak,
Ze jeuken hard, dan ben je aan de krabben,
We hadden dan maar even aan de shit lak
Tony
Onverbeterlijk
Gepost door Tony op zondag 10-07-2005 om 18:43:41
Quote:
die Lange schreef op 11-06-2005 @ 12:49:50
nieuw nieuws itempje hehe:

Man bedreigt omstanders met bijl (10-06-2005)

In Terneuzen werd donderdag om 21.35 uur een 26-jarige inwoner van de plaats aangehouden.

Hij had i.v.m. persoonlijke problemen de inboedel van zijn woning en enkele ruiten vernield. Ook had hij op straat verschillende mensen met een bijl bedreigd. De bijl werd door verschillende omstanders van de man afgepakt en door de politie in beslag genomen. De Terneuzenaar werd ingesloten.


Wat een probleem buurt is dat Terneuzen toch....
Boswottels
Gepost door Boswottels op zondag 10-07-2005 om 19:04:50
een skateboarder heeft over chineese muur gespronge
V.I.P.
California dreamin'
Gepost door V.I.P. op vrijdag 26-08-2005 om 23:13:44
wisten onze alom geliefde Zeeuwen trouwens al dat de laatste maand er twee keer iemand door de bliksem is getroffen in Zeeland?

ik heb ff geen link maar 't is echt gebeurt, kijk maar uit dus als je de deur uitgaat
----------------------------------------
I've tried Shakespeare, respect due dere
But did is de stuff I like
die Lange
HARD
Gepost door die Lange op vrijdag 26-08-2005 om 23:26:36
ja inderdaad.. laatste keer was op voetbalveld afgelope woensdag
Schaduw Gepost door Schaduw op vrijdag 26-08-2005 om 23:31:01
*offtopc*die lange heeft net MTV gekeken zeker?
[ Dit bericht is gewijzigd door op 26-08-2005 @ 23:31:18 ]
Dvince
Amateurklasse
Gepost door Dvince op zondag 28-08-2005 om 21:29:30
Voetballer zwaargewond door bliksem
geplaatst op 26 augustus 2005
Donderdagavond rond 19.00 uur raakte in Kloetinge een voetballer zwaargewond nadat hij op het veld tijdens een wedstrijd werd getroffen door de bliksem.

De 20-jarige speler van de voetbalvereniging Kloetinge is in kritieke toestand naar het ziekenhuis vervoerd.

bron : http://www.zeelandnet.nl/index.php?upn=022613&id=2760] http://www.zeelandnet.nl/index.php?upn=022613&id=2760[/url]


----------------------------------------
Ja toch, soms heb je flows op zak,
Ze jeuken hard, dan ben je aan de krabben,
We hadden dan maar even aan de shit lak
G.T.G
als je weet
Gepost door G.T.G op zondag 28-08-2005 om 23:08:57
er mag toch niet gevoetbalt worden met onweer?:
----------------------------------------
..maak je haar los en maak me gek..
Huussuh Gepost door Huussuh op zondag 28-08-2005 om 23:24:16
Ze hadden net afgefloten toen hij geraakt werd.
----------------------------------------
dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52
over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is.
Vent
Gepost door Vent op zondag 28-08-2005 om 23:33:24
Je schijnt door te mogen voetballen als de tijd tussen donder en bliksem 10 sec. of groter is.
Hyreme
Gepost door Hyreme op zondag 28-08-2005 om 23:35:49
ik heb ook gewoon doorgevoetbald met bekerwedstrijd hor...
----------------------------------------
Pupils dilate like columbine killers with slow watches
Huussuh Gepost door Huussuh op zondag 28-08-2005 om 23:36:11
Ja, maar ze hadden het net afgelast en liepen het veld af toen hij geraakt werd.
----------------------------------------
dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52
over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is.
Vent
Gepost door Vent op zondag 28-08-2005 om 23:37:00
Dat van mij was ook gewoon leuke interessante gave bijkomstige informatie!
Schaduw Gepost door Schaduw op zondag 28-08-2005 om 23:41:16
Je mag idd door voetballen als het meer dan 10sec weg is. Persoonlijk fluit ik altijd af bij de 2e flits. Geen risico's. Je ziet het nu ook weer, 10 sec weg maar toch iemand geraakt...

Nee, speel dan maar andere keer verder.
Hyreme
Gepost door Hyreme op zondag 28-08-2005 om 23:47:02
Schaduw, ben je scheidsrechter bij buiten schaak toernooien of zo
----------------------------------------
Pupils dilate like columbine killers with slow watches
Huussuh Gepost door Huussuh op zondag 28-08-2005 om 23:48:07
Niet dollen met referees. Ik hoop dat ik ooit nog eens onder jouw hoede mag voetballen Schaduw, dat zou me toch een veilig gevoel zijn!
----------------------------------------
dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52
over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is.
Hyreme
Gepost door Hyreme op zondag 28-08-2005 om 23:49:14
ik ben ook scheidsrechter.. van D E F pupillen.. ik ga er mee stoppen want ik ga weer eens werk zoeke, ben weg bij die snackbar
----------------------------------------
Pupils dilate like columbine killers with slow watches
Vent
Gepost door Vent op zondag 28-08-2005 om 23:50:45
Quote:
Hyreme schreef op 28-08-2005 @ 23:47
Schaduw, ben je scheidsrechter bij buiten schaak toernooien of zo

Beetje loze opmerking, vind het eigenlijk vrij verstandig van hem dat hij geen risico neemt, zeker omdat je als scheidsrechter op dat punt wel verantwoordelijk bent voor de spelers.
Hyreme
Gepost door Hyreme op zondag 28-08-2005 om 23:52:11
ach ik maakte grapje op dat hij scheidsrechter is niet om zijn beslissing ik ben zelf ook scheids en ik stop ook bij de 2de flits..
----------------------------------------
Pupils dilate like columbine killers with slow watches
Vent
Gepost door Vent op zondag 28-08-2005 om 23:55:39
Zou ik ook zeggen.
Hyreme
Gepost door Hyreme op zondag 28-08-2005 om 23:57:31
nee echt, vraag naar rick sluijk bij fc weesp en vraag naar zijn functies in de club
----------------------------------------
Pupils dilate like columbine killers with slow watches
Vent
Gepost door Vent op zondag 28-08-2005 om 23:59:33
Oja ik ga meteen bellen gek. Ik doelde meer op dat 2e flits ding.
 Index / Algemene zaken /   [Pagina: 1 [2] 3 ]
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0205 sec.